فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

رد صلاحیت‌های فله‌ای، اوضاع را سخت‌تر و کشور را وارد بحران‌های هزینه‌سازی خواهد کرد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت‌: مردم این روزها فشارهای زیادی متحمل می‌شوند و با این اوصاف طبیعی است انگیزه‌ای برای رأی دادن پیدا نکنند.

رد صلاحیت‌های فله‌ای، اوضاع را سخت‌تر و کشور را وارد بحران‌های هزینه‌سازی خواهد کرد

هر چقدر به زمان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰ نزدیک‌تر می‌شویم، دغدغه‌های نگران‌کننده بابت نوع تعیین صلاحیت‌ها در فضای سیاسی کشور بیشتر شنیده می‌شود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان مشارکت بیشتر در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند در گذر از دشواری‌های فعلی کشور نقش بسزایی داشته باشد.

محمد اشرفی اصفهان ی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در این‌ باره اظهار کرد: مردم این روزها فشارهای زیادی متحمل می‌شوند و روزبه‌روز بیشتر به مشکل برمی‌خورند. با این اوصاف طبیعی است انگیزه‌ای برای رأی دادن پیدا نکنند. در چنین شرایطی تغییر رویه آقایان در شورای نگهبان بیش از پیش ضرورت دارد چراکه رد صلاحیت‌های فله‌ای اوضاع را سخت‌تر و کشور را وارد بحران‌های هزینه‌سازی خواهد کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: البته بنده امید زیادی به شورای نگهبان ندارم و می‌دانم آنها همچنان با اصرار بر نظارت استصوابی مسیر را فقط برای یک سلیقه سیاسی هموار خواهند کرد که این رویه، با توجه به وضعیتی که در مملکت حاکم است، خطرات زیادی در پی خواهد داشت. نکته تاسف‌برانگیز این است که آقایان خودشان را به خواب زده‌اند و نسبت به وضعیت فعلی بی‌تفاوت هستند.

او اضافه کرد: ما برای برگزاری انتخاباتی آماده می‌شویم که نسبت به چند انتخاباتی که در گذشته انجام شده است، اهمیت فوق‌العاده بیشتری دارد. نظام امروز به اثبات مشروعیت و قوت خود احتیاج دارد و فقط در انتخاباتی با مشارکت بالا می‌توانیم چنین ادعایی داشته باشیم. در واقع دشمنان با انتخابات سرد به این مساله پی می‌برند که مردم از حاکمیت ناامید شده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این باره توضیح داد: آقایانی که در شورای نگهبان مسئولیت دارند شرایط را در نظر بگیرند و به جای اینکه از روز ثبت‌نام تا بعد از انتخابات از ابزار استصواب برای رد سلیقه‌ای خاص بهره ببرند، با تایید نامزدهای همه گروه‌ها به مردم این پیام را بدهند که رأی و نظر آنها اهمیت دارد. هر تصمیمی غیر از این باعث می‌شود مشکلات ریز و درشت همچنان پابرجا بمانند.

محمد اشرفی اصفهانی در پایان گفت‌: مردم مأیوس و دلسرد هستند که این موضوع باید دغدغه جدی تصمیم‌گیران باشد.

منبع: اعتمادآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    فعال محترم تو کشورای پیشرفته تعدادی که اهل کارن وارد کارزار میشن. زشته کلمه ی فله ای رو بکار ببری مگه سیمانن.

  • حسین محمدی
    0

    جناب اصلاح طلب تهدید کن مگر شماها ودولت روحانی کم به ملت وکشور خیانت کردین حال تهدیدبه شلوغی واغتشاش می کنی ....به زودی همه شما محاکمه وحق مردم از جیب وکیسه شما خارج خواهد شد ....حالا بشین وتماشا بکن

  • .......
    0

    اخه شما وروحانی جونتون که تحریم را بهانه کرده وبر مردم فشار 100درصدی می اورید حالا دم از فقر وفشار بر مردم می گویید ....افسوس

  • Mm
    0

    آقای اشرفی شما لیبرالهای خودشیفته وکذاب وسفسطه گر درطول ۴۲ساله عمر جمهوری اسلامی بیش از ۴۰سال تبعنوان اصلاح طلب وسازندگی و...حکومت خبیثانه وخیانتکارانه خود را با وعده های اغوا کننده وفضای باز وکلید حل مشکلات وآزادی ولی بندوباری وومذاکره با کدخدا براین مردم وکشورنجیب تحمیل کردید شما بعنوان آقازاده ای فرصت طلب همانند دیگر مفتخورهاسر در آخور هستید واز حال مردم مستضعف خبری نمیگیرید

  • تقی
    0

    اصلاح طلبان بورس را به وسیله دوستان حقوقی خراب کردن و خستارت سنگین به مردم زدن

  • مورچه
    0

    حاجی اگرخدا رارا می شناسی برو یه گوشه بشین توبه کن واموال نامشرع ات راواگذارکن ب ایتام .همهتون باید همین کاررا انجام دهید

  • اسد
    0

    لیبرال ها همچین فله ای کاندیدا میدن که دیگه هر جوری هست چند تا دونش شانسی هم که شده برسن به هدف. شورای نگهبان هم مجبور میشه خیلی ها رو رد کنه. آخه واسه چی این همه کانیدید مشکوک الحال میدین؟؟ جالبه دقیقا همون هایی رو هم معرفی میکنین که میدونین رد صلاحیت میشن.

  • م
    0

    ورودگله ای لیبرالهای سفسطه وتوطءه گر مساوی با حذف رمه ای آنها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها