پوستر دومین دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی در میناب رونمایی شد

پوستر دومین دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی سابات در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای ستاد اجرایی در میناب رونمایی شد.

پوستر دومین دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی در میناب رونمایی شد

 اسمعیل جهانگیری شنبه شب در حاشیه رونمایی از پوستر دومین  دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی به میزبانی میناب گفت: امسال مهمترین هدف برگزاری این جشنواره بین المللی نگاه گردشگری و توسعه گفتمان فرهنگی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میناب پایتخت تئاتر خیابانی است، تلاش خواهیم کرد در این جشنواره مهمترین ظرفیت ها و استعدادهای بکر، طبیعی و گردشگری  این شهرستان را به تمام کشور و اقصی نقاط جهان معرفی کنیم.

به گفته وی، آبادانی و توسعه بیشتر شهرستان میناب ، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی از قبیل اعتیاد، آموزش چگونه زیستن و حقوق شهروندی از دیگر اهداف مهم برگزاری این دومین دوره جشنواره استانی  است .
جهانگیری اظهارداشت: ترویج هنر دینی و آموزش مفاهیم ارزشی و شناسایی استعدادها با تأکید بر زندگی و سیره پیامبر گرامی اسلام (ص)، ترویج فرهنگ صلح و دوستی و احترام متقابل بین ملت‌ها و آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق و تلاش در پیشگیری از این آسیب‌ها از دیگر محورهای این جشنواره است.

 دبیر دومین جشنواره استانی تتاتر سابات گفت: این جشنواره همزمان با روز جهانی تتاتر از ۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ لغایت ۹ فروردین ماه به مدت سه روز در میناب اجرا می‌شود .

رضا اوژند یادآور شد: دراین جشنواره بندرعباس، میناب، قشم، حاجی آباد، کهنوج و اصفهان به صورت مهمان در محلات کم برخوردار شهر ، روستاهای ها و بوستان‌های شهرستان اجرای خواهد شد و درشروع جشنواره از فعالان و پیشکسوتان هنر نمایش تجلیل خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها