طرح برخورد با بر هم زنندگان مراسم‌های رسمی به کمیسیون شوراها ارسال شد

محمود صادقی گفت:کسانی که مراسم‌های رسمی را بر هم می‌زنند به گروه‌های فشار وصل هستند.با تصویب قانون مشکل حل نمی‌شود؛ خود را فراتر از قانون می‌دانند.

طرح برخورد با بر هم زنندگان مراسم‌های رسمی به کمیسیون شوراها ارسال شد

به گزارش خبر فوری به نقل از اعتماد آنلاین، محمود صادقی نماینده تهران و رییس فراکسیون شفاف سازی مجلس در خصوص آخرین وضعیت طرح برخورد با برهم زنندگان مراسم‌های رسمی، گفت: متن این طرح تغییر کرده است و به نظر می‌رسد با توجه به آخرین تغییراتی که انجام شده متن قابل قبولی است. این طرح به کمیسیون شوراها ارسال شده است و نمی دانم در چه مرحله ای است.

وی ادامه داد: عمدتا مقصود از این طرح پیشگیری از برهم زدن مراسم‌های رسمی و قانونی توسط کسانی است که به گروه‌های فشار وصل هستند و اختلال ایجاد می کنند.

صادقی تاکید کرد: هدف طرح، برخورد با برهم زنندگان مراسم‌های رسمی است و نه برخورد با کسانی که نسبت به سخنان سخنرانان انتقاد دارند.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: به نظر بنده طرح برخورد با برهم زنندگان مراسم‌های رسمی نمی تواند کمکی به حل این مشکل کند چرا که در حال حاضر نیز قانون، زیاد وجود دارد. کسانی که چنین اقداماتی می کنند خود را فرا قانونی می‌دانند و اگر ما هم قانون را تصویب کنیم با تصویب آن به جایی نمی رسیم.

صادقی تاکید کرد: این افراد که اقدام به برهم زدن مراسم‌های قانونی می‌کنند به مراکزی وصل هستند که آن مراکز خود را فراتر از قانون می‌دانند و این باید درست شود.

رئیس فراکسیون شفاف‌سازی خاطرنشان کرد: مجلس باید برای حل این مشکل کار نظارتی انجام دهد تا قانون‌گذاری.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها