اعضای ناظر مجلس در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور انتخاب شدند

نمایندگان مجلس اعضای ناظر خود در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران را انتخاب کردند.

اعضای ناظر مجلس در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور انتخاب شدند

نمایندگان در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با 122 رای از کمیسیون عمران به عضویت ناظر در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران در آمد.

در این رای گیری همچنین شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس از کمیسیون امنیت ملی با ۷۰ رای، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس از کمیسیون امور داخلی کشور با ۱۳۵ رای و فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس از کمیسیون امور داخلی کشور با ۸۲ رای را به عنوان اعضای ناظر در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران انتخاب شدند.

همچنین نمایندگان در این نشست حسین حاتمی نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند را با ۱۱۰ رای، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان را با ۱۰۸ رای و ولی الله بیاتی نماینده تفرش، آشتیان مرکزی در مجلس را با ۱۰۶ رای به عنوان اعضای ناظر در کمیته هماهنگی و اشتغال استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام و مرکزی انتخاب کردند.

نمایندگان در این نشست سیدمرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان در مجلس را با ۱۲۹ رای و مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس را با ۱۲۳ رای به عنوان اعضای ناظر در شورای معادن انتخاب کردند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها