انتقاد حسین شریعتمداری از مسعود بارزانی به خاطر اعتراضش به حمله سپاه به اربیل

آقای مسعود بارزانی به یاد دارند که در هنگامه حمله تکفیری‌های داعش هیچ‌کس و هیچ دولتی به درخواست کمک اقلیم پاسخ مثبت نداد و تنها حاج قاسم عزیز ما بود که با به خطر انداختن جان خود به کمک اقلیم شتافت.

انتقاد حسین شریعتمداری از مسعود بارزانی به خاطر اعتراضش به حمله سپاه به اربیل

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در این روزنامه نوشت: در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر موساد در شهر اربیل، دولت اقلیم کردستان عراق این حمله را محکوم کرده و با صدور بیانیه‌ای مدعی شده است که «این حملات مناطق غیر‌نظامی و مملو از جمعیت را هدف قرار داده»! و در ادامه، آورده است که این حملات ۴ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشته است! درباره این ادعا گفتنی است که:

۱- جمهوری اسلامی ایران بار‌ها با ارائه اسناد و مدارک غیر‌قابل‌انکاری به مقامات اقلیم، نسبت به فعالیت گروه‌های تروریستی و پایگاه موساد در آن منطقه هشدار داده و از مقامات اقلیم خواستار اخراج آن‌ها شده بود، ولی مسئولان اقلیم تنها به چند اقدام نمایشی دست زده و با ظاهر‌سازی وانمود کرده بودند به درخواست مشروع و قانونی ایران جامه عمل پوشانده‌اند! انهدام مقر موساد در حملات موشکی سپاه بهترین دلیل و گویاترین سندی است که نشان می‌دهد موساد، برخلاف ادعای اقلیم در آن منطقه از پایگاه برخوردار بوده است.

۲- در بیانیه آمده است که موشک‌های شلیک شده به «مناطق غیر‌نظامی و مملو از جمعیت» اصابت کرده است! و نوشته‌اند این حملات ۴ کشته و ۶ مجروح بر جای گذاشته است! و سؤال این است که اولاً: ادعای شلیک به مناطق - به قول اقلیم- مملو از جمعیت با ۴ کشته و ۶ زخمی چگونه قابل قبول است؟! آن‌هم با شلیک ۱۱ موشک نقطه زن!

ثانیاً: ساختمان مقر موساد هدف قرار گرفته است و حضور ۱۰ نفر (۴ کشته و ۶ مجروح) در ساختمان یاد‌شده بسیار کمتر از تعدادی است که به طور معمول در این ساختمان حضور داشته‌اند. این نکته به وضوح نشان می‌دهد که موشک‌ها دقیقاً به هدف اصابت کرده‌اند و ۱۰ کشته و مجروح مورد اشاره در ساختمان مقر موساد حضور داشته‌اند و افراد عادی نبوده‌اند. احتمال آن است که در شب هنگام، بقیه کارکنان در محل دیگری بوده‌اند و از حملات موشکی سپاه در امان مانده‌اند.

۳- در بیانیه آمده است که ۴ کشته و ۶ زخمی از افراد غیر نظامی بوده‌اند! که در این خصوص باید گفت؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع غربی و عبری، در جریان این حمله «پیشرو دیزایی» عامل موساد و تامین‌کننده سوخت برای رژیم صهیونیستی (اعتراف رسانه صهیونیستی تایمز اسرائیل) و «آژی امین» از عناصر اصلی اقدامات تروریستی در ایران و همکار رسمی موساد و ۴ افسر اطلاعاتی دیگر موساد به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند. با این حساب که اعتراف مقامات غربی و عبری است، ۴ تن از کشته شده‌ها و ۲ تن از ۶ مجروح مورد اشاره، ماموران و عوامل رسمی موساد بوده‌اند و درباره ۴ مجروح دیگر هنوز اطلاعاتی از منابع غربی و عبری منتشر نشده است! اکنون باید پرسید چرا ادعا می‌کنید که موشک‌ها به مناطق مملو از جمعیت اصابت کرده‌اند؟! این ادعا که با گزارش‌های منابع غربی و عبری هم همخوانی ندارد!

۴- حکومت اقلیم مدعی است ۴ کشته و ۶ مجروح غیر نظامی و از افراد عادی بوده‌اند! و توضیح نداده که آیا همکاران رسمی موساد، «پیشرو دیزایی» و «آژی امین» افراد عادی هستند؟! و یا ۴ افسر اطلاعاتی اسرائیل غیر نظامی و فرد عادی تلقی می‌شوند؟!

۵- و بالاخره این که جمهوری اسلامی ایران بار‌ها بر حسن همجواری با همسایگان، مخصوصاً دولت و ملت برادر عراق در عمل و نظر تاکید داشته است که نمونه‌های مثال زدنی این همدلی‌ها و همکاری‌ها بیرون از شمار است. به عنوان نمونه آقای مسعود بارزانی به یاد دارند که در هنگامه حمله تکفیری‌های داعش هیچ‌کس و هیچ دولتی به درخواست کمک اقلیم پاسخ مثبت نداد و تنها حاج قاسم عزیز ما بود که با به خطر انداختن جان خود به کمک اقلیم شتافت. با این وجود، آیا شایسته است که رژیم منفور و جنایتکار اسرائیل و دشمن قسم خورده ملت‌های مسلمان در اقلیم پایگاه داشته باشد؟! برای امت اسلامی و مخصوصاً مسلمانان غیور کردستان عراق چه پاسخی دارید؟! آیا به آن‌ها حق نمی‌دهید که از قول سعدی زبان به شماتت شما بگشایند که:

به قول دشمن، پیمان دوست بگسستی

ببین که از که بریدی و با که پیوستی

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 33
  • ناشناس
    7

    بابا این حسین شریعتمداری چی میگه , بابا بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق خیر سرش هست , چی بگه نباید شاکی بشه !!!!!!!!!! حتما بیاد شیرینی هم پخش کنه یک کشور دیگه با موشک منطقه اون را هدف قرار داده , توی یه عالم دیگه هست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      اگر اطلاع داشته از پایگاه موساد کهبدا به حالش و ولی اگر خبر نداشته است باید گفت عجب رئیس منطقه ایکه از سرزمینش بی خبر است.

    • ناشناس
      5

      بابا ناشناس تو دیگه کی هستی ؟؟؟؟؟ اگه همسایه ت بیاد به ناموست دست درازی کنه واکنشت چیه ؟؟؟ مطمئنا" اگه غیرت داشته باشی میزنی ناکارش میکنی . ایران بارها بهشون هشدار داد و اونا هم ظاهرا" از مواضعشون عقب نشینی کردن ولی در عمل اینطور نبود . پس نوش جونشون که از ایران خوردن و بدتر از این هم حق شونه

    • ناشناس
      0

      حاج حسین ایا اگه به خاک ایران حمله میشد،مسوولان حکومت ج.ا.ساکت می نشستند؟؟؟یا اعتراض و حتی اقدام متقابل می کردند؟؟؟حداقل خوبه عراق خویشتنداری کرده و حمله متقابل نکرده.

  • ناشناس
    23

    قابل توجه سرور بارزانی و تمامی اکراد مسلمان کردستان عراق! وقتی که بابا و عمو مسعود و انواع و اقسام بارزانی هی شما. برای نجات دادن دختران و زنان و ناموس کرد اربیل و خاک کردستان عراق از دست فرزند ناخلف کدخدای کذایی و مدعی دوستی و رفاقت با شما یعنی امریکای جانی و خائن (به قول زبان کردی شما داعش جاش ) نا امید شد، وقتی که بزرگترهای از تو (انواع و اقسام بارزانی ها و طالبانی ها) شبانه و عاجزانه و....برای رهایی مردم کرد از دست داعشی ها به سردارسلمانی و سپاه ایران متوسل و‌متمسک شدند! تو و دولت مرکزی مد نظر تو و هم پیمان تان کجا بودند؟؟؟؟؟؟ که الان اینگونه دم از کمک گرفتن از آنها می کنید!!؟؟ مطمئن باشید.‌ و قطعا بدانید: که اگر همین گروهک های وابسته به امریکا اعم از داعش. خبات ... کومله. و دمکرات و بقایای منافقین و... که در کوه‌های اطراف محل حکومت شما مخفی شده اند. اگر روزی احساس کنند، که ایران از شما حمایت نخواهد کرد.‌ حتی با وجود کدخدایی کذایی در بناگوش تان در اولین فرصت به شما رحم نخواهند کرد! و آشکارا و بی رحمانه به خاک و ناموس شما تجاوز خواهند کرد.‌آنهم‌ چه تجاوزی!؟ پس بیائید، برای همیشه تصمیم بگیرید،۱- حمایت ایران را به عنوان پشتیبان واقعی خود از دست ندهید،۲- از درگیر شدن با ایران جدا خودداری کنید.‌که برای همیشه پشیمان خواهید شد.۳- روی امکانات و قدرت نمایی کدخدای کذایی حساب نکنید. به موقع اش به شما ضربه خواهند زد. ۴- به هیچوجه خاک، زنان، دختران و ناموس اکراد غیور کردستان عراق را فدای سیاستهای صهیونهای آدم، نسل و کودک کش فدا نکنید،/ از ابعاد دیانت، مسلمانی، خاک و ناموس پرستی و... اکراد غیور و مبارزان عراق کجا؟! و صهیونهای قاتل و آدم کش و بی وطن کجا ؟؟؟؟!!!!!/ ماشاء ا... به بچه های حرف گوش کن بارزانی و..../مسرور جوجه! وقتی که بابا و عمو مسعود و... بارزانی شما. برای نجات دادن دختران و زنان و ناموس کرد اربیل و خاک کردستان عراق از دست فرزند ناخلف کدخدای کذایی و مدعی دوستی و رفاقت با شما یعنی امریکای جانی و خائن (به قول زبان کردی شما داعش جاش ) نا امید شد، وقتی که بزرگترهای از تو (انواع و اقسام بارزانی ها و طالبانی ها) شبانه و عاجزانه و....برای رهایی مردم کرد از دست داعشی ها به سردارسلمانی و سپاه ایران متوسل و‌متمسک شدند! تو و دولت مرکزی مد نظر تو و هم پیمان تان کجا بودند؟؟؟؟؟؟ که الان اینگونه دم از کمک گرفتن از آنها می کنید!!؟؟ مطمئن باشید.‌ و قطعا بدانید: که اگر همین گروهک های وابسته به امریکا اعم از داعش. خبات ... کومله. و دمکرات و بقایای منافقین و... که در کوه‌های اطراف محل حکومت شما مخفی شده اند. اگر روزی احساس کنند، که ایران از شما حمایت نخواهد کرد.‌ حتی با وجود کدخدایی کذایی در بناگوش تان در اولین فرصت به شما رحم نخواهند کرد! و آشکارا و بی رحمانه به خاک و ناموس شما تجاوز خواهند کرد.‌آنهم‌ چه تجاوزی!؟ پس بیائید، برای همیشه تصمیم بگیرید،۱- حمایت ایران را به عنوان پشتیبان واقعی خود از دست ندهید،۲- از درگیر شدن با ایران جدا خودداری کنید.‌که برای همیشه پشیمان خواهید شد.۳- روی امکانات و قدرت نمایی کدخدای کذایی حساب نکنید. به موقع اش به شما ضربه خواهند زد. ۴- به هیچوجه خاک، زنان، دختران و ناموس اکراد غیور کردستان عراق را فدای سیاستهای صهیونهای آدم، نسل و کودک کش فدا نکنید،/ از ابعاد دیانت، مسلمانی، خاک و ناموس پرستی و... اکراد غیور و مبارزان عراق کجا؟! و صهیونهای قاتل و آدم کش و بی وطن کجا ؟؟؟؟!!!!!/ ماشاء ا... به بچه های حرف گوش کن بارزانی و..../

    نظرات شما -
    • علی
      4

      آقای لایحه نویس ..... اگرچشمان به کوری زده ات را باز کنی میدیدی زن و بچه کشته شده... و گرنه چرا پخش نمیکنید که بارزانی خطاب به مردم ایران گفت خودتان بیایید اینجاوببینید جایی که موشک زده اید چی هست ازنزدیک باچشم خود ببینید........

      نوکرتان دولت عراق هم تایید کرد که هیچ موساد و اسرائیلی در کارنیست و همان نوکرتان حمله شمارامحکوم کرد از نوکرتان نزدیکتر دیگرتایید چه کسی را میخواهید که اشتباه کرده اید

    • ناشناس
      6

      علی کوره کارت شناسایی مامورین موساد هم پیدا شده و در فضای مجازی پخش شده در ضمن باید میگفت ماموران موساد بیخ گوش شما در اقلیم بساط جاسوسی و خرابکاری پهن کردن و ما هم خبر داریم در آن زمان که قانونا" محکوم بودند حالا چی شده تو و امثال تو طرف تروریست ها رو گرفتن

    • ناشناس
      2

      به علی : تو چشمای کور و دل قفل شده و گوشای کرتو باز کن و اخبار جعلی اونا رو به اخبار مملکت خودت ترجیح نده . بابا تو که دیدی چه بر سر هموطنان مون در کرمان آوردن ؟ گیرم که به یه نقطه مسکونی هم خورده باشه ، دولت بارزانی که اینطوری زر میزنه بره اربیل رو پاکسازی کنه تا مزاحمتی برای ایران ایجاد نکنه اون موقع من به سپاه پاسداران میگم به اربیل موشک نزن . خواهشا" یکمی فکرکن بعد حرف بزن

    • ناشناس
      1

      10:13 اگه الان طالبان خاک ایران رو با موشک بزنه و بعدش بگه باز مانده های دولت قبلی و احمد مسعود رو پناه دادی بخاطر اونا زدم ایا بازم این چرت وپرت ها رو تکرار میکنید

  • ناشناس
    4

    بگیر بکپ تو

  • ناشناس
    13

    فخری زاده را شهید کردند، همسرش در کنارش اسیب ندید. اما اینجا چند تا بچه کوچک بیگناه هم کشته شدند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      آخه نادان این چه مقایسه ایست و بعدش هم کودک بی گناه تو پایگاه موساد چه می کرده است؟

    • ناشناس
      1

      نادان تویی که سواد جستجوی مستقل یک خبر را نداری و حتی اطلاعیه دولت عراق را نخواندی. اون چیزی که تو شنیدی پایگاه، منزل طرف بوده.

  • ناشناس
    24

    به نام خدا
    افکاری همچون افکار آقای مسعود بارزانی است که در هنگامه حمله تکفیری‌های داعش در سال های قبل ، استان های مختلف عراق یکی پس از دیگری و بدون هیچ مقاومتی به تصرف الداعش می افتاد و همین افکار است که تاکنون باعث شده قاتل سردار قاسم سلیمانی و ابو المهندس در عراق جاخشک کرده و بر خلاف قانون عراق تداوم حضور و جنایت دارد و ... .

    نظرات شما -
    • ali365
      4

      به تعداد دیس لایکهایی که پیامت گرفته نگاه کن

  • رزمنده دفاع مقدس
    7

    شریعت نداری .شما وایادیتان اگر مردید مرزهای خودرا ببندید ونگهدارید که بقول شما دشمن واشرار نیایند خرابکاری کنند واونا راحت میان هموطنان بی گناه مارا میکشند شما ازدور سنگ می اندازید .من 68ماه جبهه بودم ودر بالای 20عملیات خط شکن بودم .تو وبچه هات کجا بودی من وطنم ومردم وطنم را دوست دارم .اگر کاری به کسی نداشته باشیم کاری بهمون ندارند اگر بدون جهت کسی بخواهد به وطنمون دست درازی بکند پاش ایستاده ایم مردم دوست دارند با کشورهای دیگر ارتباط صمیمی داشته باشند مردم را چی فرض کردید .بااین کاراتون مردم را نابود مملکت را ویران کردید خجالت بکش آخا تو چکاره مملکتی

    نظرات شما -
    • تبریز
      12

      بنده از فاتحان خرمشهر و ...... فقط تذکر برایت دارم اگر مومن و رزمنده دفاع مقدس باشی، اگر بقول خودتان با کسی کاری نداری ولی شیطان بزرگ و توله های قلاده بگردن داخلیش با تو کار دارند تا دستهایت را بالا نبرده ای هر روز برایت مصیبت درست می‌کنند پس .....

    • ناشناس
      1

      تو کی هستی که دهن باز کردی که حرف از مردی می زنی ؛ به آمریکا که خود مدعی همه چیز است در یازده سپتامبر حمله شوکه کننده ای انجام شد و آنها به انتقام آن بهانه سازی های مختلف کردند و در ادامه به عراق و افغانستان لشکر کشی کردند و مسلمانان منطقه را به خاک و خون کشیدند و غده سرطانی ایجاد شده ایشان در خاور میانه یعنی نامردان صهیونیستی غاصب هم که در هفت اکتبر به ایشان حمله انتقامی توسط مالکان اصلی فلسطین (حماس و دوستدارانش) شد وحشیانه به مردم غزه و کرانه باختری حمله کردند و تا کنون بالغ بر یکصد هزار نفر کشته و مجروح شده اند ولی سازمان های حقوق بشری و افرادی همچون شما مدعیان به لکنت افتادید؛ چرا ؟؟؟

  • ایرونی
    11

    مسعود بارزانی، یادت نره شهید حاج قاسم سلیمانی چه خدمتی بهت کرد. اگر کمک این شهید بزرگ نبود تو الان اینجوری رجز نمیخوندی و معلوم نبود داعشی ها کجا سرتو گذاشته بودن رو سینه ات. کردها که همیشه ادعای مردونگی دارن پس یادت رفته خدمت این مرد بزرگ وایرانیهارو . اینو رو هم یادت باشه که هیچ وقت امریکا و اسرائیل و... دوست تو نبوده و نخواهند بود .اونها تو رومثه یه طعمه برا رسیدن به هدفهاشون میدونن.

  • یک بسیجی گمنام عاشق شهادت
    23

    مسعود بارزانی غلط کرده راجع به کشور عراق نظر بده ؟
    کشور عراق مال امام حسین و ائمه اطهار و بسیجیان جان بر کف است .
    کشور عراق متعلق به شیعیان امام زمان و امام حسین و حضرت ابولفضل است نه متعلق به اقلیم کردستان ؟
    مسعود بارزانی دیگه کیه که بخواد نظر بده ؟
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر امریکا
    مرگ بر همه کشورهای اروپایی و جاپون

  • ناشناس
    3

    مملکت مردم و موشک بارون کردی سه قورت و نیمتون هم باقیه واقعا توی سال 2024 زندگی می کنیم.... یه کم قانون بین الملل بخونید...

  • ناشناس
    3

    بارزانی اگر بدست صدام خودت و همه ی کردها کشته میشدی بهتر از این بود که بیگانگان منت سرت بزارن اگر بر علیه صدام نمیشدی حداقلش این بود منت بیگانه سرتون نبود که هر روز تو چشتون کنن اون زمان اگر یه گرم مواد مخدر دست فردی پیدا میشد حکمش اعدام بود اما الان همه جوره مردم عراق بیچاره شدن فقط و فقط یه چن دقیقه به وجدان خودتون مراجعه کنید آیا با خودتون و کشورتون بد نکردید که به تحریک این و اون مقابل کشورتون وایسادید که به این شکل تا از جای خودتون بجنبید منت رو سرتون بزارن شاید لیاقتتون همین وضع موجود بوده

  • رابی
    4

    جناب شریعتمداری
    اون کشته هایی که فرمودی زن و کودک غیر نظامی بوده اند و یکی از آنها یک کودک یازده ماهه بوده که یک ماه آینده قرار بوده جشن تولد یک سالگی اش را جشن بگیرند.
    شما اگر جرأت دارید منزل خود مسعود بارزانی و پسرانش را هدف قرار دهید نه منازل غیر نظامیان را.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چه جالبه تروریستها فشاری شدن چرا زمانیکه در اهواز شیراز کرمان...بچه های به خاک و خون کشیده شدن صداتون در نیامد از اون دوتا مامور موساد چیزی ننوشتی بچه های اونها هم بودند از کی تا بحال دیوار خانه ها را با مصالح ضد بمب و به هم تنیده میسازند

    • ناشناس
      2

      رابی چه اطلاعات دقیقی . شما هم تولد دعوت بودی ؟

  • ناشناس
    10

    بارزانی انگار یادش رفته داعش چطوری محاصره شون کرده بود و داشتن قتل عام میشدند و نیروهای سپاه نحاتشون دادن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      نیروهای ارتش عراق و ائتلاف و روسها و ...... همه دخیل بودند. به شما بد فهموندند که فقط ایرا ن بوده که نقش منجی داشته

    • ناشناس
      2

      داعش کجا بود عاموووووووووووووووو خودت خر فرض کن

  • علی
    5

    آقای شریعتمداری لطفا به آقای حاجی زاده سفارش کنید. تا به موشک نقطه زن دقیق بزنه .داخل دفتر ام الفساد .بارزانی ...دست اینها به خون ملت کرد آغشته هست.. به والله جنایتکارهستن...خانواده بارزانی ها

  • ناشناس
    2

    جناب شریعتمداری کیهان و یا حاجی زاده بایستی اسناد و مدارک و تابلوی موساد یا فیش حقوق کشته شدگان در ساختمان به قول شریعتمدا ی که قبلا ویلای مستحکم گفته شده بود و تصایر گرفته شده از افراد متهم و کشته شده همکار موساد را برای جهانیان منتشر کنند تا به راستگویی ایشان ایمان بیاورند و مسعود بارزانی نیز باید بر عکس شریعتمداری اگر مدرک دارد که کارکنان صبحکار ان مقر جاسوسی شانس اورده و چون خمله در روز انجام نشده بروند و خدای موسی را شکر کنند که هنوز زنده اند و گرنه تعداد تلفات صهیونیستها که در محل کارشان در شب حاصر نبودند خیلی زیادتر می شد .در چنگ مدارک منتطر پیروز،ی کمیسر مولدو وان شرعتمداری هستیم .

  • Amir
    1

    حسین شریعتمداری
    متخصص مسائل سیاسی،نظامی ،اجتماعی فرهنگی،اقتصادی،داخلی،خارجی، خشکسالی،ترسالی،مربوط،غیرمربوط و........!!!

  • ناشناس
    1

    به نظرم بجاي مداخله نظامي در كشور هاي همسايه بايد نيروي مرزباني تقويت بشه و مثل تركيه ديواركشي سراسري و با تجهيزات نظامي و...مرزها كنترل بشه نبايد براي خودمون دشمن درست كنيم،ايران كشور صلح طلب هست و تا زماني كه به ما تعدي نكردن نبايد حمله كنيم

  • ناشناس
    2

    درود بر حاج حسین که مثل همیشه حرفش حقه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها