به کیش آسان سفر کنید

مرکز تجاری مروارید کیش یکی از بزرگ‌ ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش است.

به کیش آسان سفر کنید

مرکز خرید مروارید کیش 

مرکز تجاری مروارید کیش یکی از بزرگ‌ ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش است. این مرکز خرید بعد از طرح جدید نوسازی کیش در1373 ساخته شد. انواع اجناس با کیفیت‌های عالی و قیمت‌هایی باورنکردنی در این مجموعه دیده می ‌شود. هر گاه به کیش رفتید، سری به این مجموعه بزرگ بزنید. با آس چارترهمراه باشید تا با یکی از این پاساژهای محبوب یعنی مرکز خرید مروارید آشنا شوید. برای سفر به جزیره زیبای کیش و بازدید از مرکزخرید مروارید کیش کافی است بلیط هواپیما کیش را از سایت آس چارتر تهیه کنید و سپس سفرکنید.

معرفی مرکز خرید مروارید

مرکزخرید کیش مروارید کیش جزو مراکز خرید بسیارمعروف و جذاب این جزیره شناخته می‌ شود. اگر از پاساژگردی و یک خرید عالی، مناسب و باکیفیت لذت می ‌برید، مطمئنا این مورد را درجزیره کیش هم تجربه کرده‌اید. جزیره کیش پرازمراکزخرید و پاساژهای لوکس و شیک است. یکی ازمکان‌های فوق ‌العاده مناسب برای گردش و خرید، پاساژ مروارید است. این مجموعه درزمینی با مساحت 29 هزارمترمربع تاسیس شده است. می‌ توان از طریق 12 ورودی مختلفی که وجود دارد، به 8 بازارچه‌ آن وارد شد. هرکدام از این بازارها به صورت جداگانه نام‌ گذاری شده است. این مرکز خرید با الهام از معماری کهن ایرانی و بناهای هخامنشی 2500 سال پیش ساخته شده است. 

معماری مرکزخرید مروارید کیش

این مرکزخرید یک طبقه در زمینی به وسعت 28880 متر مربع در سال 1373 ساخته شده است. معماری خاص این مرکز تجاری در ساحل غربی کیش آنچنان برجسته است که در کنار هتل داریوش و چند مرکز تجاری و هتل دیگر یک مجموعه بسیار زیبای توریستی را فراهم آورده است. طراحی بنا و معماری مرکز خرید مروارید کیش از سبک معماری هخامنشی الهام گرفته و این ویژگی در کنارهتل معروف داریوش در ساحل غربی کیش موجب شده که درخشش چشمگیری داشته باشد. این سبک معماری پیش از این در سالهای اولیه ی قرن اخیر در ساختمان دادگستری تهران و بانک ملی مرکزی تهران توسط معماران آلمانی استفاده شده بود. اما سبک به کاررفته در بنای هتل داریوش ومرکزخرید مروارید تجمل بیشتری داشته و به شکوه ابن دو بنا افزوده است. بنابراین این مرکز خرید با سبک هخامنشی اصیل در یک طبقه ساخته شده و 8 راهرو دارد که 8 بازارچه ی مجزا در آنها جای گرفته است، که با معماری مدرن و لوکس اما به سبک باستانی، گردشگران زیادی را جذب می کند. مرکز خرید مروارید 12 در ورودی دارد و ایوان زیبا وبزرگی به سبک هخامنشی در ورودی این مجموعه قرار گرفته که گردشگران برای رفع خستگی پس از یک خرید لذت بخش به این ایوان رفته و در فضایی آرام و دلنشین استراحت می کنند. رستوران ها و کافی شاپهای این مرکز خرید نیز در تالار مرکزی قرار گرفته و با ارائه غذاها و خوراکیها و نوشیدنی های با کیفیت و خوشمزه ، از گردشگران پذیرایی می کنند. آس چارتراین امکان را به شما می دهد تاباکمتر از سه دقیقه بلیط چارترمشهد کیش را به صورت آنلاین ازسایت دریافت نمایید.

امکانات مرکز خرید مروارید

امکانات متعددی در این بازار جذاب وجود دارد. یکی از آن‌ها فضایی است که در بخش ورودی پاساژ قرار دارد. این ایوان بزرگ محل مناسبی برای استراحت محسوب می ‌شود. درقسمت مرکزی بازار مروارید نیزچندین رستوران و کافی شاپ دیده می ‌شود که مکان‌های مناسبی برای استراحت و گرفتن انرژی هستند. 

درضلع جنوبی آن پارک شهر و در ضلع غربی آن با فاصله‌ای حدود 1600 متر ساحل بسیار زیبای غربی وجود دارد. اسکله بزرگ به همراه بیشتر امکانات تفریحی کیش در این منطقه چنان به وفور یافت می ‌شود که خرید از بازار مروارید به یک روز کامل تفریحی بدل می‌ شود.

بخش های مختلف مرکز خرید مروارید

پاساژ مروارید یک طبقه دارد و از بیش از 200 واحد تجاری تشکیل شده است. اکثر افراد به خاطر کیفیت اجناس و قیمت‌های مناسبی که این مجموعه دارد، به آن مراجعه می‌کنند. مرکز خرید مروارید در واقع جزو بازارهای محبوب اهالی خود کیش و مسافران است. می ‌توان انواع اجناس مثل پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه را در بازار مروارید پیدا کرد. همچنین موارد دیگری مثل لوازم بهداشتی و آرایشی، عینک، مواد غذایی، عطر و ادکلن و اسباب ‌بازی نیز پیدا می‌ شود. حتی می ‌توان مکمل‌ های غذایی و دارویی نیز خریداری کرد. توان خرید مرکز خرید مروارید جزو مراکز خرید با قیمت مناسب و معقول محسوب می‌شود. می ‌توانید بهترین اجناس را با کیفیت عالی و قیمت‌های منطقی پیدا کنید و از این خرید خود لذت ببرید. بخش های بازار مروارید نام گذاریهای بسیار جالبی دارد. هر یک از این بخش‌ها را یک بازارچه می‌ نامند و نام آنها هم هر یک مربوط به آثار باستانی و تاریخی اقصی نقاط ایران نام‌هایی مانند پادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، بیستون، تیسفون همه این موارد نام های کهنی هستند درفضایی به شدت مدرن و البته بسیار دیدنی. شما تقریبا همه چیز را در این بازار گیرمی ‌آورید به خصوص پوشاک و لوازم آرایش که معدن آن مروارید کیش است. 

فروشگاه ها و غرفه های بازار مروارید کیش 

فروشگاه های مرکز خرید مروارید کالاهای با کیفیتی را ازپوشاک و کیف ‌و‌کفش گرفته تا برندهای معروف لوازم بهداشتی و آرایشی  و عطر و ادکلن، لوازم خانگی  و وسایل آشپزخانه مکمل‌های خوراکی و دارویی، مواد غذایی و انواع وسایل خرازی و اسباب بازی کودکان وعینک و زیورآلات و ... را عرضه می کنند. دراین میان ارائه پوشاک و لوازم آرایش  با کیفیت از بهترین برندهای دنیا ، نقطه قوت این مرکز خرید به حساب می آید. درکنار خرید از این مجموعه، مثل اغلب مراکز خرید کیش می توانید در قرعه کشی های جذاب و هیجان انگیزی که هر شب در این مرکز خرید برگزارمی شود شرکت کنید. علاوه بر این اجرای موسیقی زنده و ... نیز از برنامه های تفریحی شادی است که این مجموعه برای گردشگران اجرا می کند.

موقعیت مکانی و آدرس مرکز خرید مروارید کیش 

درساحل غربی جزیره زیبای کیش، در میدان امیر کبیر ونزدیک دانشگاه کیش، سردر مرکز خرید مروارید کیش به راحتی دیده می شود. بنابراین اگربه میدان امیرکبیر بروید به دلیل سبک خاص این بنا به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. همچنین اگر درهتل های صدف و لوتوس اقامت دارید به راحتی می توانید در کمترین زمان به این مرکزخرید بروید. موقعیت مکانی خاص این مرکز خرید موجب شده گردشگران بسیاری آن را برای خرید و صرف غذا و استراحت انتخاب کنند، زیرا پارک شهر در قسمت جنوبی آن و ساحل زیبای غربی نیز درفاصله 1600 متری غرب واسکله وامکانات تفریحی بسیاری نیزدرنزدیکی آن قراردارد. بنابراین با انتخاب این مرکز خرید، می توانید برای یک روز کامل شامل تفریح، غذا، خرید و استراحت در سفر کیش برنامه ریزی کنید. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط ارزان چارتر اصفهان کیش در مشهد می باشد.

ساعت کار بازار مروارید کیش

این بازار هر روز از ساعت 9 الی 13:30 و 17 الی 23 باز می ‌باشد. 

 تلفن های تماس مرکز خرید مروارید :

 07644422094

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها