بررسی تیتر روزنامه ها در مورد تغییر و تحول کابینه روحانی

تکرار تجربه مصدق

تکرار تجربه مصدق

سازندگی با تیتر "تکرار تجربه مصدق" ، از آغاز تغییر و تحول در کابینه دولت خبر داده است.

"عقب نشینی ترامپِ تاجر" و ارزیابی وضعیت بانک مرکزی در تغییر و تحول از موضوعات مهم روزنامه آرمان امروز برای صفحه اول بوده است.


ابتکار نیز با تیتر " نسیم تغییر علیه توفان بحران" به آغاز تغییر و تحولات اشاره کرده است. در تیتر دیگر با عنوان " حالا... یا حالا؟! " به سرعت نوسان قیمت در بازار به 15 دقیقه اشاره کرده است.

روزنامه ایران با تیتر نبرد با " تحریم در سه جبهه " به سخنان رییس جمهور در جلسه هیات دولت اشاره کرده است و با اشاره به تغییر رییس کل بانک مرکزی عنوان کرده "ترمیم کابینه از میرداماد آغاز شد"




" خروج اضطراری از کابینه" تیتر یک روزنامه شرق است و اشاره به خبرهای متناقض از استعفای نوبخت دارد

روزنامه قانون نیز با تیتر "استعفا بازی" به موضوع استعفای نوبخت پرداخته و عکس یک خود را به تصویب لایحه مصادیق کودک آزاری با تیتر "تابویی که باید زودتر می‏‌شکست" اختصاص داده است.

"مسئله اصلی تغییر سیف و نوبخت نیست/ رویکرد اقتصادی دولت باید عوض شود" تیتر یک کیهان است که در گزارش خبری تحلیلی به موضوع اقتصادی پرداخته است.

وطن امروز با تیتر " اعتراف به خطای 5 ساله" به موضوع تغییر رییس کل بانک مرکزی پرداخته است. در بخش دیگر با تیتر "کابینه اشتباهی" گفت و گوی روزنامه با محمدرضا باهنر را تیتر کرده است.

روزنامه جمهوری اسلامی نیز با تیتر " آغاز ترمیم دولت با تغییر رئیس کل بانک مرکزی" به موضوع تغییر رییس کل بانک مرکزی پرداخته است.

"تغییر با نیروی کارگزاران"
جوان با اختصاص عکس و تیتر به همتی، خبر از تغییر رییس کل بانک مرکزی با نیروی کارگزاران داده است.

روزنامه حمایت تیتر اصلی خود را به تمجید رهبر انقلاب از بیرانوند کرده و در تیتری کوتاه به تغییر رییس کل بانک مرکزی اشاره کرده است.

1544

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها