علم الهدی:

بی‌ عفتی‌ های خیابان‌ های تهران به شکل بدتری در ساحل دریا مشاهده خواهد شد/ گشت ارشاد راه‌ حل نیست، مردم اعتراض کنند

آیت الله علم الهدی گفت: «به رئیس جمهور و دیگر مسئولان گفتم دریا قبلاً در اختیار نهادهای مختلف بود و آزادسازی دریا کار خوبی است، اما تمام فسادها و بی‌عفتی‌های سطح خیابان‌های تهران از این به بعد به شکل بدتری در ساحل دریا مشاهده خواهد شد، برای مقابله با بی حجابی، گشت ارشاد راه‌حل نیست و حتی کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدتر هم می‌کند، اگر زنی در خیابان روسری خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ از سرش برداشت، باید با اعتراض مردم مواجه شود در این صورت مطمئن باشید دو روسری هم سر خواهد کرد!»

بی‌ عفتی‌ های خیابان‌ های تهران به شکل بدتری در ساحل دریا مشاهده خواهد شد/ گشت ارشاد راه‌ حل نیست، مردم اعتراض کنند

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد امشب پنجشبه ۱۹ اسفندماه در یادواره ۲۸ تن از علما و ائمه مساجد منطقه ۱۲ تهران در مسجد روحانی با بیان اینکه برگزاری یادواره علما و احیای آن در کنار یادواره شهدا قابل قدردانی است، اظهارداشت: خداوند در میان تمام نعمت‌هایی که برای انسان‌ها داشته است، تنها در خصوص ارسال پیامبران منت بر انسان گذاشته است. ذات خداوند منت‌ گذاشتن را‌‌‌‌‌‌‌‌ توبیخ کرده است، پس چرا در قرآن در این خصوص منت می‌گذارد؟ خداوند در زمینه آفرینش انسان منتی نگذاشته است، اما در خصوص ارسال پیامبر(ص) منت می‌گذارد.

وی ادامه داد: علت این منت گذاشتن به خاطر قدرت تعلیم و تربیت است و به جهت خصوصیت انسان‌سازی پیامبران است. اگر تعلیم و تربیت انبیاء نبود، انسان‌ها انسان نمی‌شدند و خلقت انسان‌ها زمانی اثرگذاری و ارزش دارد که تحت تعلیم و تربیت انبیاء قرار گیرد، وگرنه انسان با دیگر جانوران تفاوتی ندارد و حتی پست‌تر است.

علم‌الهدی اضافه کرد: تعلیم و تربیت، تزکیه و آموزش، اصل بزرگی است که انسان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در زندگی انسان می‌کند و باعث امتیاز انسان نسبت به دیگر جانوران است. بنابراین این اصل به عنوان ارزشمندترین وجوب باید شناخته شود. امروز تعلیم و تربیت را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نهادهای تشکیلاتی مانند آموزش و پرورش، حوزه علمیه و دانشگاه مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مشهد افزود: آیا این آموزش‌ها با آموزش و تعلیم و تربیت انبیاء متفاوت است؟ اینکه به دانش‌آموزان و بچه‌ها، ریاضی، فنون و نمادهای مدیریتی و اقتصادی آموزش دهیم، هیچ کدام مشابه تعلیم و تربیت انبیاء نیست، زیرا تعلیم و تربیت آنان تزکیه فرهنگ‌ساز بود.

علم‌الهدی ادامه داد: این تزکیه در کانون مساجد توسط علما و روحانیون انجام می‌گیرد. عالمی که در مسجد سه وعده نماز می‌خواهند، با مردم محله ارتباط دارد و در موضوعات مختلف زندگی به آنها آموزش می‌دهد، می‌تواند تعلیم و تربیتی از نوع انبیاء داشته باشد.

وی گفت: بسیاری از فرمانده‌هان بزرگ سپاه و شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس تربیت‌شده علما و امامان جماعت مساجد منطقه ۱۲ تهران بودند. یک شب یکی از علما به من خبرداد که فلانی باید مردم این منطقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ که بنا دارند در برابر حکومت نظامی بایستند و به سمت میدان شهدا بروند، از تصمیم خود باز داری. ماجرای ۱۷ شهریور و بسیاری از تظاهرات دوران قبل از انقلاب از مساجد این منطقه سرمنشأ می‌گرفت.

علم‌الهدی تصریح کرد: جوانان و مردم این منطقه همگی از طریق علما پرورش یافتند،‌ این علمای بزرگ بچه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ از زمان تولد با اذان در گوش‌شان گفتن همراهی می‌کردند. سپس در نوجوانی آنان مکبر مسجد بودند و بعد در جوانی و پختگی به جبهه‌ها می‌رفتند و شهید می‌شدند. بسیاری از شهدا تربیت‌یافتگان علمایی مانند آیت‌الله ضیاءآبادی بودند. در دوران دفاع مقدس بعد از عملیات‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف این منطقه، شاهد تشییع پیکر شهدا بودیم.

امام جمعه شهر مشهد اظهارداشت: انقلاب اسلامی ما به برکت علما دوام یافته است و این ابتکاری بود که در کنار یادواره شهدا، یادواره علما هم برگزار شود تا آنان فراموش نشوند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری علمای این منطقه موجب شده بود که نقش اثرگذاری در جریان انقلاب، قبل و بعد از پیروزی آن داشته باشند، البته این معنی نفی نقش دیگر مناطق نیست،‌گفت: زمانی که شهید بهشتی در ماجرای هفتم تیر به شهادت رسید، بنا داشت از منطقه شمیران، منزل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خیابان ایران منتقل کند، زیرا معتقد بود که این منطقه امنیت بیشتری برایش دارد. این شجاعت‌، امنیت‌ها و رشادت‌ها در این منطقه به برکت علما بود.

علم‌الهدی گفت: اولین خانه تیمی مشترک منافقان و پیکاری‌ها در خیابان آفریقا تشکیل شد که جوانانی از همین منطقه راه افتادند و آن ساختمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ تخلیه کردند و اسناد همکاری آنان با خارجی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ ضبط کردند. در آن زمان خرمشهر محاصره شده بود و جوانان عده‌ای از جنگ‌زده‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ در آن ساختمان مستقر کردند و آن خانه تیمی را به خانه امنی برای جنگ‌زده‌های خرمشهر تبدیل کردند. بنی‌صدر ملعون در روزنامه‌ نوشت که جوانان خوابگاه دانشجویی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تصرف کرده و در اختیار جنگ‌زدگان قرار دادند. عده‌ای از مسئولان قضایی هم تحت تأثیر او قرار گرفتند و اعلام جرم کردند. در آن زمان همین علمایی که تصاویرشان زینت‌بخش این مجلس است، تحصن کردند و طوماری در حمایت از جوانان امضاء کردند که در پی آن نقشه بنی‌صدر خنثی شد. امروز بعد از ۴۳ پیروزی انقلاب اسلامی باید روش این بزرگان را که به واسطه تلاش‌های خود قطعاً در بهشت هستند،‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دهیم و هر هیجان و جبنش و حرکت سازنده‌ای در انقلاب با الگوی مردمی آن زمان باشد.

امام جمعه شهر مشهد با بیان اینکه مقصر بی‌حجابی‌های امروز دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیستند، تصریح کرد: فرمانده انتظامی مشهد به من می‌گوید از من می‌خواهید برای مقابله با بی‌حجابی مأمور بفرستم. مأمور من از جنس همین مردم و جوان ۲۰ ساله در اوج شهوت است که ممکن است در این مأموریت او را‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهم. باید برای رفع مشکل بی‌حجابی، مردم به میدان بیایند و اعتراض کنند. به رئیس جمهور و دیگر مسئولان گفتم شما دریا را‌‌‌‌‌‌‌‌ آزاد کردید، این دریا قبلاً در اختیار نهادهای مختلف بود و این آزادسازی کار خوبی است، اما تمام فسادها و بی‌عفتی‌های سطح خیابان‌های تهران از این به بعد به شکل بدتری در ساحل دریا مشاهده خواهد شد. برای جلوگیری از آن نمی‌توان با نیروی انتظامی و سلاح سراغ آنها رفت، بلکه باید مردم وارد میدان شوند تا مانع این فسق و فجور شوند.

وی ادامه داد: برای مقابله با فساد، گشت ارشاد راه‌حل نیست و حتی کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدتر هم می‌کند. مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار دادند، بنابراین اگر زنی در خیابان روسری خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ از سرش برداشت، باید با اعتراض مردم مواجه شود و ببیند که در میان مردم جایی ندارد. در این صورت مطمئن باشید دو روسری هم سر خواهد کرد و این همان روش امر به معروف و نهی از منکر است.

علم الهدی در پایان سخنان خود گفت:‌ علمای امروز در مساجد باید همان نقش و وظیفه علمای گذشته را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند و مردمی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تربیت کنند که نسبت به فساد و چنین اموری حساس باشند. یادواره علما مانند یادواره شهدا که هدفش ارائه الگوی شهادت به مردم بود، باید الگوی خدمت به محضر امام زمان(عج)‌ توسط علما را‌‌‌‌‌‌‌‌ در میان مردم ترویج و تبلیغ کند.

منبع: شفقتا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 143
  • هدا
    3

    این گونه رفتارها .....مبارزه منفی است.چون هرگونه اعتراض را سرکوب می کنید

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      1

      اتفاقا هر موقع این بابا اجازه اعتراض میده به نفع مردم میشه که میتونن تو این اعتراضات حرفهای دیگه شون رو هم بگن! دی ماه 96 رو یادتونه؟ از همین آقا شروع شد ولی به جاهای دیگه کشید

  • بیطرف
    5

    یکمی کمتر بخوری هم به نفع سلامتی خودت هست.بیشتر عمر میکنی.هم به نفع بیت المال هاست.ثواب دارد.بزار بقیه هم حرف بزنند.

    نظرات شما -
    • قلندرواقعی
      2

      جمهوری خودخوانده دونتکسد میشه.خودخواهه خراسان

  • ناشناس
    5

    آقای علم اصل و ول کردی به فرح میپردازی مردم ناراحتند ناراحت حالا تصمميم گرفتید مردمو بجون هم بیندازیدانسانها در پوشش ازادند

    نظرات شما -
    • فاطمه
      3

      سلطان خراسان وایسه تا دوتا روسری سر کنیم😂😑

    • 1

      فاطمه با تو قهرم تا....

  • پیشگو
    4

    بازم فشار بیارید حتما درست میشه!!

  • ناشناس
    5

    شما فقط روسری رو میبینی و مو ؟ چرا کلامی در باره دزدی بیت المال ، چپاول اموال دولتی ، حقوق نجومی ، ربا بانکی ، گرانی ، اختلاس مسولین ، اشراف زدگی روحانیون ، کاخ های دولتمردان ، گرسنگی مردم ، نفوذ روسیه و چین و هزار هزار درد مردم چیزی نمیگی ؟

  • ایمان
    8

    بس کن انصافا....خسته شدیم از شعر گفتنت...

  • ناشناس
    9

    آقای علم الهدی! لطفاً مردم را به جان هم نیاندازید! حریم خصوصی و اعمال عبادی و شخصی هر کسی به خودش مربوط است. ما مردم فقط می توانیم آنهایی را که بودجه کشور و بیت المال در اختیارشان است و آنرا حیف و میل می کنند و یا غارت می کنند نهی از منکر کنیم همین!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      خدا اموات شمارو بیامرزد خوب نوشتی. واقعا.

    • ناشناس
      51

      حریم خصوصی مال جایی هست که عمومی نیست

  • در یا
    5

    در مورد ربای 18درصدی بانکهای خودتون صحبت کنید
    گرانی تورم ...

    نظرات شما -
    • سید
      52

      عزیزم.یه سرچی در اینترنت بکنید تا ببینید علم الهدی درباره ربا و گرانی چقدر حرف زده.اگه گرانی و تورم هست باید فرهنگ و ناموسمون رو هم از دست بدیم.؟این چه استدلالی است.،؟جوون ها به خاطر تورم ازدواج نمی کنند و شمای خانم با لباس تنگ تحریکشون می کنید و امنیت خودتون و جامعه رو به خطر میندازید.

    • ناشناس
      3

      خخخخه با تورم 40 درصدی تازه سود 18 درصدی منفی ربا و منطق ریاضی هم هست

    • حسین
      2

      جناب آقای سید با این استدلال شما ک جامعه ما بخطر افتاده بنظر شما کشور امثال سوئیس ک حکومت دینی ندارند و مسئله حجاب ندارند و نوع پوشش اونا با ما متفاوت هست الان بخطر افتاده و کشور عقب افتاده ای شدند آیا این کوته نظری نیست؟

    • قلندر
      0

      گیرم که کسانی دخالت کردند اگر کسی به آنان حمله و کشتن شما پ

  • فاطمه
    17

    من خودم با حجاب نیستم ولی به من ربطی نداره کسی چی می پوشه کاش اینو درک کنین و یکی هم هیچکس نمی دونه روی زندگی شخصی مردم نفوذ داشته باشه

    نظرات شما -
    • سید
      52

      خانم گرامی.سلام.خودتن رو جای جوانی بزارید که امکان ازدواج نداره و با لباس های تنگ و بدن نما شهوتش تحریک میشه و به استمنا و افسردگی و ضعف اعصاب و ازار جنسی خانم ها مبتلا میشه.این اوج خودخواهیه که به خاطر دل خودمون دیگران را به هزار جور گرفتاری مبتلا کنیم.ما ایرانیها قبل از اسلام هم پوشش مناسب داشتیم.تحقیق بفرمایید.میبخشید

    • ناشناس
      46

      خواهرم! کسی نام حضرت فاطمه (س) را بر روی نام خود بگذارد ولی حجاب نداشته باشد اصلاً اتفاق خوبی نیست! هر چند حجاب داشتن و نداشتن مسأله ای شخصی است و به کسی به غیر خود شخص مربوط نیست ولی اگر می خواهید حجاب نداشته باشید حداقل نام خود را تغییر دهید.

    • علی
      51

      ای کاش شب اول قبر هم همین را هم به نکیر و منکر بگویی آنها پاسخت سریع و قاطع خواهند داد

    • ناشناس
      44

      اتفاقا خیلی هم ربط دارد چون تقلید از هم کردن اتفاق می افتد و می شود یک دنیایی را بهشت کرد یا یک دنیایی را کثافت کرد

    • سید ۲
      2

      خاک تو سر اون جوانی . که با یه لباس تنگ تحریک نشه
      سید تو و ناشناس مشکل جنسی اخلاقی دازید

    • فاطمه
      0

      اقایون کسی که عزت نفس داشته باشه و واقعی باشه اون چادرش تحت تاثیر قرار نمی گیره

    • فاطمه
      1

      اقای علی من مطمئنم که حق و ناس نمی کنم مطمئنم خدا همونو خیلی قبول داره

    • فاطمه
      8

      اقای نا شناس من شخصیت حضرت فاطمه رو الگوی خودم قرار دادم نه ظاهرشون ر. لطفا توجه داشته باشین

    • فاطمه
      1

      اقایون شماهم یکم حیا داشته باشین خوبه به خدا

    • ایرانی
      3

      علم الهدی خدا بهش ماموریت ویژه داده که به روسری خانم ها گیر بده .ایکاش همه یک نوع آفریده شده بودند یا زن و یا مرد اونوقت ماموریت کذایی امثال ایشان هم درش تخته شده بود چون در سایر علوم چون فیزیک و فضا و ریاضی و سایبر و غیره بیسوادند فقط به موضوع زنان چنگ میاندازند .ول کنید شماها چی به حکومت !.

    • ناشناس
      1

      به سید: آقای محترم چگونه است که مردان در محلات با زیرپوش رکابی و شلوارک و در کنار دریا با مایو و در تلویزیون با دوبنده کشتی گیری و شورت فوتبال ظاهر میشوند! نمی گویید خانم ها از راه بیراه میشوند؟ آنوقت یک تار موی خانم دیده میشود مردان از خود بی خود میشوند!

    • ناشناس
      1

      ظاهرا آقا سید امت شما با هر حرکتی تحریک میشن! فکر نمیکنید مشکل از خود شما باشه اگر فرضیه شما درست باشه ک آقایون کشورهای دیگه باید نسلشون منقرض شده باشه!

    • متفاوت
      1

      سید،اونی که میخواد اینکارها رو بکنه امروزه میره تو اینترنت خاک برسری زیاد میبینه.احتیاجی به حجاب وبی حجابی اطرافش نداره.هرکسی خودش راه خودش رو انتخاب میکنه.

    • 0

      افرین

  • ایرانی آباد و آزاد
    4

    یکی از زیباترین کارهای سایت خبری که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد انتشار بیشتر کامنت ها و نظرات مردمی و بدون ملاحظه است. اما یک سوال آیا این نظرات و کامنت های مردمی به نحوی که صلاح می دانید در اختیار مسئولین و سران و..... قرار می گیرد و درد و رنج و مشکلات مردم به گوش کسی که باید بشنود و به خود اید و حل کند می رسد و یا مردم الکی نظر میدن و وقت تلف می کنند و یا خدا نکرده این نظرات هم سوپاپ اطمینان نظام و دولت و مجلس و مسئولین است!!!

  • شهلا
    5

    دغدغه علم الهدی (شما بخوانید سلطان خراسان)فقط حجابه پس چرا دغدغه ای به اسم فقر فحشا رانت دزدی انگل زادگی ندارند ایشان . اساسا میدونه یک خانواده کارگر این ایام را چگونه میگذراند از هیکلشون مشخصه که اساسا نمیدونه گرسنگی و نداری یعنی چه

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      ای گفتی

    • 2

      عالی گفتین👏👏👏

    • احمد
      0

      دمت گرم

    • ایرانی
      0

      این اقا فقط چیزهای که خودش دوست داره می بینه.ولی از دزدی وفساد وفحشا وتن فروشی زنان و....جامعه چیزی نمیگه.

  • ناشناس
    2

    شما در همون قلمرو خودت جلوی سرویس دهی خواهران به برادران عرب را بگیر دریا و تهران پیشکش

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      این حرف دهن سرویس کن بود😂😂

  • ناشناس
    5

    بیشتر این خانمها از شما باسوادتر وتحصیل کرده تر هستند چرا به خود اجازه میدهید به مردم امر نهی کنین میشود در صورت اسید پاشی یا بی حرمتی به بانوان از این آقا شکایت کرد که عده ای تند رو را به جان مردم می اندازد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      یکی از چندش ترین نظرات همین بود یعنی هرکس تحصیل کرده ملاک درست رفتار کردن می شود؟

    • ناشناس
      2

      چندش تویی که مانند طالبان فکر میکنی پیامبر هم به عرف جامعه وعقیده اکثریت احترام می گذاشت اینها که هرچی به نفع ودر راستای خودشان است را حلال میدانند دین اسلام دین سختگیری نیست تحصیلکرده یعنی آگاه هستثد وآگاهانه انتخاب می کنند

    • ناشناس
      13

      اگر پیامبر بود که جرات نمی کردین بی حجاب در جامعه جولان بدهید ولی امام زمان در راه است برای بازگرداندن جامعه به مسیر درست

  • متفاوت
    2

    نگران نباشید حاجی اقا ، بزودی خشکسالی روی دریا هم اثرمیگذارد و دریاهم خشک میشود.هرچی شما بخواهید.خواستن توانستن است.ماقارون را چون گنج خواست به او دادیم وتا میخواست به او دادیم و.....حالا شما هم هرچی بخواهید خواهیم داد فقط کافیه اراده کنید و بخواهید...

  • محسن
    1

    ایخورده صحبت از گرانی و وضعیت بد معیشتی مردم را هم بکن

  • ناشناس
    2

    در سایر موارد هم مردم حق مداخله دارند یا نه فقط جاهایی که پایه های شما محکم بشه باید دخالت کنند .تو8 هزار میلیارد جریان شکدم اقیانوس دار کشی سوار ووووو

  • لورک
    5

    حاجی حرف تازه ایی بعد از۴۴سال نداری بزنی ؟ ملت تا گلو زیر بار بدبختی و فلاکت و نداری هستند تازه دامادات برای سال آینده باز برای جیب ملت نقشه کشیده ! واقعا زشت نیست موضوعات اصلی رو رها کردید دنبال حرفهای خاله زنکی هستی

    نظرات شما -
    • فاطمه
      2

      اشتباهی منفی دادم

  • فریاد
    4

    بعنوان یه آخوند هیچ وقت از خودت سوال کردی چرا ملت نسبت به حجاب متنفر شده اند نکنه مقصر ماهواره و اینترنت و ویدئو هست !بروید از کارهاتون خجالت بکشید ملت ایران دیگه آگاه شده اند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      همان طوری که مدینه فاضله تو بی حجاب شدن اگر فهمیدی علت رو

  • پشیمان
    7

    علم جون امروز به ارتش مجازی بسیج آماده باش بده بیان جواب ملت ایران رو بدهندملت آلبانی نشین رو خفه کنند

  • غلام
    3

    برو پی کارت. مردم هر جوری بخوان زندگی میکنند. راستی حاجی چهارشنبه سوری کجایی.

  • علی
    20

    سلام این زنان هر کاری بکنی اول و اخرش به زنا ختم میشه کلمه زن و زنا چقدر شبیه هم هستن زن نا زنا زن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مواظب حرف زدنت باش همه مثل هم نیستن هرزه جنسیت نداره فعلا که اغلب خیانت ها از طرف مر بوده

  • لابی
    2

    از بودجه جهاد تبیین چقدر گفتی راستش بگو الان بدون بودجه میخای چطوری ملت رو تبیین کنی

  • ناشناس
    2

    پس حاجی با این حساب از این به بعد شما را بیشتر لب دریا و ساحل خواهیم دید.

  • کارواش انقلاب
    3

    مشتی ! زندگی ملت رو نابود کردید دیگه چیزی ازش نمونده یکی از دلایل بی حجابی اینکه چادر و روسری و شلوار و مانتو خیلی گران شده ! تازه ملت دیگه مثل قبل اعتقاد ندارند

  • بابک
    3

    آقای علم الهدی ، بسه ، میشه بسه ، چرا می خواهین همه چادر بپوشند و فقط بینی شون بیرون باشه ، آمدین یک کشور زرتشتی مسلک رو غصب کردین ، حالا انتظار دارین همه چادر بپوشن. چرا از گرانی ، تورم ، بی پولی ، حسرت و شرمندگی پدر جلوی فرزندان برای خرید جهاز و ... صحبت نمی کنین.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      کوچولو اولا حجاب در ایران قبل اسلام هم بوده دوم هم تو ضد خدا نظرت را برای خودت نگه دار که تفکراتت غصب شده

    • 0

      شراب هم در قبل از اسلام بوده ...دلیل مسخره تر نداشتی

  • ناشناس
    2

    اعتراض مردم آنطرفیست

  • شهید بزرگوار شیخ طوطی
    2

    ببخشید آقای علم الهدی شما ناهار خوردین ؟ بچه ها ناهار خوردن ؟

  • صمد
    2

    این آقا انگار از آزاد سازی دریا از دست اقا زاده ها و ساحل خوارهای دزد پر نفوذ دل پری دارد. استفاده از ساحل و دریا باید محدود به ساحلهای اختصاصی و قصرها و ویلاجات این حضرات باشه و الا فساد آوره!!!

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      آقازاده ها نه.. انگار توجه نکردید.. به دست (ارگان) های دیگر بوده..یعنی همون ارگان (که میدانیم کدام است) برای جلوگیری از فساد و فحشا در سواحل ، برای رضای خدا آمده بودند و با لطف و بزرگواری فراوان، سواحل را از دست مفسدان محفوظ داشتند..البته الان 60 متر عقب نشینی کردند ولی اگر بخواهید بی عفتی کنید ، مانند همان مامور جوان 20 ساله،100 متر جلو روی خواهند کرد...

  • ناشناس
    2

    امیدوارم قوانین انسانی و نه قوانین اسلامی که شماها ادعاشو دارین در ایران عزیز ، حکمفرما بشن و مردم از دست امثال شما (که فکر می کنید باید همه همینجوری که شماها میگید باشن،)راحت بشن ، خفقان و بدبختی و فقر با این اسلام تون برای ایران آوردید .

  • ناشناس
    2

    خوشم میاد که دامادتون، حرف گوش شما نمیکنه ، خصوصا در قضیه حضور زنان در ورزشگاه ، خانمها آمدن ورزشگاه و شما و امثال شما هم نتونستین با اون تفکرات عصر حجریتون کاری بکنین ، به امید جامعه ای شاداب و سرزنده البته بدون تفکرات جاهلی

  • ناشناس
    2

    بفکر جوانان بیکار نا امید باشید فقر گرسنگی را حل کنید فحشا را که علت بی پولی میباشد خشونت را سر جوانان بر دارید مردم همه خسته و بیمار شدیم اکثرا افسرده نای راه رفتن خارج از منزل نداریم وضع اقتصادی جانبازان ایثارگران را حل کنید وضع اقتصادی و بیمه بازنشستگی کارگران را حل کنید اگر عدالت هستش کسانیکه اختلاس کردند زندانی کنید از حرف های بی حساب و کتاب بخدا قسم نفسی برای مان نمانده اقای علم المهدی هوای سرد زمستانی چه کسی بی جحاب هستش اخه این هم شد کارتان دست بردارید وضع بد اقتصادی کشور باید حل کنید

  • احمدیان
    2

    بلایی به سر مردم اورده اید که چیزی نمانده که از دین خدا هم دست بکشند ؟ به شکم بر امده خودت و شکم به پشت چسبیده مردم نگاهی بکن وبعد از این افاضات بفرما ؟

  • مهرداد سربندی
    2

    لابد رییس جمهور هم از اینکه پدر زنش با عالم هپروت ارتباط دلی داره و چشم بسته شعر میکه کیف کرد

  • 😶
    2

    برو بمیر عزیزم
    ولی یه چی بگم بدون یکی از دلایلش اجبار شماست

  • ناشناس
    1

    دخالت در نوع نگرش و طرز فکر یک جامعه و فشار بر نوع تغییر رفتار نسلها ، یک نوع استبداد و داشتن واهمه از ضعف در کنترل بک جامعه نشئت میگیرد و با متمسک قرار دادن عناوین مختلف، سعی در کنترل بیشتر یک جامعه دارند.

  • ناشناس
    1

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.....

  • ناشناس
    1

    فقط باعث تنفر نسل جدید میشوید .شما و دور و بری هات نهایت ۱۰ درصد هستید با تفنگ هاتون ،

  • خزان
    1

    خدای تو نیاز به درد دل دارد و خدای من درک نقطه آغاز جهان است.اگر دستم رسد بر چرخ گردون /از او پرسم که این چون است آن چون

  • Ali
    2

    بی عفتی خوردن و چپاول اموال مردم است
    اختلاس است در حالیکه بسیاری از مردم بویژه زنان و کودکان این کشور تا کمر داخل سطل زباله برای امرار معاش خانواده فرو میروند و پولهای کشور صرف کشورهایی مانند فلسطین و لبنان و سوریه و یمن میشه اینها بی عفتی هستند

  • ناشناس
    3

    حاج آقا خانم ها کشف حجاب میکنند و‌ مردم‌ اعتراضی ندارند، حالا مشکل شما چیست؟؟؟ نیروی انتظامی هم که طبق نقل قول شما قادر نیست،حالا چه میفرمائید؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من یکی بخاطر اینکه گرونی هست وهرروز نمیشه یه جورلباس پوشید وقیمت چادر سربه فلک کشیده والا به من هم لباس مفت بدن چرانمیپوشم

  • ناشناس
    36

    برای جمع کردن این بی حیا ها کاری ندارد بدون دردسر فقط جریمه یکبار نشد دوبار باز سه بار و اگر تکرار شد منع برخی خدمات شهروندی از خاطیان و ظرف کمتر از یکسال بی حجاب به ندرت خواهید دید

    نظرات شما -
    • فاطمه
      7

      همین کارای وحشی گرانه ی عصر حجری مردم رو از دین فراری داده و به اصطلاح متاسفانه خیلیا فقط به اسم مسلمان هستن و حق هم دارن درضمن ای کاش یه روزی به این بزرگ منشی برسی که بفهمی افراد با هرنوع پوششی می تونن هم خوب باشن هم بد حالا می خواد اون ادم چادری باشه یا بی حجاب

    • ناشناس
      6

      اگر مانند یک بچه خوب بودید که خدا نمی گفت حجاب داشته باشید!

  • ناشناس
    4

    حاجی سید علامه دکتر پروفسور و همه چیزدان و همه چیز گو، جناب علم الخدا! اون کسی که دین و ایمان و عفت مردم را ازشون گرفت اعمال و رفتار ناشایست امثال شماهاست. تا کی می خواهید از این خزعبلات ببفافید؟ آیا خسته نشدید؟ آیا اصلا از خدا می ترسید؟ گمان نمی کنم مقدار زیادی از عمرت باقی مانده باشد. بهتر است این چندروزی را که فرصت داری لااقل به خودت بیای و یک با هم شده جانب مردم بگیری و این قدر مجیز گوی حاکمیت نباشی شاید خدا کمی از عذاب آخرتت بکاهد، بدبخت!

  • ناشناس
    3

    احسنت ،همه را اعدام کنید احسنت

  • ناشناس
    1

    نظری درمورد گرانی ، تورم نداری؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      نوبت گرانی و تورم میشه لال میشه .چون دامادش مسئول تورم و گرانی .لاپوشی میکن

    • ناشناس
      2

      نه خیر سوال بعدی خخخخخخ

  • سعید
    4

    خداوکیلی اگه به فکر مردم هستین حداقل با روح وروان مردم بازی نکنید ..بابا مگه اون عراق نیست بیشتر اماممان ما اونجا آرامیدن یه سر بزنیید کردستان عراق ..شادی. رقص .نشاط .منم با بی بند باری مخالفم ولی نه اینجوری که شما می گین

    نظرات شما -
    • فاطمه
      2

      فرض کن کعبه ایران بود چی می شد🤣🤣 وقتی چهل سال پیش خیلیا یهو دور ورداشتشون جو گیر شدن باید اثارش همین باشه😑😑😑

  • هالو هدی
    1

    اینهمه سال خسته نشدی تو زندگی خصوصی مردم فضولی کردین!! اینچیزا رو علم میکنی ک مردم ب فساد و دزدی و اشرافیگری و جاه طلبی مدیران راحت طلب و سرخوشی مثل خودت گیرندن... نه جانم دیه حناتون رنگی نداره...مردم حقوق حقه و واقعی خودشون رو مطالبه میکنن و ب عملکرد مسئولین ازما بهترون و آقازاده هاشون معترضن، ک آرامش فکری و زندگی عادی و رو برای مردم زهرمار کردن. اگه خیلی بهتون فشار میاد شما چشمتو درویش کن این یذره خوشی مردم رو نبینی...

  • ناشناس
    2

    اگر شما ها کاری نداشته باشید و بعضی مردم نما ها ملت به پوشش هم کاری ندارند

  • ناشناس
    1

    نظری ور مورد فقر و تورم و تن فروشی برای ارتزاق نداری؟؟
    تو که مشکل معیشت نداری

  • ناشناس
    4

    داش من بهتر نیست بجای گیر دادن به پوشش خانمها، یخورده حیا به چشاتون تزریق کنید

    نظرات شما -
    • قلندر
      2

      چه جوری.وقتی مردم تمام مجرد هستند.رو به اون ور هوس ران رو به این ور هوس ران به گمانم زمین هم خراب شده

  • ناشناس
    1

    حاج آقا از این حرفا گذشته فقط باید مواظب چشمتون باشید فرض کنید رفتید سوریه یا لبنان بغداد یا کاظمین هر کاری اونجاها می کنید همون کار را انجام دهید سخته ولی شدنیه

  • علی بکیان
    15

    راستش میترسیم اگرامروز امر به معروف و یا نهی منکر کنیم .بلافاصله سر و کله هوا خواه و حامی اجتماعی شان پیدا
    میشه و کتک حسابی باید نوش جان کنیم . البته این مهم نیست . بلکه بفرمایید قانون از ما چگونه حمایت میکنه ؟ یا میپرسند چه نسبت داشتید . وظیفه قانونی تان نیست . و کلا"مردم به جان هم می افتند . چون این کار را بازد از داخل خانه و خانواده اصلاح منیم . و مسئولین از تولید و پخش و فرو البسه میتهجن و بدور از عفت عمومی جلوگیری قطعی کند و اتحادیه تولید پوشاک زنانه به خودش بیاد . بفهمه کا بابا اینجا اسلام است و مردم انقلاب کردهاند . شهید داده اند . چرا توی بازار یک لباس با پوشش اسلامی و مناسب پیدا نمیشه. یا خیلی خیلی گرانه . که از خیرش بازد صرف نظر کرد . پس باید :
    ۱_ تولید کنندگان را موظف به تولید پوشش اسلامی کنید
    ۲_ البسه و پوشش اسلامی ارزان و شکیل تولید شود
    ۳_ چادر اعلا و ارران . حتی یارانه ای توزیع شود . از بودجه مبارزه با تهاجم فرهنگی هزینه شود .
    ۴ _کارکنان دولت و خانواداه ها شون کمی بیشتر موظف به رعایت حجاب شوند . نه اینکه بدحجاب ها اولویت هم دارند .
    ۵ _ بعد از همه این کارها . حالا از خانواده باید شروع کنیم .
    خدا کمک کند . . کاری که کشف حجاب نتونست انجام بده . چه راحت داره انجام میشه . .

    نظرات شما -
    • فاطمه
      3

      نه تو و نه هیچکس دیگه ای نمی تونه مردمو اجبار کنه

  • ناشناس
    1

    درگیری پیش میاد

    نظرات شما -
    • 0

      مامگه مردم اکراینیم که بهمون حمله کن جنگ بشه

  • ناشناس
    0

    خودت بیا اعتراض کن و دور و بری هات / الان سه سال بیکارم مفلس مفلس، ۳۷ هفت سالم هست نه خانه ای نه بیمه ای نه کاری نه زنی و زندگی، مریضی عصبی گرفتم. باید ارزوی مرگ کنم که خانواده ام رو به جایی که یاری کنم خفت می خورند و ذلت می کشم/ خب یکی بیاد اعتراض کنه به حال من/ به دهه پنجاه و شصت خاکستر شده

  • حمید
    0

    من نمیدونم این اقا میاد شبا پارک گردی فی بلوار میگیره که از خیابونای تهران خبر داره واین اقا مشهد هستن چطور از تهران خبر داره

  • محمد
    0

    یکی به این بگه کمتر حرف بزنی بهتره

  • ناشناس
    0

    از ارزونی یکم بگید چرا ما نباید گوشت ومرغ وتخم مرغ ولوبیا ونان وغیره بخوریم ،اونای دیگه رو ولش کنید شکم مهمه

  • ناشناس
    0

    اثار تعلیم و تزکیه تان چشمها را خیره کرده است!

  • ناشناس
    0

    اینها انقدرممنوع الخروج شدن که مانند اصحاب کهف هرموقع ازچرت زدن بلند میشن ازپوشش سخن گفتن کارکردن مردم هیجان زده میشن دایی قرن بیست ویکم هستیم به مردم کشورهای اطراف هم نگاه کن شاید زمان برات همه چیزرو بگه ماکه خسته شدیم کشورهابه فکرساختن بمب اتم هستند موشک وتانک کیلویی چند

  • ایرانی الاصل
    0

    مردم دارن از گرسنگی به فساد و فحشا کشیده میشن اونوقت شما میگی حجججججاب
    شکم گرسنه و گرانی و هزار بدبختی دیگه حجاب حالیش نمیشه حضرات
    شما جماعت از روی شکم سیری حرف میزنید
    ای بابا حرف زدن برای شماها آب در هاونگ کوبیدنه چون خودتون خوب میدونید جریان چیه.....

  • ناشناس
    2

    بی دین صادق به از دیندار فاسد . برای افتادن روسری باید اعتراض کرد ولی دزدی و فساد و رانت و چپاول مملکت و بیکاری و بیماری و ......... اعتراض نداره.

  • ناشناس
    1

    بروعلم هدی فک کردی داماد ریس جمهور شده خبری کسی که برای رای با تتلو عکس بگیره من رایش دادم پشیمونم

  • بنده خدا
    1

    برخی از اظهارنظر کنندگان موضوع رو به مسائل اقتصادی ارتباط داده بودند و شخصی با نام سید هم پاسخی داده بودند که چه ربطی به مسائل اقتصادی داره بد حجابی .
    در پاسخ به آقای سید باید عرض کنم که هر چند بنده هم مخالف با بی حجابی و بد حجابی هستم ولی ارتباط بدحجابی و بی حجابی دقیقا به اقتصاد مردم مرتبط هست .
    همانطور که پیامبر (ص) فرمودند : فقر که از درب خانه ای وارد شود ایمان از درب دیگر خارج خواهد شد .
    در پاسخ به آقای علم‌الهدی هم که فرمودند این موضوع به دولت و دیگر نهاد نظامی و غیر نظامی ربطی نداره و مشکل خود مردم هستند باید به استناد همین فرموده پیامبر (ص) عرض کنم که این موضوع مستقیماً مربوط به دولت و حکومت هست و بهتر است شما که نماینده حضرت آقا هستید در مشهد مقدس فکری به حال بد مشهد که فسق و فجور موج میزنه در هر زمینه ای در شهری که امام رضا در آن هستند موج مزنه

    نظرات شما -
    • سید
      1

      مننون عزیز.حرف شما کاملا درسته ولی تو کل دنیا ثابت شده که فساد و بی بندوباری اخلاقی باعث فروپاشی خانواده ها و افزایش جرم و جنایبت و طلاق و هزینه های بالای اقتصادی و افزایش بیناری های جنسی به خاطر این مسایل مبشهقبول دارم که گرونی باعث فساد میشه ولی خود فساد هم باعث فقر میشه.ثابت شده است.

  • ناشناس
    0

    خدایا توبه استقفرالله،چقدر تحمت چقدای خدا

  • ناشناس
    1

    فکر نمیکنی زیادی اکسیژن مصرف کردی اکسیژن بذار برای کسانی که فایده دارن برای مردم

  • ناشناس
    1

    شما هیچ وقت در مورد بی عدالتی رانت و چپاول اموال ملت کلامی نگفتی چون تمام افکارت یا سیغه برای برادران عراقی بوده یا شال و روسری زنان

  • دکتر محمدعلی محمدی مریحان
    1

    یه سری به محلات مرفه شمال مشهد بزن و به جای پرخاش به مردم ایران اگه خیلی مردی دو تا از خانم های اونجا را جذب کن

  • 1

    چند وقت قبل یه زن معلوم الحال جلوی مترو به دوتا دختر گیر داده بود که روسری تون رو جلو بکشید ، آنچنان کتکی از دخترها و بعد زن های دیگه خورد که فقط صدای آخ و وای اش میومد .
    ملت بیکار ، بدون آینده ای روشن و گرفتار اقتصاد آخوند زده ، بعضی ها از سر شکم سیری خودشان را نماینده تام الاختیار الله در ایران می دانند .

  • مورچه
    0

    مشت احمدچراافکارت این همه منفی گراهست چیز دیگری استادبهت یا نداده یاد نگرفتی ازدردورنج ملت یادی کنی ملتی که صاحب کشوری ثروتمند هستیم اما درفرودستی کامل بسرمیبریم تاامثال توفربه وچاق زندگی کنیدخجالت خجالت خجالت داره ولله

  • ناشناس
    0

    مشکل اصلی جامعه فساد هست نه حجاب ،چه فساد اقتصادی چه فساد اخلاقی چه فساد مسئولین که مهمترین هست.

  • ناشناس
    2

    چرااصل قضیه روول کردی چسبیدی به ریگ داخل کفش

  • بی بی سی پرز اشکدم
    1

    حاج اقا به همین کامنت ها نگاه کنی متوجه خواهید شد که مردم کدام طرفند ؟ تا دیروز مصاحبه و اخبار و اطلاعات بی بی سی حرام بود و جرم اماوقتی به توصیه موساد از پرز شکدم رفع اتهام می کند و با نیت خاص مصاحبه وی پخش می شود برای برخی خبرگزاری های خاص و افراد مظنون به جاسوسی می شود محل استناد و دلیلی بر رفع اتهام !!!؟؟؟ وان اقا اطلاعیه صادر می کند وخدا را شکر می گوید که بی بی سی همه واقعیت شکدم را بیان کرد !!! حاج اقا بجای گیر دادن به تار موی یک خانم کم حجاب به پروژه نفوذ شکدم بپرداز ومسئولین را وادار به پاسخ بکن وسوال کن چطور مصاحبه شکدم با بی بی سی شد خوب و رافع مشکل مظنونین به جاسوسی !!!؟؟؟

  • Mm
    1

    فساد در دید شماست. چشمهایتان را بشویید.

    نظرات شما -
    • سید
      7

      بله چشم ها را باید شست.باید پاک بود.ولی عزیزم خانم ها اینجوری لباس میپوشند که مردها نگاهشون کنند..نمیشه ما زمینه ناامنی جنسی جامعه رو فراهم کنیم بعد بگیم گناه نکنید.این پوشش خانم ها یعنی ما از زن بودنمون ناراحتیم.ما میخواهیم وسیله لذت بردن مردها و مثل شی جنسی باشیم.

    • من
      0

      نخیر آقای سید، اینجوری نیست که شما فکر میکنی. به عنوان یک خانوم میگم زیبادوستی توی ذات ماست و مثلا توی مهمونی های زنونه، خیلی زیباتر و بهتر لباس میپوشیم.‌ پس لطفاً آقایون انقدر همه چیز رو به خودتون نسبت ندید و فکر نکنید واسه ما خیلی مهمید.

    • فاطمه
      0

      اقای سید هرکی برا دل خودش می پوشه به هیشکی هم ربطی نداره

  • ناشناس
    1

    اولا علم الهدی باید به جز روزهای حرام، کل ایام سال را روزه بگیرد تا جسمش نحیف شود و مصداق خطبه همام امام علی ع شود و به سمت تقوا و ویژگیهای متقین میل نماید. ثانیا حجاب بانوان و دختران زمانی مطرح میشود که برای زنان به اندازه کافی شوهر خوب وجود داشته باشد، در حال حاضر زنان برای رفتن به خونه شوهر یا به عبارتی رفتن تو پاچه ی شوهر، خودشان آرایش میکنند تا مردان را فریب دهند و برگرده ی مردان سوار شوند. ثالثا زنان خودشان را خوشگل میکنند تا مردها لذت ببرند. رابعاً روحانیت اصیل همواره شهریه خودش را از دستان مبارک امام عصر عج می‌گرفته است و برای حکومت نامشروع بر مردم ارزشی قائل نشده است. خامسا شیطان همواره در حال وسوسه و گول زدن افراد است، مثلا روحانیت را با پول بیت المال، شهوات و غرایز جنسی و.... گول میزند، و زنان و دختران را با خودفروشی و .... گول میزند. سادسا بی حجابی بانوان بعضا به خاطر لجاجت با امثال روحانیت غارتگر است......

    نظرات شما -
    • 0

      واقعن که یه سری ها بیکارن وقتشون روبرای مقایسه روحانیون ومردم گذاشتن کاری که شایسته روحانیون هست چراشما برادرعزیز

  • ناشناس
    1

    دریا رو دیدید ،حالا سرچهارراه ها رو هم برید دور بزنید زنان چادر پوش دارن گدایی میکنن اونم با پوشیه ،دیگه چی بگیم حاج اقا

  • امید
    1

    کمتر بخور بزار به بقیتون هم برسه ، ساحل شمال جای تو امثال تو نیست

  • ناشناس
    1

    لطفا حجاب را سیاسی نکنید چرا اینهمه فقر وقلاکت وچپاول واختلاس وظلم وبی عدالیت وخودفروشی برای یک لقمه نان را نمیبینید فقط به حجاب گیر داده اید نکنه به نظر شما خود فروشی از بی حجابی بهتر است واقعا عیب های مردم را میبینید وخودتان را تطهیر میکنیدهمه بماند به قیامت

  • ناشناس
    1

    ویلاهای اختصاصی شون را پس بدید نخوان همرو بکشن ؛ مردم هزارجور مشکل دارن و شما تو فکر چی هستی !!

  • ناشناس
    9

    حجاب حکم خداوند هست.تکرار میکنم حکم خداوند.
    اگه فقط پاک بودن دل کافی بود چرا خداوند فرمان به رعایت حد وحدود ظاهری و رفتاری داده؟
    مردم عزیز رو زمین خدا راه میریم از نعمتهای خدا استفاده میکنیم ،اندام و ظاهرمون رو خدا آفریده ، این درسته برای حکم خدا احترام قایل نشیم؟جواب خوبی رو با بی احترامی میدن؟
    الان مشکل هست قبول ، ولی با رعایت نکردن حجاب درست میشه؟
    جامعه مکان عمومی هست ، نمیشه هر کس هر جور دوست داره رفتار کنه بعد بگه به خودم مربوطه.
    همه ما قیامت در پیش داریم.دنیا خوب یا بد تموم میشه ولی عمل انسان اثرش میمونه.

  • ناشناس
    0

    بابا جون پول ندارئروسری بخئرئم تورمه

  • اتوبوسران
    0

    یعنی خداوکیلی مردم به جون هم بیفتن درست میشه مگه بی حجابها ازفضااومده خب اونم مال همین مملکت اون‌جوری دوست داره میدون چرا۰۰چون ازشما حرفایی شنید که هیچکدوم عملی نشد چون به قول شما اون سرباز یاجوون دختریاپسر۲۰ساله هیچ جایی واسه تخلیه جوونیشنداره یکارخوب میشه کردهمه جوونارو اخته کنین دختراروهم صیغه عراقیااون وقت بجادوتا۳تاروسری سرشون میکنن شماهم نمیخادواسه اوضاع اقتصادی وفقرکاری کنین راحت والا

  • ناشناس
    0

    بی عفتی یعنی یه ملت بزرگ به خاطر سیاستهای کلان اشتباه یه عده کم سواد متوهم به خاک سیاه نشانده بشه...یعنی سرانه ملی ایرانیان یک سوم سال ۵۷ است...

  • ناشناس
    1

    ایشون درست میگن،همونطور که همه مسائل در کشور از جمله دزدی و رانت و...مورد بحث ونقده واشکال هم نداره،بایدم بشه،مسئله بی حجابی زن در کشور مسلمان شیعه هم باید مورد بحث ونقد باشه،آخه چرا بعضیا تا در مورد حجاب حرفی میزنند سریع با مطرح کردن مسائل دیگه فرافکنی میکنن،هر چیز وهر مسئله جای خودش.
    واقعا دیگه از دست این زنهای بی حجاب آسایش نداریم،و خانواده های سالم در اذیتند
    حجاب مسئله فردی نیست صراحتا در دین اسلام در موردش دستور العمل اومده،دستور انسان نیست بلکه دستور مستقیم خداست،و بی حجابان و مدافعین بی حجابی چه زن و چه مرد در واقع دارند رو حرف خدا حرف میزنند

  • ناشناس
    0

    😂🤣

  • 0

    دقت کردید شکم دامادش چه بزرگ شده

  • بابک خرمدین
    0

    مردک دو تا نفتکش مملکت رو گرفتن که سرمایش برابر با بودجه مملکته بعد تو نشستی حرف از تار مو میزنی؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    در اسلام کسی حق ندارد روسری بردارد، بجز خواهر محترمه صبیه مکرمه کاترین شکدم حفظه الله.....

  • ناشناس
    0

    تقصیری نداری وسعت تفکرت همینقدره

  • ناشناس
    0

    شما تو جای دیگه ای زندگی میکنی مردم بیان اعتراض کنن که بی عفتی کم بشه خود مردم اینجوری دارن میکنن شما هم جای نگرانی به نظرم باید یکم به فکر مسولین باشی تا مردم

  • هفت لنگ بختیاری
    1

    من دوس دختر میخام

  • بسیجی
    0

    توی بورس جیبمونو زدین.صدات در نیومد چرا

  • ناشناس
    0

    کوتاهترین راه ساکت کردن اینگونه افراد این است که دامادشان از این خانواده طلاق بگیرد، و دخترشان را بفرسته خونه باباش، تا کمی به فکر فرو بروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها