رئیس جمهور: توسعه فیبر نوری در اولویت کاری دولت است

رئیس جمهور گفت: در کل استان قم اکنون امکان استفاده از فیبر نوری ممکن شده است؛ ان شاءالله این شبکه را در سراسر کشور گسترش دهیم.

رئیس جمهور: توسعه فیبر نوری در اولویت کاری دولت است

ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار در استان قم گفت: قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است.

 

وی در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار در استان قم، اظهار کرد: زندگی مردم بر بستر فضای مجازی قرار داده شده و هیچ دستاورد بشر به این سرعت رشد نکرده و زندگی بشر را تحت تاثیر قرار نداده است. کسب و کار، انتقال دانش و انواع سرگرمی ها، ارتباطات ملی و سازمانی در این بستر است.

وی ادامه داد: سرعت و شتاب گرفتن انتقال فیبر نوری یکی از برنامه‌های دولت است. تمام استان گلستان به فقیر نوری مجهز شد. قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است. موسسات علمی، دانشگاه ها، حوزه‌ها در حال تولید محتوا هستند و انتقال این محتوا به داخل و خارج کشور اهمیت ویژه و خاص دارد. افزایش سرعت فضای مجازی برای مراکز علمی و فرهنگی اهیمت دارد و این کار یک زیرساخت فرهنگی برای انتقال دانش است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در سراسر کشور ۷.۵ میلیون خانوار از امکان فیبر نوری می‌توانند استفاده کنند، تصریح کرد: در کل استان قم اکنون امکان استفاده از فیبر نوری ممکن شده است. ان شاءالله این شبکه را در سراسر کشور گسترش دهیم.

رئیسی در پایان گفت: از ابتدا به وزیر ارتباطات درباره مساله سرعت شبکه صحبت کردم و وی وعده افزایش سرعت را داد و این کار در حال انجام است. حتی کسی هم که بازی می‌کند، نباید از او حال گیری شود. حال گیری در کسب و کار و بازی خوب نیست.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • 🐜
    0

    تایم شما تمام شد برو پی کار خودت باش ببینیم دولت بعدی چه غلطی می‌کنه!!!

  • 🐜
    0

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جون همون وعده‌های قبلی راست میگی!!!؟؟؟ برو توی سازمان ملل متحد اینجوری حرف مفت بزن تا با لنگه کفش بزنن توی دهن گشادت ماکه صلاحیت نداریم بزنیم!!!

  • حسن . بیسواد.
    0

    فکر کنم حجاب از همه چیز به صرفه تره.

  • ناشناس
    0

    مطمنی فیبر نوری را با طرح نوری اشتباه نگرفتی .؟

  • ناشناس
    0

    از کیفیت و سرعت اینترنت ثابت و موبایل در دولت آقای رئیسی بسیار تشکر می کنیم!!!! سرعت آپلود و دانلود اینترنت در این دولت از سرعت موشک هایپرسونیک هم فراتر رفته است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها