جوانان باید با جنایات آمریکا در جهان آشنا شوند

معاون اول دادستان کل کشور بر لزوم آشنا سازی جوانان در خصوص جنایات آمریکا تاکید کرد.

جوانان باید با جنایات آمریکا در جهان آشنا شوند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور، در سومین اجلاس بین‌المللی حقوق بشر آمریکائی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که امروز در پژوهشگاه علامه طباطبایی حرم مطهر در قم برگزار شد عنوان کرد: یکی از ادیانی که ادعای جهان‌ شمولی دارد، دین اسلام است دینی که برای همه لحظات بشریت در حیات فردی و اجتماعی برنامه دارد.

وی ادامه داد: دین اسلام به‌ویژه مکتب تشیع که یکی از مظلوم‌ترین مکاتب بوده جایگاه ویژه‌ای برای جامعه قائل است که نمونه بارز آن اهل‌بیت هستند که درحالی‌که جامعه برای آن‌ها خفقان و مشکلات ایجاد کرده بود؛ اما آن‌ها حیات فردی را انتخاب نکردند و معتقد به حیات اجتماعی بودند و افراد متعددی را تربیت کردند که سردمدار این امر امام صادق (ع) و امام باقر (ع) هستند.

وی افزود: در زمان غیبت کبری نیز علما عهده‌دار تربیت شدند و آن‌ها نیز همیشه مورد ظلم واقع شدند و شهید اول و شهید ثانی شاهدان این امر هستند.

وی با اشاره به اینکه علما نیز هرجایی می‌توانستند درس را برپا می‌کردند که نمونه بارز آن حوزه‌های علمیه شیخ طوسی و سید رضی هستند، افزود: زحمت‌هایی که همه علما متحمل شدند در سال 57 به ثمر نشست و حکومت انقلاب اسلامی شکل گرفت؛ اما همان زمان نیز نتوانستند این را بپذیرند و از همان ابتدا جنایاتی را به سرکردگی امریکا علیه ایران انجام داد که نمونه آن حمله نظامی طبس، ترور رهبری، ترور شهید بهشتی و...است.

معاون اول دادستان کل کشور با بابیان اینکه باید از افرادی که این‌گونه جلسات را برای افشای جنایات امریکا تشکیل می‌دهند تشکر کرد، اظهارکرد: جوانان باید نسل به نسل بدانند که امریکا چه جنایاتی در دنیا مرتکب شده است و در هرجایی که فجایعی رخ می‌دهد بدانید زیر سر امریکا است؛ زیرا اگر امریکا نبود عربستان جرات نمی‌کرد مردم یمن را موردحمله قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه به گفته امام خمینی (ره) باید هرچه فریاد داریم به سر امریکا بزنیم، گفت: مردم یمن و لبنان چه گناهی کردند که باید این‌گونه بمب‌ها بر سر آن‌ها ریخته شود؟ آن‌ها از این ناراحت هستند که همه دنیا از انقلاب و رهبری ما درس می‌گیرند و به اوج می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که امریکا کشف شد جمعیت سرخ‌پوستان بیش از یک‌صد میلیون بود اما بیش‌تر آنان را قتل‌عام کردند، گفت: اگر تاریخ را مطالعه کنیم از قتل‌عامی که علیه سرخ‌پوستان انجام دادند شرمنده می‌شویم که این‌ها بشر هستند.
وی ادامه داد: بسیاری از افراد پیشرفت دارویی امریکا را تحسین می‌کنند درحالی‌که آن‌ها و به‌جای آزمایش کردن به روی حیوانات بر روی سرخ‌پوست‌ها داروهای خود را امتحان می‌کردند.

وی با بیان اینکه باید افسوس خورد که کسی این جنایات را مرتکب شده است که خود را مدعی حقوق بشر می‌داند، بیان کرد: آینده برای مظلومین است و در آینده این‌ها تحقیرمی‌شوند.
معاون اول دادستان کل کشور با اشاره به اینکه می‌بینم که کماندوهای آن‌ها در مقابل بسیجیان زانو میزنند و علت ترس آنها از سپاه نیز همین است، بیان کرد: اکنون آنها از ما تشکر می‌کنند در حالیکه می توانستیم هواپیما مسافربری شان را بزنیم، هواپیما بدون سر نشین شان را سرنگون کردیم.

وی با بیان اینکه باید افتخار کنیم که مردمی داریم که هر زمانی نیاز به حضور آنها بوده آمدند و از انقلاب دفاع کردند، اظهار کرد: اگر جایی مردم گله دارند به خاطر این است که امثال ما نتوانستیم عظمت و خوبی های این نظام را نشان بدهیم؛ زیرا اگر مردم بدانند مصداق بارز حدیث امام رضا (ع)هستند اگر خوبی های کلام ما را بدانند پیروی میکنند.

وی بابیان اینکه ایران، لبنان، یمن و... مقابل امریکا ایستادند و جنایتکاران را به خاک ذلت کشاندند، یادآور شد: امریکا بزرگ نیست و فقط جنایت‌کار است و روز تحقیر امریکا خواهد رسید و هرروز شاهد پیشرفت اسلام‌خواهیم بود.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عباس
    0

    خوب پس چرا فضای مجازی را فیلتر کردی اونجوری که مردم بهتر به اطلاعات و از جمله جنایات آگاه میشن .

  • ناشناس
    0

    همون که با جنایات شما اشنا شدن بسه

  • احمد
    0

    مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه،مرگ بر عال سعود خائن،مرگ بر چین مرگ بر روسیه ، مرگ بر خائنین حاج محسن موسوی فرض کنید از بچه ی دو ساله تا آن زن مرد ۱۰۰ ساله با جنایت های آمریکا آشنا شدیم که هر آنچه که شما ها در مورد جنایت های آمریکا تا حالا گفتید تقریباً همه مردم می دانند ولی از بس گفتید دیگه اعتنا نمی‌کنند بالاخره مشکلات کشور با این دانستن حل می شد که الان کشور گلستان بود بجایی اینکه امثال شما مسئولین روزی ده هزار بار به آمریکا و جنایاتش فکر کنید روزی یکبار به حل مشکلات مردم فکر کنید. بعد از چهل سال که شعار مرگ بر آمریکا گفتید کشور به این روز افتاده است. چون تمام فکر و ذکرتان شده مرگ بر اینو اون لذا از انجام صحیح وظایف خود غافل هستید و از مشکلات کشور نا آگاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها