پیشنهاد عارف درباره انتخابات

بیایید مصالح کلان ایران و ایرانیان را از حبس و حصر رها سازیم

عارف گفت: سیاست راستین یعنی سیاست مردم بنیان، پادزهر مشکلات ایرانیان در آستانه ورود به قرن جدید است. بیایید عذر خواهی از ملت را با عمل و با مشارکت دادن ایرانیان، نمایان سازیم.

بیایید مصالح کلان ایران و ایرانیان را از حبس و حصر رها سازیم

متن یادداشت محمدرضا عارف به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، به شرح زیر است:

در سالروز ۱۲فروردین، روز جمهوری اسلامی، یاد و خاطره تمام کسانی که برای استقرار حق حاکمیت ملی، استقلال، آزادی و جمهوریت سازگار با روح اسلام، گام برداشتند را گرامی می داریم. بر ماست که آرمان های انقلاب شکوهمند مان را در دهه پنجم آن، سرلوحه نظام بر آمده از انقلاب قرار داده و خود را منصفانه با ترازوی آن آرمان ها بسنجیم. نظام جمهوری اسلامی ایران، به میزانی که به شعارهای انقلاب پایبند بوده، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده و به میزانی که از اصول و آرمان ها فاصله گرفته، در وصول به اهداف مردمی ترین انقلاب قرن بیستم، ناکام مانده است.

وقتی رهبر فقید انقلاب، جمهوریت سازگار با روح اسلام را بعنوان الگویی جدید از حکمرانی تئوریزه کردند، در مقابل الگوهایی که دین اسلام را در حمایت از استبداد تعریف می کرد، به حاشیه رفت. آنگاه که آن پیر خردمند میزان را رأی ملت تعریف کرده و با فاصله ای اندک از پیروزی انقلاب مشروعیت و حقانیت حکومت را به رأی ملت منوط کردند، اساسی پایدار برای تمام دوران ها برای انقلاب اسلامی تدوین کردند.
امروز و در دهه پنجم، شاهدیم که قرائت های ضد حقوق ملت و مشروعیت مردمی، با وارونه نمایی خط و مشی انقلاب و رهبران آن، رای ملت را زینتی توصیف می کنند. بزرگترین ظلم به مردمی ترین انقلاب و رهبر عظیم الشان آن، چشم پوشی و تحریف محکمات اندیشه پیر جماران است؛ رویه ای که در ناکامی های انقلاب بزرگترین سهم را داشته است.

جریان اصلاحات، از بدو شکل گیری، هویت خود را در وفاداری به آرمان های انقلاب تعریف کرده و همچنان گفتمان خود را حول آن اصول سامان و سازمان دهی می کند.

ما بر آنیم که همچنان می توان با اتکاء به ملت و پیشی دادن منافع و مصالح ملی بر منافع شخصی و جناحی، کشور را از مخاطراتی که از درون و برون ایران را تهدید می کنند، وا رهاند.

بیایید در دهه پنجم انقلاب، اصلاحات بنیادین را با ارجاعی هوشمندانه و روز آمد در دستور کار قرار دهیم. بیایید اجازه ندهیم امید ملت بیش از این آسیب ببیند و با اقدامی اقناعی، از گذشته ای که ما را دچار شکاف دشمن شاد کن حکومت و ملت کرده است، برهانیم.
بیایید مصالح کلان ایران و ایرانیان را از حبس و حصر منافع شخصی، باندی و جناحی خود رها سازیم و ایران و منافع آن را در صدر سیاست گذاری های خود قرار دهیم.

پیشنهاد عارف درباره انتخابات/ بیایید مصالح کلان ایران و ایرانیان را از حبس و حصر رها سازیم

بیایید شعارهای انقلاب را در عمل مان ترجمه کنیم. بیایید استقلال از شرق و غرب را با محرم دانستن مردم، شفافیت و صداقت تعریف کنیم و مفاد معاهدات بین المللی را در مرأی و منظر ملت ایران قرار دهیم.

بیایید آزادی را با ایجاد زمینه مشارکت ملت در سرنوشت خود به منصه ظهور برسانیم. بیایید جمهوری اسلامی ایران را جمهوری سازگار با دستاوردهای بشری و با قرائتی حقوقی تفسیر کنیم.

بیایید در آستانه ورود به قرن جدید، امید و اعتماد را مبنای سیاست قرار دهیم. سیاست راستین یعنی سیاست مردم بنیان، پادزهر مشکلات ایرانیان در آستانه ورود به قرن جدید است. بیایید عذر خواهی از ملت را با عمل و با مشارکت دادن ایرانیان، نمایان سازیم.

ایران عزیز در شرایط کنونی نیازمند مدیریتی هوشمندانه تر از گذشته است. امیدوارم با درایت و کیاست همزمان حاکمیت و ملت زنده و پویای ایران، فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت را آغاز کنیم.

یقین دارم که ملت صبور ایران در این برهه از زندگی سیاسی خود، همچنان امیدوارانه سیاست ورزی خواهد کرد و خود را آماده ورودی مسئولانه به قرن جدید خواهد کرد.

ملت سرزنده ایران از ناامیدی ها عبور می کند و دوباره مسئولیت و رسالت تاریخی خود را به منصه ظهور خواهد رساند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 67
  • ایرانی
    0

    پسرتان که خود را ژن برتر معرفی کرده بود شما ژن خوبها مطمینید که ایرانی هستید . تو و امثال تو اگر دست از سر مردم بردارید مصالح و منافع مردم بخوبی تامین میشود . ژنتیک قشنگ .

  • اریایی
    0

    احتمالا میخواد رییس جمهور بشه که دوباره یاد ایران و ایرانی افتاده اند

  • زرتشت
    0

    زنده باد این مرد اخلاق و متدین جناب عارف اندیشمند .لعنت خداوند به خرافات پرستان مفلس مفلوک مفت خور کاسه لیس

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      واقعا لعنت خداوند بر خرافه پرستان

  • حسین
    0

    تا چند روز پیش میگفت سران فتنه از حصر خارج شوند الان میگه مصالح کلان ملت از حصر خارج شوند احتمالا برای انتخابات بعدی هم میگه باید در خانه خدا را باز کنیم تا خدا از حصر خارج بشه.اقای عارف بسم الله شما بابت فتنه سال ۸۸ و حمایت و کناده گیری به نفع روحانی معذرت خواهی را شروع کن

    نظرات شما -
    • ب حسین
      0

      سر نخ فتنه را بگیر به مموتی نژاد هاله نور آنجلینا جولی میرسی استاد فتنه‌ها مموتی

    • حسن
      0

      گل پسر اگر سال ۹۲و۹۶ مشایی و احمدینژاد اجازه ورود داشتند که روحانی قاق هم نمیشد

  • محمد
    0

    اگه همه از خر شیطان بیان پایین ویک آشتی ملی صورت بگیره وتمام کدورتها از بین بره خیلی عالی میشه به امید ان روز

  • امیری
    0

    این یارو هم فکر می‌کنه کسی برا حرفهایش ارزش قایله! مردم تو امثال تورو دیگه به ....شونم حساب نمی‌کنند! بعد ۴۲ سال تازه بیاد این افتادید از مردم بخاطر اشتباهات عذرخواهی کنید بعد بازم همون آش همون کاسه! خیلی بیجا کردید.مردم چی گیر آوردید؟! دیگه اون دوران تموم شد .همتون سرته یه کرباس هستید.بیشرف های دروغگو کلاش.

  • امیرعلی
    0

    چقدرشعارهای‌قشنگی.ای.مردم.ساده.باز‌هم.گول.اینهارابخورید.یک.باردیگربروید.از.ایشان.بپرسید.دیروز.چه.گفثی.خودش.یادش.نمی.اید.برو.دنبال.مرع.که.روعن.نایاب.است

  • مورچه
    0

    ۴۳گذشت هیچ قدمی برای مردم برنداشتین نزدیک انتخاب یادمردم افتادین بروعامو این شعارها قدیمی شده فقط رای بی رای ب وطن فروشان وحامیان وطن فروشان مرگ برچین مرگ برکمونیست های داخلی

  • هموطن
    0

    اینم سخنی از مادر عروس اینهمه تو سیاست بود چه گلی به سر مردم زد؟ فکر کنم هردوره انتخابات که میشه میاد یه پولی با یک نوشته بهش میدن میگن این اراجیفو بگو شاید ملت ساده ای که 40ساله دنبال تو و امثال تو هستند حرفتو باور کنند و جو انتخابات گرم بشه منکه خداییش ازینا خدمتی ندیدم جز حرافی و آب به آسیاب دشمن ریختن

  • بی سواد
    0

    چطور شده همه حرفهای خوب میزند اما عمل فقط تو اتاق انجام میشه...شما کم کم دارید پیر میشید تو را بخدا کمی بفکر آخرت هم باشید بالاخره قیامتی هم هست..نکنید

  • ناشناس
    0

    مصالح کلان ایران و ایرانیان را از حبس و حصر رها سازیم وبدیم دست ژنهای خوب.....

  • خلیج همیشه جاوید فارس
    0

    اقای عارف این صحبت را زمانی که توی مجلس بود میکردی نه الان شما در طول ۴ سال نماینده مجلس چند بار برای دفاع از حقوق انسانهایی که به شما رای دادن صحبت و یا سخرانی کردی جمع کنید بابا مردم دیگه با صندوق رای قهر کردن هر وقت نزدیک انتخابات میشه یاد صحبت های کاریزمایی می افتید

  • عباس
    0

    اگر هم وارد گود رقابت انتخابات بشه اخرش بامقدار کمی پول به نفع اون طرف کناره گیری می کند ...علی برکت الله

  • مجید احمدی
    0

    یکی به این بنده خدا بگه لطفا ساکت واسه انتخابات بلبل نشو نسخه نپیچ به ایشان رای دادیم شده نماینده تهران یک بار حرف زد توی مجلس اونم گفت پنجره رو باز کنید هوا گرمه والا!!!!

    نظرات شما -
    • ب مجید احمدی
      0

      یکی از طیف شما چسبید ایشان هم گفت پنجره ها باز بشه؟

  • اذری
    0

    آقای عارف لطفاً سخنرانی های دوران نمایندگیت رایکبار گوش کن شما اگرمسند قدرتید درفکرمردم نیستین اگرنه سهم تان را از بیتالمال به زور میگیری آقای عارف زمان گذشته به شما رای نمی‌دهیم

  • سیب زمینی
    0

    مرتیکه بی بخار خاک تو سرت یک کلمه حرف نزدی

  • علی۵
    0

    با اون گندی که دولت طیف شما زده فعلا تا ۸ سال باید صبر کنید مگر اینکه معجزه ایی رخ بدهد مشکل طیف شما با حرف زدن حل نمیشود. برادر رییس جمهوری دزد ، برادر معاون اول دزد، با دو تا شعار درباره آزادی روی همه دزد ها را سفید کردید.

  • ریزه میزه
    0

    اول خودت عذرخواهی کن ودیگرون راژن غیربرترمخوان!

  • ....
    0

    برای چی سال ۹۲ به نفع روحانی کشیدی کنار ؟ آدم بایستی ثابت قدم باشه .

  • OK
    0

    چه عجب تو روزه سکوت را شکستی!

  • ...
    0

    تنها راه اعتراض مدنی بابت اختلاس های بی نهایت، بی اهمیتی به مردم در تمامی تصمیم گیری ها ، کشتار ، نزول بانکها ، ماشین های قاتل، سیستم اداری فرسوده وفاسد ،بد اخلاقی امر به معروف و منکرات ، سرک‌ کشیدن در تمامی زندگی مردم ، فیلترینگ،دادن پول ما به کشورهای و گروه های مسلح و...و...و.... رای بی رای این آخرین امید برای متوجه کردن مسئولین

    نظرات شما -
    • . ... .
      0

      اصلا نظرت چیه کل کشور رو آتیش بزنیم و نابود کنیم تا همه چی درست شه؟؟ رفتی با شعار های دموکراسی و آزادی و اقتصاد و این اراجیف روشن فکریتون رای دادی نتیجش شد این گندی که بوش دنیا رو گرفته. من که میگم تو و امثال تو اصلا رای ندین، خداییش خیلی بهتره. بسه دیگه. بشین زمین. همت بس.

    • در جواب . ... .
      0

      کشور آتیش بزنیم ؟!! مگه آشوبگریم؟! چرا یا رومی رومی یا زنگی زنگی ؟یعنی اعتراض باید به جنگ برسه ؟ چرا تفکر شاه سوریه داری ؟ فکر کنم تو از همونایی هستی که مردم تا حرف بزنن‌ یه اغتشاش گر و فتنه گر بهشون میبندی و گلوله خلاص به سر میزنی! ما رای دادیم به اشتباه چون بین بد و بدتر گیر کردیم و البته به اشتباه، قبول دارم...اون آخرین رای بود ...چه فرقی داره کی رئیس باشه تصمیم گیرنده کسی دیگس...همه ی ما یه روز خوب میخوایم برای هممون دوست عزیز

  • ناشناس
    0

    ازابتدای شکل گیری گفتمان اصلاحات چند نفر دور هم می نشستند ومنافع را بین خود تقسیم میکردند وزمانی هم که کنار گذاشته میشدند روزه سکوت میگرفتند البته با برتری ژنی که دارند دوباره دادوفریاد میزنند وعده ای روشنفکر نمارا دور خود جمع میکنند واگر مهره انتخابی خراب کرد بجای توبه وکنار رفتن به خاطر دردو فقر وعقده ای که در جامعه ایجاد کردند طلبکارانه حرفهای گنده گنده میزنند خجالت آور است هاشمی موسوی خاتمی روحانی دست پخت شما عزیزان است اگر دق نکنید از ...‌‌‌‌....است

    نظرات شما -
    • ب ناشناس
      0

      ای زارررت

  • حمید
    0

    آقای عارف زمانیکه کاندید نمایندگی مجلس شدید خاتمی از شما حمایت کرد و مردم به احترام خاتمی و از لج اصولگراها به شما رای دادند اما واقعا شما در چهار سال نمایندگی چند بار نطق پیش از دستور داشتید؟ شما مردم را احمق فرض کردید هر دفعه نزدیک انتخابات میشه سرو کله شما ها پیدا میشه شما اصلاح طلب ها فقط دنبال سهم خواهی از قدرت هستید اون میر حسین موسوی و کروبی هم مال خودتون ما دیگه نه شما اصلاح طلبان متظاهر را می خواهیم نه اصولگراهای تندرو را اما حداقل اصولگراها حرفشون با عملشون یکیه من دیگه به هیچکدوم از شما ها رای نمی دم

    نظرات شما -
    • قاسمی
      0

      به بدبخت گفتن خفه شو !!!!اون هم از ترس مقام و جونش خفه شد ..و به امورات داخلی خانواده و نزدیکان پرداخت ..

  • ........
    0

    این حرفها را برای کی میگه تو خودت یکی از همین دولت امید هستی زنگ بزن یا جلسه بزار به آنها بگو و توضیح بده بگو اگر کسی کوچکترین کاری کرد اورابگیرید بازداشت کنید اما اگر کسی از خودمان مملکت را بهم ریخت دشمنان را شاد کرد فتنه ۸۸ ایجاد کرد کاریش نداشته باشید حتی اون تو خانه بیش از هزار متریش حصر خانگی نکنید این ها رادر جلسات خودتان بگو مردم تورا خوب می شناسد وحرف آقازاده ات را فراموش نکرده اند

    نظرات شما -
    • .......
      0

      بله راست میگویی اما رییس فتنه و استاد فتنه احمدی نژاد آنجلینا جولی بود و در اولین فرصت دادگاه صحرایی خواهد شد

  • ناشناس
    0

    ای کاش انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم یه نفر انتخابی از طرف رهبری مثل قوای دیگه و یا نیروهای مسلح بود کشور اینقدر هزینه نمی داد

    نظرات شما -
    • ب ناشناس
      0

      ببند برو جوجه تیغی اصل اساسی ملت و جمهوریت است که آرای مستقیم مردم است ولاغیر تنهاترین نشانه دمکراسی رای ملت به رییس‌جمهور است

    • زهرا
      0

      فرمایشی

    • هوی یارو
      0

      کشتین ما رو با این دموکراسیتون. دموکراسی که با نظر سلبریتی تعیین میشه و با طمع به معیشت و ولنگرانی جون میگیره به درد جرز دیوار هم نمیخوره. توهم گرفتی، فکر میکنی با این حرف ها دموکراسی ایجاد میشه؟؟ این 8 سال تکرار اون هشت ساله که شما ها دنبال دموکراسی و اینها بودین. برو یه سری بزن به کشور های مهد دموکراسیتون. فرانسه و انگلیس و آمریکا و . . . یه بخشی از ملت حال میکنن با اینکه تو هوا کار های کشور انجام بشه، این ها هم بشینن غر بزنن فقط. کو مرد کار؟؟

    • ناشناس
      0

      این جمهوریتی که تو سنگ آن را به سینه می زنی افتضاحی است که از غرب بر ما تحمیل شد ایران باستان پادشاهی بوده

  • ناشناس
    0

    تو که از جنس ژن خوب هستی چکار با مردم عادی داری

  • رضا.
    0

    برداشت بنده از جناب عارف به عنوان یک سیاستمدار یا مدیر ارشد در اینه که اصل برای ایشان ماندن در دایره قدرت است لذا در بزنگاه های مهم معمولا سکوت یا بیطرفی داشتند. اینکه نزدیک انتخابات چند تا نطق و اطلاعیه صادر میکند دقیقا در جهت همین تفکر ایشان است.

  • مرتضی
    0

    تو برو ژن خوبتو که با پول یامفت خوب شده جمع کن لازم نیست فکر تیرانیا باشی

  • قربانی
    0

    رای من عارف تا ۱۴۰۴ با عارف

  • کاربر ناشناس
    0

    بیایید بیشتر اختلاس کنیم،بیایید بیشتر چپاول کنیم،بیایید بیشتر دروغ بگوییم،بیایید بیشتر تبعیض انجام بدهیم،بیایید فاصله طبقاتی رو بیشتر کنیم،بیایید بیشتر این ابلهان(مردم) رو تو منگنه قرا بدیم،،تو چی داری میگی پیرمرد سرمایه دار،مرفه بی درد،نزدیک انتخابات که می شه جملگی از خواب بیدار می شوید،،شما اکنون بایید به مردم بگید این کار،،این مشکلات را،،این گره را از کار مردم باز کردیم،،چقدر پرو،،از رو هم نمی روند.

  • 123
    0

    این به درد نخور در 8 سالی که تو مجلس بود فقط دنبال لابی گری و سود خود و اطرافیانش بود . عارف مهره سوخته و به درد نخور است . لعنت بر او و امثال او .

  • رحیم آب منگول
    0

    زنده باد سید محمد خاتمی زنده باد مخالف من.

  • مهدی
    0

    اقای عارف وقتی صحبت می کنی یاد خانواده و پسرتان ادم می افته شما دارای ژن برتر و خوب هستید شما رو با ما مردم عادی چه ؟

  • ملول
    0

    کلا 4 سالی یه بار حرف میزنه

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      چه سودی داره این بابا ؟؟!

  • مهراد
    0

    لعنت به همتون که گند زدید به همه چیز مردم

  • رسول
    0

    انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و شورای هیچوقت عاقبت خوشی برای ملت ایران ندارد چون همیشه آدم های حراف وکسانیکه استاد جنگ روانی هستند مثل اصلاح طلب ها و افراد پوپولیست مثل احمدی نژاد ها سوار بر موج عدالت خواهی مردم می شوند ورای را با فریبکاری از مردم می گیرند افرادی هستند که مردم را فریب می دهند و بعد از انتخاب به مردم پشت می کنند پس بهتره رای نداد تا این افراد فرصت طلب به جایگاه مهم مملکتی نرسند

  • داریوش
    0

    قبوله اول از خودتان شروع کنید وبه دلیل حمایت از روحانی وبرجام وداشتن آقازاده های دزد از مردم عذر خواهی کنید.

  • یک ایرانی
    0

    اینم دیگه شورشرو درآورده بیشتری دزدی ها در دوران همین اصلاحات اتفاق افتاده حالا نزدیک انتخابات و رو 12 فروردین حرف از حق مردم میزنه حق مردم اگه از نظر شما مهمه چرا تو دولتیکه شما پشتوانش بودین هیچ خبری از حق مردم نبوده همه چی تقصیر مردمه مسئولین دولتی هم فقط خادم مردمن و هیچ مسئولیتی رو قبول ندارن و ازش شونه خالی میکنن

  • صادق غلامیان
    0

    جناب عارف اگر نا امیدی در بین مردم شریف ایران تزریق شده به خاطر عملکرد غلط و غیر قابل دفاع دولت مطبوع شما و همفکران اصلاح طلب شماست. به خاطر تفکرات لیبرالی و سرمایه داری شماست. به خاطر فرزندان حامل ژن خوک شماهاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی پرسه میزنن . جناب آقای عارف اگر اصلاح طلبان ذره ای وجدان ذره ای شرف ذره ای غیرت ملی و مذهبی داشتن به خاطر دروغ هایی که به ملت شریف ایران گفتند و کمکهایی وه در انتخابات (بخصوص سال ۹۶) به جناب رئیس جمهور کردند به طور شفاف و رسمی از ملت شریف ایران عذر خواهی میکردند .

  • سرمد
    0

    طی این سالها خفه شده بودید چیزی نمی گفتید الان هم که باز ایام انتخابات و فصل درو اعتماد مردم فهیم رسیده است باز زبان بازی می کنید بگذارید تفکری انقلابی کار بلد و دلسوز مردم و از جنس مردم سر کار بیاد نه کسایی که از پخش یک سریال زلزله به تنشان می افته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالا هم همه کاره همون تفکر انقلابیونتونه اما در سایه

  • ناشناس
    0

    آقای خامنه ای، به شما میگه

    نظرات شما -
    • سلام
      0

      عه! بابای ژن خوب. وزیر ارتباطات خاتمی همونیکه زمان وزارتش پسرش رفت با ام تی ان آفریقا قراداد بست... پسرت خیلی کار درست بود یا تو

  • بینام.
    0

    رفراندوم. فقط رفراندوم.

    نظرات شما -
    • صدیق
      0

      موقع جواب پس دادن رفراندوم ، جناب پرزیدنت اونموقع که تازه رییس جمهور شدند باید ادعای رفراندوم می کردند جالبه اونایی که باعث و بانی اکثر مشکلات کشورند ادعای رفراندوم دارند ، دست پیش می گیرند که پس نیفتند

  • تتتتت
    0

    بیشتر واگذاری ها در دوران همین آقایان اصلاحاتی بود، پدر هرچی رانته در آوردید،

  • احمد
    0

    اصلا حوصله شنیدن حرف های دروغ تان ندارم

  • ناشناس
    0

    هر که گفت پنیر تو دیگه سر بزار بمیر

  • عاقل
    0

    بیایـید کسانی را که به دشمن گرا می دادند که فلانجا و فلانجا را سخت تحریم کنید از حصر رهاسازیم. خخخخخ

  • OK
    0

    تجربه دنیا نشان داده حکومت آخوندی یا نظام اداره سیاسی کشور مبتنی بر دین و ایدئولوژیک نمی تواند الگوی موفقی در راستای تحقق جمهوریت ، دمکراسی و اتکاء به آراء واقعی عمومی باشد. نمونه این حکومتها که با ادعای دروغ استقرار و حاکمیت دین بر سرنوشت مردم به وجود آمده اند طالبان در افغانستان و داعش در سوریه و عراق بود. تنها روشنفکران دانشگاهی معتقد به جدایی دین از سیاست می توانند نمونه موفقی از انقلاب مشروطه خواهی به دنیا معرفی نمایند.

  • فرشادآزاد
    0

    باسلام وعرض ارادت به کاربران عزیزوفهیم خبرفوری وباکسب اجازه ازشماعزیزان بنده چنده سوال ازجناب عارف دارم ابتدا اینکه منظورتان ازمنافع کل ایرانیان چیست؟وچه کسی این منافع مدنظرشمارابه حصرکشیده است؟تا آنجایی که بنده حقیرمیدانم وبیش ازچهارده پانزده سال درهمه حوزه های آموزشی مشاهده کردم منافع جمع نفع ودراین اوضای رایج ومستولی برجامعه جز گرانی تورم بیکاری جوانان عزیزبلاتکلیفی شان درامرتشکیل خانواده وخودکشی نوجوانان وفسادسنگین نهادینه شده چیزی دیده نمیشودوهمه اینها مضرات وضررهستندوبیشترشان دردوره 8ساله دولت موردحمایت شماحادث شده است شماعزیزان فقط بلدهستیدازاین ملت نجیب استفاده ابزاری کنیدباجهان بجای تعامل درتعارض باشیدخیلی خوب باکلمات بازی میکنیدامادردورنج این مردم بسیاربیشترازحدتحمل شده که بتوانندتماشاچی شوهای سیاسی شما ورقص فریبنده پشت برده شما باشداگربلدیدمردم رانجات دهیدکه 8ساله ازشما ندیدیم قبل ازشمتهم اصولگرایان عزیزفقط سیستم تعارض باجهان را دنبال کردندوازپرداختن به داخل غافل ماندنداگرمنافعی هست هم خودشما درجنگ زرگریتان با حزب رقیب به حصرکشیدیدمردم خیلی خوب می فهمندوازاین همه سیاست خسته شده اندمردم را ازفلاکت نجات دهیدبعدش میخواهیدبا آمریکا رابطه داشته باشیدمیخواهید بر در ودیواربنویسیدمرگ برآمریکاااهمه چیز رابه حقه های سیاسی خودتان گره نزنید

  • سید
    0

    از چه سخن می گویی کم شما ها با لابی کردن در دوره ریاست جمهوری دسته گل به آب دادید حالا دارید قبل از انتخابات حیله جدید برای کسانیکه قدرت داشتن را به مصلحت نظام و دادن گرا به دشمن هستند را پیش می کشید .در این هشت سال ملت کم از شما و دوستان نزدیک شما جزء بدبختی و نابودی چیزی ندیدند شما ها دنبال راهکار برای تقدیم مملکت به دست اجنبی هستید و هیچ به توان داخلی و تولید و جوانان مملکت و غیره اعتقاد ندارید حالا نزدیک انتخابات دنبال انحراف افکار مردم هستید حالمان از شما ها بد است کی می شود روزی برسد که دیگر شما ها را در صحنه سیاسی و اقتصادی کشور نبینیم .سیاسیونی که اعتقادی به توان داخلی و استفاده از جوانان انقلابی و فهیم و با دانش ندارند حضورشان برای مملکت سم است سم

  • مام میهن
    0

    این حرف ها و شعارهای قشنگ دیگه پشیزی برا مردم ایران ارزشی ندارند.چون تحقق انها با ساختار جدید غیر ممکن است.جنابعالی تو مجلس ساکترین بودی.چرا وقتی شعارهایت محقق نشدن شجاعانه استعفا ندادی؟ خوشبختانه نردم بیدار شده اند و دیگه به هیچ کس سواری نخواهند داد.چه چپ چه راست چه وسط و چه انقلابی و جهادی و چه ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها