یک روزنامه‌نگار با اشاره به سخنان حداد عادل

باید جنگ غزه اتفاق می افتاد تا آقایان بدانند اسرائیل از نزاع ایران و آمریکا بهره می برد؟

یک روزنامه‌نگار با اشاره به سخنان حداد عادل این سوال را پرسید که باید جنگ غزه اتفاق می افتاد تا آقایان بدانند اسرائیل از نزاع ایران و آمریکا بهره می برد؟

باید جنگ غزه اتفاق می افتاد تا آقایان بدانند اسرائیل از نزاع ایران و آمریکا بهره می برد؟

احمد زیدآبادی با مطلبی را عنوان «اسرائیل این را می‌خواهد؟» در کانال تلگرامی اش و در واکنش به سخنان حداد عادل نوشت:

"غلامعلی حداد عادل از سران جناح اصولگرا گفته است: به اشخاصی که خواهان ورود ایران به جنگ غزه هستند باید گفت شاید این، همان چیزی باشد که اسرائیل می‌خواهد، یعنی تبدیل نبرد غزه به جنگ ایران و آمریکا. اگر این اتفاق بیفتد، آن که جان سالم به در می‌برد، اسرائیل خواهد بود. اسرائیل سال‌ها است که امریکایی‎ها را به جنگ با ایران تحریک می‎کند." 

بیشتر بخوانید: حداد عادل: ورود ایران به جنگ غزه، به نفع آرمان فلسطین نیست/ نقشه اسرائیل برای ورود کشورمان به جنگ/ ویدئو

بسیار خوب! یعنی از این به بعد قرار است جمهوری اسلامی برای اینکه به دام اسرائیل نیفتد، در روابطش با واشنگتن تجدیدنظر کند؟ سال‌های سال است که هشدار داده می‌شود اسرائیل بیشترین بهره را از نزاع بی‌پایان ایران و آمریکا نصیب خود می‌کند. حالا حتماً باید جنگ خونین غزه به راه می‌افتاد و "سوپرانقلابی‌ها" حکومت را برای ورود به این جنگ تحت فشار می‌گذاشتند تا این نکتۀ روشن بر آقایان مکشوف شود؟

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    خدا را شکر بعد از این جنگ ، ملت داور می‌باشند. و عقلانیت و منطق حکم خود را می‌دهد.

  • ناشناس
    2

    باید جنگ غزه اتفاق می افتاد که بدانید اهل کوفه هستید فقط 44 سال اورد ناشتا دادین در روز قدس. روز قدس سالهای بعد حتما دیدن داره ببینیم واقعا روتون میشه باز مطربی کنید

  • ناشناس
    0

    حداد عادل حرف مفت زده و شما مفت تر

  • سام
    0

    اقای نویسنده یعنی حداد و امثال ایشون بفهمن ایشان اصرار بر نفهمیدن و خواب زدگی دارد

  • ناشناس
    1

    اینهایی که با شعار پایان حیات اسرائیل رجز خوانی می کردند در سوراخ موشها ها قایم شده اند و حالا معتقدند این مسئله به خود فلسطینی ها ربط داره نه ما!!

  • حریصان مال و قدرت !
    1

    اینها ! به یک منبع بزرگ ثروت دست پیدا کرده اند که هیچگاه حتی در خواب چنین بهشتی نمی دیدند ! به نظرتون چطور می تونند خودشون رو درگیر جنگی کنند که فرجامش این است که دستشون از این سُفره ی عظیم ثروت هنگفت کوتاه خواهد شد ؟!

  • زنده باد ایران
    1

    این زیدآبادی که کارشناس همه چی هست اما به آقای کارشناستون بفرمایید که ایران نمیخواهد شروع کننده جنگ باشه وگرنه در برابر حمله هر کشوری از جمله همین آمریکا و اسراییل لحظه ای پا پس نکشیده و نمیکِشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها