مصوبه طرح صیانت لغو شد

هیات رئیسه مجلس مصوبه کمیسیون مشترک در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی را به دلیل ایراداتی که معاونت قوانین وارد کرده بود، رد کرد و نظر آن معاونت را پذیرفت.

مصوبه طرح صیانت لغو شد

توانگر، نماینده تهران در همین زمینه نوشت: ‌هیئت رئیسه ‎مجلس نظر کارشناسی(نامه) معاون قوانین درباره مصوبه کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی(‎صیانت) را تایید کرد.

photo_2022-02-24_15-10-11

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مرتضی
    8

    ما نباید بااجازه دادن طرح صیانت اجازه دهیم دشمن بفکر رساندن انترنت ماهواری به ایران امتیاز بگیرد باید فرهنگ سازی ومدیریت ومجازات سنگ برای افرادی که قانون اینترنت رادرکشور رعایت نمیکنند اجراکنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اصول اولیه در هر کشور قانون هست که در مورد فضای مجازی وجود ندارد اینترنت ماهواره ای هم نمی تواند کاری پیش ببرد و باید با کشورها همکاری کند وگرنه زباله فضایی می شود

  • حسین
    0

    وقتی زمانش برسه و از حساسیت افکار عمومی جامعه کاسته شود، با الگو برداری از کشور چین مجددا طرح ارائه و اجرایی خواهد شد

  • ناشناس
    0

    یعنی مجلسیان حرفسان را پس گرفتند؟
    ما داستیم جشن مرگ شما را می گرفتیم

  • ناشناس
    0

    خخخه آخرش تصویب و اجرا می شود

  • ناشناس
    0

    طرح باصطلاح صیانت (محدودیت) فضای مجازی از جمله طرحهایی نیست که بخواهد در یک کمیسیون تخصصی یا ویژه طبق اصل 85 قانون اساسی با تعداد 18 نفر نماینده بررسی و رسیدگی شود. این طرح از جمله طرحهایی است که با حقوق تمامی مردم سر و کار دارد لذا باید ابتدا کلیات آن در صحن علنی مجلس بررسی و در صورت تصویب به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شود و کمیسیون تخصصی جزئیات آن را با حضور کارشناسان خبره بررسی، اصلاح و تصویب نموده و سپس برای شور دوم به صحن علنی مجلس برای بررسی و اصلاح و تصویب کل نمایندگان ارسال نماید.

  • لابی
    0

    قطعا لغو نشده دروغه فقط برای آرام کردن جو ملته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها