سورپرایز گروه «بلک‌پینک» برای طرفداران

گروه کره‌ای مشهور BLACKPINK در آخرین کنسرت خود از تور جهانی BORN PINK با غافلگیر کردن طرفداران خبر پروژه جدید خود را منتشر کرد.

سورپرایز گروه «بلک‌پینک» برای طرفداران

اعضا گروه بلک‌پینک به تازگی کنسرتی را در مالزی برگزار کردند. این کنسرت بخشی از تور جهانی این گروه پس از انتشار آلبوم آخرشان است.

اعضا در این کنسرت نیز مانند همیشه با استعداد بی‌نطیر خود طرفداران را غافلگیر کردند و تجربه‌ای فراموش نشدنی برای طرفداران خود ساختند.

بلک‌پینک در این کنسرت از فرصت استفاده کرد تا اعلامیه‌ای غیرمنتظره را برای بلینک‌ها به اشتراک بگذارد. در این کنسرت ویدیویی دراماتیک انتشار مجموعه برنامه جدیدی به نام «BPTG» را به طرفداران این گروه نوید داده است.

بلینک‌ها به سرعت متوجه شدند این ویدیو مربوط به برنامه «The GAME» است. بلینک‌ها مدت‌هاست که در انتظار خبری جدید از این برنامه جدید هستند.

برنامه جدید گروه بلک پینک پس از تور جهانی

طرفداران اولین بار به لطف کامیون‌های مواد غذایی تأیید کردند که گروه بلک‌پینک در حال فیلمبرداری یک مجموعه جدید در سال 2022 است که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

بر روی بنرهای این کامیون‌های غذا نوشته شده بود: «حواستان جمع باشد. سال 2023. The GAME منتشر خواهد شد. برنده به زودی مشخص می‌شود!»

بلینک‌ها باور دارند که این برنامه از پیش فیلمبرداری شده یک برنامه مانند BLACKPINK HOUSE باشد. با این حال برخی از طرفداران کمپانی YG که مدیریت این گروه را بر عهده دارد امیدوارند تا این برنامه جدید یک سریال اینترنتی باشد.

مانند سریال «The Mysterious Class» از گروه «TEASURE» که تحت مدیریت همین کمپانی است.

با این حال با توجه به بنرهایی که اعلام کرده بودند «The GAME وارد دنیای بازی می‌شود» این احتمال نیز وجود دارد که این یک بازی برای طرفداران است.

تنها چیزی که بلینک‌ها از آن مطمئن هستند این است که ویدیو پخش شده در کنسرت این گروه وعده ویدیو، عکس، آهنگ و مد و فشنی جدید از این اعضا بلک‌پینک را داده است!

در نهایت، «The GAME» نمایی جدید و پنهان از گروه بلک‌پینک را آشکار خواهد کرد که طرفداران می‌توانند مشتاقانه منتظر آن باشند. به گزارش وقت صبح طرفداران این گروه می‌توانند برای آخرین و به روزترین اخبار این برنامه صفحه اینستاگرام آن به آدرس @bptg_official را دنبال کنند.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کره با اقتصاد قدرتمندش تمدن سازی وفرهنگ سازی میکند وماملت بخاطر اشتباهات مکرر وطمع تمام هست ونیست ملی وفرهنگی وتمدن چندهزارساله بشری را نابود کردیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها