گفت و شنود کیهان / ای داد و بیداد از FATF !

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: می‌گویند لوایح چهارگانه FATF بهترین راه مبارزه با فساد است!

گفت و شنود کیهان / ای داد و بیداد از FATF !

روزنامه کیهان درادامه نوشت:

گفتم: ولی تنها کار تعریف شده FATF آن است که تمامی تراکنش‌های اقتصادی کشورمان را در اختیار آمریکا قرار می‌دهد. کجای آن مبارزه با فساد است؟!

گفت: آقای ظریف هم هنگام تصویب آن در مجلس گفت نه من و نه آقای رئیس‌جمهور هیچ تضمینی نمی‌دهیم که این لایحه هیچیک از مشکلات ما را حل کند!

گفتم: خوان زاراته معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا و از طراحان تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران گفته است «برای قرار ‌دادن ایران در تنگنا و سخت­‌تر کردن شرایط برای این کشور، به حضورکامل FATF نیاز است».

گفت: درباره برجام به توصیه کارشناسان توجه نکردند و گفتند با برجام تحریم‌ها لغو می‌شود، اضافه هم شد. حالا هم به نظر کارشناسان توجه نمی‌کنند و می‌گویند FATF برای مبارزه با فساد است که احتمالاً به مفسدان کمک می‌کند. چند دفعه باید فریب بخوریم؟!

گفتم: طرف می‌گفت، می‌خواستم برم بیرجند، بلیت بجنورد گرفتم، ترمینال که پیاده شدم، دیدم بروجرده، وارد شهر که شدم، دیدم ‌ای داد و بیداد، اینجا که بیجاره!

منبع: مشرق

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • جهانگیر
    0

    صد دادوبیداداز کیهانیون...بخاطر افشانشدن رانت وپولشویتون ۸۰میلیون ایرانی رابه فلاکت نساندین...ایلعنت بر مسببین بیچارگی ملت ایران و بیچارگی ملتهای دیگه

    نظرات شما -
    • گروگان
      0

      جناب جهانگیر، اگر واقعا ایرانی هستین و ضد کشور نیستین، دست کم یک بار این FATF و تضاد های اون با تمامیت سیاسی و ارضی ایران را مطالعه کنین. نتیجه این خواهد بود که با تمام وجود با اون مخالف خواهید شد. هیچ نفعی ندارد و ضرر بسیاری دارد.

  • استاد اسناد
    0

    وقتی وزیر امور خارجه مون تضمینی نمیدن برای بهتر شدن اوضاع کشور ؛ پس اصرار بر تصویب برای چیست ؟! تصویب نکنید که بعدا مردم هم معترض نشن دیگه ! آخه ماملت توقع داریم اگر زیر بار تعهدی میریم ، یه ما به ازایی هم برای منافع ملی مون داشته باشه نه مثل برجام !!!

  • یکی از مردم
    0

    لایحه ای که گره ای از مشکلات اقتصادی ، معیشتی ، سیاسی مون باز نمیکنه ، چرا اصلا باید تصویب شه ؟! چرا سری که درد نمیکنه رو دستمال می بندیم ؟! از برجام که خیری ندیدیم ، این هم مثل اون ...

  • کاربر ناشناس
    0

    اونایی از fatf دفاع می کنن که موافق برجام بودن ! حالا یا ناآگاه بودن و دفاع می کردن یا تصور میکردن منفعتی درش نهفته ست و امید داشتن و یا عده ای منافق و خائن بودن که میدونستن چقدر ضرر متوجه ایران خواهد شد و چه چیزهای ارزشمندی از کف ملت میرود در مقابل چه چیزهای اندکی ! FATF هم ضرر است و محدودیت بیشتر ببار میآورد برای مملکت تحریمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها