۱۱ شهید افغانستانی، در جمع شهدای حادثه تروریستی کرمان

در انفجار تروریستی روز چهارشنبه کرمان تعداد ۸۵ نفر شهید و ۲۰۴ نفر زخمی شدند که ۱۱ تن از شهدا افغانستانی بودند.

۱۱ شهید افغانستانی، در جمع شهدای حادثه تروریستی کرمان

مهدی‌پور، معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان اظهار کرد: امروز کرمان به دلیل حضور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مورد توجه و رجوع مقاومت بین‌المللی ملت‌های مسلمان است.
وی افزود: پیکر ۱۱ شهید افغانستانی در میان شهدای حادثه تروریستی دیروز کرمان بوده است که برای زیارت رهسپار گلزار شهدای کرمان بودند.
مهدی پور با بیان اینکه مردم مسلمان افغانستان هم در سوریه و عراق و هم امروز در افغانستان، در صف مبارزه با داعش هستند، گفت: داعش طبق اسناد رسمی و متعدد، ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیست‌ها است و برای هدف قراردادن ملت‌های مسلمان مخالف این رژیم منحوس تربیت و رشد یافته است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    با این نوشته قصد دارید افغانها را تبرئه کنید وقتی تعداد اتباع افغانستان در ایران بیش از یک دهم جمعیت ایران است بالطبع تعداد کشته هایشان در این ترور کور یازده نفر از ۱۰۳ نفر خواهد شد

  • ناشناس
    1

    از مجلس میخواهیم که به افغانستانی ها اجازه ورود به ایران را ندهد. مردم کشور امارات و قطر و بحرین و کویت هم مانند افغانستان مسلمان هستند.بجای ورود اتباع افغانستان از اتباع کشورهای قطر و بحرین و کویت و عربستان و ترکیه و آذربایجان و ترکمنستان نیروی کار جهت کارگری وارد کنید.

  • ایرانی
    0

    خوبه دیگه افغانیام ازبیکاری میان ایران توقبرستان کشته میشن نودونی مادامل عمر براشون درست میکنید

  • ناشناس
    0

    ولی من مطمعن هستم این دو نفر انفجار انتحاری انجام دادند افغانی بودند..حالا افغانی هم وطن خودشو کشت..

  • علیرضاامینی
    0

    ماشالله پلیس ۱۱۰ اصفهان و زنگمیزنی خوابگاه اتباع بدون مجوز رو میدی حتی به خودشونم زحمت نمیدند تشریف بیارند یه نگاهی به ادرس بکنندهمین سومدیریتها وکم کاریها از پایین شروع میشه تا بالادستیها انوقت انتظار دارید از شمال افغانستان قاچاقی وارد کشور نشند عملیات انجام بدند بعدکم کاریهای خودشون رو گردن دشمن میندازند کدوم دشمن ازماست که برماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها