حمیدرضا ترقی:

جریان تحریف آدرس اشتباه به مردم می‌دهد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: جریان تحریف تلاش می‌کند تا با ارائه آدرس‌های غلط به مردم، سازش با آمریکا را راه حل برون رفت از مشکلات نشان دهد.

جریان تحریف آدرس اشتباه به مردم می‌دهد

حمیدرضا ترقی گفت: تحریف زمینه ساز یا بسترساز تأثیرگذاری تحریم بر افکار عمومی جامعه به منظور تسلیم شدن در برابر خواسته‌های غرب و آمریکاست.

او ادامه داد: این جریان که بیشتر در مطبوعات و برخی از جریان‌های سیاسی غرب‌گرا ظهور و بروز دارد، در تلاش است تا هرگونه رشد و توسعه کشور را مستلزم ارتباط با آمریکا و غرب نشان دهد و مردم را از توسعه کشور بدون ارتباط و مذاکره با آمریکا مایوس کند؛ همچنین تلاش دارد تا پیشرفت و موفقیت‌های کشور را در عرصه‌های مختلف کمرنگ جلوه داده و ضعف‌ها و کاستی هارا پررنگ نشان دهد.

ترقی افزود: تلاش دیگر این جریان ارائه آدرس‌های غلط به مردم است تا راه‌حل مشکلات کشور را به جای مقاومت و ایستادگی، سازش با آمریکا و عقب نشینی از مواضع استراتژیک نظام جمهوری اسلامی از مسائل منطقه نشان دهد.

فعال اصولگرا گفت: همچنین جریان سازش تلاش دارد تا ذائقه مردم، جامعه و به خصوص نسل جوان را نسبت به اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تغییر دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، بیان کرد: جریان تحریف سعی می‌کند با بزرگنمایی مشکلات و تحریک مردم به شورش و مقابله با نظام اسلامی تاب آوری مردم را در برابر مشکلات ناشی از اهداف و آرمان های خود تضعیف کرده و سعی کند جامعه را از همراهی با سیاست‌های کلان نظام و اهداف انقلاب و رهبری عقب بگذارند.

او تأکید کرد: توجه به رفتار این جریان در جامعه و مطبوعات ثابت می‌کند که آنها عمدتاً به حاشیه سازی و پرداختن به مسائل فرعی و سیاه نمایی در مسائل کشور مشغول هستند و سعی دارند راهکار‌هایی را که منوط به تسلیم در برابر غرب و پذیرش سیاست‌های غرب و آمریکاست را تبلیغ کرده و این نوع مسائل را در جامعه و پررنگ کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها