یک نماینده مجلس:

مافیای خودرو، بیشتر از چنگیزخان، از ایرانیان کشته است/ برخی خواص، پشت این مافیا هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی گفت: تنها راه نجات مردم از دست قماربازان و رانتخواران سیاسی، احیای گردان های مخلص دوران دفاع مقدس است.

 مافیای خودرو، بیشتر از چنگیزخان، از ایرانیان کشته است/ برخی خواص، پشت این مافیا هستند

سارا فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: داستان بازی خودروسازان با امنیت خاطر مردم و با بیت المال، داستان عجیب و غریبی نیست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دولت پنجم به بعد، خوش اشرافیگری در بسیاری از خواص رخنه کرد، آنها به جای حفاظت از میراث انقلاب، آن را سهم الارث پدران خود دانستند و امروز پشت مافیای خودرو هستند. حتی نهادهای بالادستی را دچار اشتباهات محاسباتی کردند.

وی با اشاره به کیفیت پایین خودروهای تولید داخل ادامه داد: طنز تلخ خودروی ملی که بیشتر شبیه تراژدی ارابه های مرگ ایرانیان است را به خورد مردم دادند و در حالی که بیشتر از چنگیزخان مغول از ایرانیان را کشته اند، اما تاکنون کسی را یارای مقابله با آنها نبوده و نیست و حتی دولت های مختلف را بلعیده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به نظر من تنها راه نجات مردم ایران از دست قماربازان اقتصادی و رانتخواران سیاسی، احیای گردان ها و لشکرهای مخلص دوران دفاع مقدس است. گردان های حر، کمیل، خنظله و لشکرهای محمد رسول الله (ص) و عاشورا.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    متاسفانه ریشه همین مافیا با سوء استفاده از خون همان مخلصین درخت تنومند امروز شده .

  • آلن
    0

    دوباره مسخره بازی حضرات شروع شد!!! با فرض اینکه واردات خودرو هم آزاد بشه کدام خودرو ها وارد ایران خواهد شد؟؟؟ مطمئنا آشغال های چینی!!! بیخیال شید جون خودتون ! اگر خیلی مردید جلوی اختلاص و این تحریم ها رو بگیرید ! بقیه مشکلات حل میشه!

  • داد
    0

    به به گوشت میخواد بده دست گربه های مانند گردانهای کمیل ، حر ، حنظل و بقیه . این جماعت خودشان رفیق دزد هستند و رفیق قافله .

  • ناشناس
    0


    چرا نمایندگان مجلس در خانه ملت در این زمینه اقدامی نمی کنند؟
    آیا یک نماینده مجلس شورای اسلامی درخانه ملت تاکنون درک می کند، می داند و می فهمد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با همدستی مسئولان شرکت مخابرات ۴ ماه است بن خواربار بازنشسته های مخابرات را پرداخت نمی کند، خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند.
    هر چی می کشیم از دست این مدیران بی لیاقت است
    چرا بیمه تکمیلی ۱۲ ماه است هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سبد ماه رمضان کی به حساب بازنشستگان مخابرات واریز میشود ماه مبارک رمضان روبه پایان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بن خواربار بازنشستگان ۴ ماه است پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بن خوار بار بازنشستگان کی واریز می شود؟ ۴ ماه هم گذشته است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها