در گفتگو با خبرفوری مطرح شد

حمله تند دیپلمات سابق ایران به محمود احمدی‌نژاد / برای یک اجلاس بی‌اهمیت به گواتمالا می‌روی اما درباره غزه حرفی نمی‌زنی؟

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی نژاد برای یک اجلاس نه چندان مهم حوزه آب تا گواتمالا رفت، اما برای قطعی آب مردم غزه هیچ نگفت.

حمله تند دیپلمات سابق ایران به محمود احمدی‌نژاد / برای یک اجلاس بی‌اهمیت به گواتمالا می‌روی اما درباره غزه حرفی نمی‌زنی؟

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرفوری، در خصوص سکوت محمود احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر اظهار کرد: احمدی‌نژاد برای شرکت در یک اجلاس نه چندان مطرح درباره آب به گوآتمالا در آمریکای مرکزی رفت اما تا کنون یک کلمه در خصوص قطع آب مردم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی و بمب‌باران بیمارستان غزه و نسل‌کشی و جنایات ضدبشری این رژیم موضع‌گیری نکرده‌است.

وی افزود: دلیل سکوت احمدی‌نژاد را باید از خود او و طرفدارانش پرسید اما من معتقدم او تغییر کرده‌است و این سکوت او در حالی است که حتی بسیاری از یهودیان علیه این کشتار موضع گرفتند. موضع احمدی‌نژاد نسبت به اسرائیل تغییر کرده‌است و باید دلیل سکوتش را روشن کند.

قدیری خاطرنشان کرد: سکوت او لطمه‌ای به نظام نمی‌زند بلکه به خود او لطمه می‌زند. حتی اگر احمدی‌نژاد علیه رژیم صهیونیستی موضع‌گیری کند اثری بر فلسطین و اسرائیل و اوضاع جهان نخواهد داشت؛ او فقط با سکوتش خود را بیش از گذشته زیر سوال می‌برد.

این دیپلمات سابق کشورمان با حمله به احمدی‌نژاد تاکید کرد: احمدی‌نژاد اهمیتش را از دست داده‌است و باید برایش تاسف خورد.

ایران باید نیروهای مقاومت را تسلیح کند

قدیری ابیانه گفت: ایران باید کماکان از فلسطینی‌ها و نیروهای مقاومت حمایت کرده و آن‌ها را تسلیح کند و کمک‌های بشردوستانه به آن‌ها را ادامه دهد و از نظر تبلیغی جنایات رژیم صهیونیستی را در دنیا افشا کند.

وی با اشاره به زمان ورود مستقیم ایران به درگیری‌ها گفت: زمانی که مسئولین امنیتی و نظامی کشور صلاح بدانند ایران مستقیما ورود می‌کند و هنوز زمان آن فرا نرسیده‌است.

13980804000654_Test_PhotoN

تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم اگر ...

قدیری ابیانه گفت: اگر آمریکا یا اسرائیل کوچک‌ترین تعرضی به ایران بکنند که بعید است جرات چنین کاری را داشته باشند، آنگاه ما باید تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم و تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دهیم زیرا ایران قدرت و توان وارد کردن ضربه‌ای هولناک به آمریکا و رژیم صهیونیستی را دارد.

وی تاکید کرد: در تبلیغاتی که انجام می‌دهیم باید ماهیت اعتقادات مذهبی صهیونیست‌ها را برای جهانیان روشن سازیم.

وی افزود: قرآن معجزات بیشتری برای حضرت مسیح و مریم نسبت به انجیل قائل است و این در حالی است که صهیونیست‌ها معتقدند که مسیح فرزند گناه حضرت مریم است.

قدیری گفت: در تلمود، کتاب شریعت یهودیان تاکید شده که خداوند دو نوع حیوان را برای خدمت به یهودیان آفریده؛ یکی حیوانات چهارپا و دیگری حیوانات ناطق که منظور همان غیریهودیان هستند که کشتن آن‌ها برای یهودیان مجاز، مستحب و در موارد بسیاری واجب می‌باشد.

دیپلمات سابق کشورمان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بر رسانه‌های جهان سلطه دارند، گفت: صهیونیست‌ها با این سلطه توانسته‌اند مسلمانان را دشمنان مسیحیان و خودشان را دوستان مسیحیان معرفی کنند. ما باید نگاه صهیونیست‌ها به مسیحیان و بطور کل غیریهودیان را برای جهانیان روشن کنیم و این ضربه بسیار مهمی به آن‌ها خواهد بود و دلیل کشتارهای سبوعانه آنان آشکار می‌شود.

صهیونیستها فقط زبان زور می‌فهمند

وی افزود: صهیونیست‌ها هفتاد سال است که مرتکب چنین جنایاتی شده‌اند اما آنچه که با ده‌ها سال پیش تفاوت دارد وجود شبکه‌های اجتماعی است که از طریق آن می‌توان ابعاد این جنایات را برای جهانیان مشخص کرد.

قدیری ابیانه گفت: تنها راه ریشه‌کن کردن این جنایات، آزادی فلسطین است، زیرا صهیونیست‌ها فقط زبان زور می‌فهمند و زمانی می‌توان به این وضعیت پایان داد که جهان بپذیرد در فلسطین اشغالی انتخابات برگزار شود و فقط فلسطینی‌الاصل‌ها اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی بتوانند در انتخاباتی آزاد وضعیت فلسطین را تعیین کنند تا همه به آن تن دهند.

وی با اشاره به قایم شدن صهیونیست‌ها پشت جنایات هیتلر در دوران جنگ جهانی دوم گفت: دلیلی ندارد چون هیتلر جنایاتی علیه یهودیان انجام داده، یهودیان جنایاتی بدتر از هیتلر در قبال فلسطینیان مرتکب شوند. اگر غرب مایل است یهودیان سرزمینی داشته باشند، آمریکا می‌تواند بخشی از سرزمین وسیع خود را به آن‌ها اختصاص دهد یا آلمان می‌تواند پایتخت سابق خود را مشروط بر اینکه غیریهودیان را حیوان ناطق قلمداد نکنند، در اختیارشان قرار دهد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها