حجت الاسلام حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نتانیاهو دقیقاً نماد یزید و یزیدیان است/ امت اسلامی باید به میدان بیاید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه نتانیاهو یزید زمان است، عنوان کرد: به لطف الهی دیر یا زود تکانه‌های «طوفان الاقصی» صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد.

 نتانیاهو دقیقاً نماد یزید و یزیدیان است/ امت اسلامی باید به میدان بیاید

مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در این سازمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی فلسطین خاطرنشان کرد: تحولات فلسطین یک امتحان برای راستی‌آزمایی مدعیان حقوق بشر است که آیا ملت بی‌دفاع فلسطین را به راستی جزو بشر به حساب می‌آورند؟

وی با بیان اینکه نتانیاهو یزید زمان است، افزود: امروز از نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس جز اعمالی که از یزید شنیده‌ایم، نمی‌بینیم. نتانیاهو دقیقاً نماد یزید و یزیدیان است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه امت اسلامی باید به میدان بیاید، گفت: تاریخ ثابت کرده که یزید و یزیدیان زمان قطعاً طعم تلخ شکست غیرقابل ترمیم را احساس کرده و به‌طور کامل‌ شکست خواهند خورد و این وعده الهی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: به لطف الهی دیر یا زود تکانه‌های «طوفان الاقصی» صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد و آزادگان جهان، منطقه‌ی بدون این رژیم اشغالگر را جشن خواهند گرفت؛ ان شاءالله.

معاون اجرایی ارتش: سازمان عقیدتی سیاسی موجب مکتبی شدن ارتش شد

امیر سرتیپ محمد محمودی در صبحگاه عمومی ستاد ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی موجب مکتبی شدن ارتش شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی ستاد ارتش ضمن تبریک ۲۴ مهرماه روز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی اظهارداشت: ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این اتفاق باعث ایمان مستحکم، بینش عمیق دینی و سیاسی و موجب مکتبی شدن ارتش شد.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه هدف تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به اهتزاز در آوردن پرچم معنویت و ارزش‌ها و باورهای اسلامی در میان کارکنان و خانواده‌های ارتش بوده است، افزود : امروز مردم ارتش را، ارتش مکتبی، مردمی، ولایی و انقلابی در برابر دشمنان می‌دانند که این بسیار مهم و ارزشمند است.

معاون اجرایی ارتش در پایان با اشاره به تحولات فلسطین گفت: رزمندگان محور مقاومت در فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به پیروزی بزرگ تاریخی دست پیدا کرده‌اند و ما از خداوند می‌خواهیم که زنجیره این پیروزی‌ها را کامل کرده و شکست نهایی و غیر قابل ترمیم برای دشمن جهان اسلام و صهیونیست‌های غاصب نازل شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها