انتقادات معاونان خاتمی و روحانی از اتهام زنی در تلویزیون و ترک برنامه «جهان‌آرا»/ بحث درباره موضوع زنانِ تن فروش/ ویدئو

معاون امور زنان و خانواده دولت روحانی و رئیس مرکز امور مشارکت زنان دولت اصلاحات که پس از حاشیه‌های برنامه جهان‌آرا درباره وضعیت زنان در دولت‌های گذشته به این برنامه دعوت شده بودند، به نشانه اعتراض به رفتار برنامه جهان آرا، آنجا را ترک کردند.

انتقادات معاونان خاتمی و روحانی از اتهام زنی در تلویزیون و ترک برنامه «جهان‌آرا»/ بحث درباره موضوع زنانِ تن فروش/ ویدئو

‌زهرا شجاعی، رئیس مرکز امور مشارکت زنان دولت اصلاحات گفت: شورای فرهنگ اجتماعی زنان، متولی سیاست‌گذاری در حوزه زنان است و قطعا باید عملکرد این شورا در برنامه جهان آرا مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی افزود: لازم است کارشناسان جوان اگر می‌خواهند آتش به اختیار باشند، آداب نقد را هم بدانند.

شجاعی در ادامه گفت: کارشناسان باید مأموریت هر یک از نهادها را بدانند و درک کنند چه کسی سیاست‌گذاری می‌کند، چه کسی برنامه‌ریزی و چه کسی اجرا نباید به بهانه نقد، واژه‌های دیگری جای عبارت «بهداشت جنسی» گذاشت.

وی افزود: مسئله قضایی هم خواهد شد چون قصد دارم از اتهام زنندگانی که در برنامه قبلی جهان آرا حضور داشتند شکایت کنم؛ آزادی بیان حد و حدودی دارد و اتهامی که زده شد، در فقه اسلامی مجازات دارد.

‌شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده دولت روحانی هم گفت: در هیچ کدام از نقدها، هیچ ردپایی از شورای فرهنگ اجتماعی زنان دیده نمی‌شود، شورایی اقماری که اعضایش معمولا ثابت هستند ولی هیچ وقت گزارشی از عملکرد آن ارائه نمی‌شود به خصوص بودجه‌هایی که معلوم نیست کجا هزینه می‌شود.

وی افزود: به نظر من، آنچه در برنامه قبلی جهان آرا رخ داده، سیاه نمایی مطلق بود، همان اتهامی که همیشه به ما می‌زدند.

شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی که پس از حاشیه‌های برنامه جهان‌آرا درباره وضعیت زنان در دولت‌های گذشته به این برنامه دعوت شده بودند، به نشانه اعتراض به رفتار برنامه جهان آرا برنامه را ترک کردند.

حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 | دانلود ویدیو
منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • کلان
    1

    قضاوت با مردم است

  • حسن
    3

    مجریان گاهی خط قرمز ها را رعایت نمی‌کنند و صدا و سیما هم مماشات میکند

  • تقی معمولی
    5

    همین صدا وسیمای میلی تا حالا شده یک بار گزارش صادقانه به مردم داده باشد متاسفانه راه یک طرفه که رسانه ملی در پیش گرفته جز اینکه بین مردم منفورتر ومنزوی تر شود هیچ دستاوردی دیگر ندارد همین امری که تا حالا به کرات اتفاق افتاده و درصد قلیلی تماشاگر صدا وسیمای میلی هستند

  • مریم
    12

    کاملا مشخصه. وقتی جوابی برای گفتن ندارند واز عملکرد خود نمیتوانند دفاع کنند پا به فرار میگذارند

  • ناشناس
    5

    اتهام به دولت خاتمی ؟؟ طلا که پاک است چه منتش به خاک است.. ...

  • حرف تلخ
    3

    به شدت از این مجری متنفرم. به یاد مجری شب‌های سحر ماه رمضون چند سال پیش می افتم که مردم را به راه راست هدایت میکرد اما خودش روده راست نداشت

  • الل
    1

    همشون یک پخند واز یک آخور می‌خورند

  • مجید
    1

    مجری جهان آرا باید بیطرف باشد درصورتی که
    سخنگوی اصول گرایان است وقتی میهمان با
    مجری هم سو باشه همه چیز گل و بلبله وبرای هم
    میمیرن ولی اگه میهمان خودی نباشه اونوقت
    مجری طلبکار تشریف داره وچپ راست تیکه
    میندازه انگاری خیلی حالبشه

  • رحیم اب منگل
    0

    ما برای قهر کردن امدیم ........کی برای بحث کردن امدیم

  • بابک
    1

    مردم در تلویزیون جمهوری اسلامی فقط برنامه های طنز و تفریحی را نگاه می کنند و بخصوص اینکه خیلی از انها از کانالی بنام افق اصلا خبر ندارند.

  • عوام
    1

    تو ایران یک جریان خاص که تریبون دارند هر تهمتی و هر چه دروغ میخوان میگن وکسی هم پاسخگو نیست وقتی توهین میکنند و کاری از دستت بر نمیاد تنها ترک اون محفل و برنامه است اگر در باره تن فروشی صحبت شده این واقعیت جامعه فقیر است فقر باعث از هم پاشیدن خانواده میشه جامعه ما حتی از تایلند که در جهان شناخته شده است الان بدتر شده اقایون حکومت کلاه تون رو بالاتر بزارید

  • مسعود
    0

    تا زمانی که در این کشور شعار کی بو کی بود من نبودم دستم بو تقصیر آستینم بود و کم کاری ها را به گردن دولت های قبلی بیاندازیم همینه!

  • ناشناس
    0

    باپیشگیری از همچین هنجاری درکشوری بنام اسلام موفقیت زیر صفر هست وارگانهای دولتی هم بخوبی عمل نکرده اند بنابرینفقط باید مدیریت شود مثل سایر کشورهای اسلامی مثل عربستان امارات ترکیه بابگیروببند ومخفی کاری کاردشوارترمیشود

  • محمد
    0

    به به تا میتوانید نوشته های آنهایی که به مسئوِلین توهین میکنند واز خاتمی وروحانی که مملکت را به خاک سیاه نشاندن منتشر کنید وحرف حق را که زده میشود کتمان کنید البته مقصر نیستید چون اول بررسی میکنید با این پیام سه پیام فرستادم که منتشر نکردید واقعا جای تاسف دارد ما نفهمیدم شما اصولا از کجا دستور می گیرید این همه شهید دادیم اخرش معلوم نیست آخرش چه میشود

  • 0

    روحانی، جهانگیری، هر دو در مدت 8 سال پول مردم و دولت را غارت کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها