نماینده رهبر انقلاب در عراق در گفتگو با خبرفوری:

نباید مشکلات را بزرگ کنیم/ اگر مردم ایران پول نداشتند این قدر به عراق سفر نمی‌کردند / تجسس در زندگی خصوصی مردم درست نیست

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق بیان کرد: عزت ما به عنوان یک الگو در دنیا مطرح است؛ عراقی‌ها با چشم عظمت به ما نگاه می‌کنند و نباید صبر را در مشکلات فراموش کنیم؛ نباید خودمان را ببازیم و باید شکر خدا کنیم.

نباید مشکلات را بزرگ کنیم/ اگر مردم ایران پول نداشتند این قدر به عراق سفر نمی‌کردند / تجسس در زندگی خصوصی مردم درست نیست

کورش زارعی- در روزهای گذشته آیت‌الله حسینی،  با حضور در مجموعه رسانه‌ای خبرفوری، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این رسانه، با خبرنگاران این رسانه گفت وگو کرد.

آیت‌الله حسینی؛ که پیش از این برای ۱۲سال نماینده ولی فقیه در سوریه بوده، در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: نباید مشکلات را بزرگ کنیم؛ جمعیت زیادی ایرانی هر سال به عراق می‌آید و اگر مردم پول نداشتند نمی‌توانستند به عراق سفر کنند و همچنین با وجود گرانی ماشین در خیابان‌ها ازدحام بسیاری است؛ خیلی از خانواده‌ها ۳ماشین دارند؛ الان ماشین کهنه هم کم شده است، باید قسمت‌های پر لیوان را هم ببینیم.

آیت‌الله حسینی همچنین در خصوص موضوع حجاب گفت: برخورد با بدحجابی باید حکیمانه باشد؛ خیلی از کسانی که بدحجاب هستند به خاطر مد این کار را می‌کنند و مسئولین باید کاملا به این موضوع توجه داشته باشند .

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: وقتی ملت ایران به جمهوری اسلامی رای دادنذ و پیوسته این رای همچنان باقی است، مثل حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و شعارهای مردم، آنچه در اسلام حرام مسلم است باید رعایت شود، باید چهره عمومی جامعه باید اسلامی باشد.

او با تاکید بر برخورد حکیمانه با بدحجاب‌ها افزود: حجاب فردی نیست، حجاب چهره جامعه است اما در زندگی خصوصی مردم نباید تجسس کرد.

نماینده سابق ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به خاطرات خود از زمان مبارزات با رژیم پهلوی یادآور شد: در زمان شاه، دولتی‌ها منفور بودند؛ اول که ما مدرسه می‌رفتیم و در کلاس عکس شاه و فرح بود ما که کمی نوشتن یاد گرفتیم روی پیشانی شاه نوشتیم شاه خر است که بعد در خانه این را کندند که برای ما مشکلی ایجاد نشود.

وی در ادامه گفت: برخی متدینین در آن زمان با اجازه حاکم شرع در شغل‌های دولتی مشغول می‌شدند.

ویدئوی این گفتگو را در ادامه ببینید.

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها