نامه محمود احمدی نژاد به رهبر انقلاب/ عده ای اقلیت محض خود را مالک کشور و ارباب مردم می دانند

رئیس جمهور سابق کشورمان به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت و در آن تاکید کرد: عده ای اقلیت محض خود را حق مطلق، مالک و صاحب انحصاری کشور و ارباب مردم می دانند.

نامه محمود احمدی نژاد به رهبر انقلاب/ عده ای اقلیت محض خود را مالک کشور و ارباب مردم می دانند


به گزارش خبر فوری ، محمود احمدی نژاد که در یک ماه گذشته با اقداماتی نظیر حضور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) وهمراهی با بست نشینان و انتشار ویدئوهای جنجالی خبرساز شده بود، امروز طی نامه ای رسمی به رهبر معظم انقلاب انتقادات خود از آن چه« برخوردهای خشن و بستن راه بر هر نوع نقد و اعتراض و آزادی بیان» می نامید و همچنین سوء مدیریت قوای سه گانه را به شکلی عیان به عرض رهبر انقلاب رساند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی»
رهبری معظم انقلاب اسلامی

با سلام و تحیت و آرزوی دوام سلامتی حضرتعالی
جنابعالی بیش از همه استحضار دارید که اینجانب و دوستانم با همه وجود علاقه‌مند و معتقد به مبانی و آرمانهای انقلاب عظیم اسلامی و نظام برآمده از مجاهدت‌های پر افتخار ملت بزرگ ایران بوده و خواهیم بود. تمام عمر ما در خدمت حرکت انقلابی مردم و اعتلای کشور و جمهوری اسلامی و خدمت پاک و بی منت به مردم عزیز گذشته است.
گرچه همواره تلاش کرده‌ایم آنچه به خیر و صلاح کشور، انقلاب، مردم و رهبری بوده است بیان نموده و در حد توان عمل نماییم و بارها و به صورت حضوری و یا مکتوب شرایط کشور، مردم، نظام و مشکلات و خطرات پیش رو را در حد مقدور به عرض جنابعالی رسانده ام. اما مردم با مراجعات متعدد و مکرر از سراسر ایران و با این باور که اینجانب به حضرتعالی دسترسی دارم، به اصرار و به طور موکد می‌خواهند که سخن آنان و وضع کشور را به استحضار حضرتعالی برسانم. می‌گویند ما انقلاب و کشور و نظاممان را دوست داریم و برای آن بالاترین فداکاری‌ها را انجام داده‌ایم و مایل هستیم که وضع اصلاح شود و ایران بهترین نقطه جهان برای زندگی و بالندگی باشد. آنان همواره آرزوی خود برای سربلندی و آبادانی ایران عزیز را یادآور می‌شوند.
در همین راستا به عرض می‌رسانم که امروز شرایط کشور بسیار خطیر و طراحی‌های دشمنان برای ضربه زدن به کیان ملت، بسیار پیچیده و عزم آنان برای خدشه به استقلال و عظمت کشور، بسیار جدی و توطئه های آنان یکی پس از دیگری در حال اجرا است. از مجموع گفتار و رفتار آنان چنین استنباط می‌شود که به تحقق اهداف پلید خود دل‌بسته و امیدوار شده اند.
به دلیل غفلت مسئولین و اثرگذاری برنامه های دشمنان، بحران‌های رکود بی‌سابقه اقتصادی، نقدینگی، بانکی، بیکاری، فقر و فاصله طبقاتی و تولید به وضعیت حادی رسیده و هر لحظه ممکن است کشور و مردم را با شرایط غیر قابل پیش‌بینی و مدیریت مواجه سازد.
فشار سنگین و بی سابقه اقتصادی، تبلیغی و عاطفی در کنار فشارهای سیاسی، روحی و روانی، بسیاری از مردم و خانواده‌ها را در معرض آسیب‌های جدی و در هم شکستگی قرار داده و فضای آینده را در ذهن عموم مردم به خصوص جوانان عزیز تیره ساخته است.
علیرغم سعی وافر و مستمر حضرتعالی برای امیدبخشی به عموم مردم، متاسفانه، شرایط جاری کشور، امید به تحقق آینده بهتر را، از رهگذر ساز و کارهای موجود، به حداقل رسانده است.
اعتماد عمومی به صداقت و توانایی برخی مدیران ارشد و دستگاه‌های گوناگون برای مدیریت بحران و عبور دادن کشور از این شرایط، مدتهاست از خطوط قرمز عبور کرده و به صفر نزدیک شده است و رسانه ملی نیز که مسئولیت بسیار خطیری در این رابطه بر عهده دارد، خود از وضعیت مشابهی رنج می برد.
سر‌در‌گمی مسئولین و نیز عدم ارائه راهبرد و برنامه روشن برای عبور از این وضعیت و شکست طرح‌های قبلی آنان در این مساله، شرایط را سخت تر کرده است.
مردم در مراجعه به دستگاههای مختلف نوعاً با درب بسته مواجه می شوند و کمتر مدیر و دستگاهی، خود را مسئول پاسخگویی و حمایت از مردم می شمارد. اغلب وقتی مسئولی سخن می گوید به دایره سوالات و اشکالات و نا‌امیدی از کارآمدی می افزاید.
مقامات قوه مجریه با امید و اعتناء بیش از اندازه به نتایج توافق موسوم به برجام و یا تمرکز بیش از حد بر آن تقریباً سایر امور کشور را رها کرده‌اند. بازی با آمار و ارائه اطلاعات غیر واقعی از وضع کشور نیز مانند پاشیدن نمک بر زخم های عمیق مردم شده است. علیرغم اینکه فروش نفت افزایش یافته و درآمد و بودجه دولت طی سالهای اخیر بیش از سه برابر شده است اما وضعیت عمومی مردم و کشور به طور آشکار عقب گرد داشته است. اطلاعات و آمار واقعی نشان از حرکت به سوی بن‌بست در بخش‌های گوناگون دارد.
به عنوان مثال جمع قابل توجهی به نمایندگی از صدها هزار نفر از مردمی که از ناحیه مدیریت بانک مرکزی و عملکرد موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از مراکز رسمی کشور دچار مشکلات فراوان و کمرشکن شده و به ستوه آمده اند، مدت‌ها به مراکز دولتی و بانک مرکزی مراجعه می کنند لیکن پاسخ روشنی دریافت نمی کنند و طرد می شوند. پس از آن و مایوس از مقامات دولتی، برای تظلم، بیش از سی روز در مقابل دستگاه قضایی تحصن می کنند لیکن حتی یکی از مقامات ارشد قضایی نیز حاضر به شنیدن سخنان آنان و آرامش دهی و دادن قول پیگیری نمی شود و دست آخر با برخورد تند ضابطین قضایی متفرق می شوند.

همین مردم ،مایوس از عدالت قضایی، در مقابل مجلس که نمایندگان،

آن را خانه ملت می نامند، به تظلم می روند اما با همان رفتار قبلی بلکه تندتر، از سوی ضابطین مواجه می شوند. حتی یک نفر از مقامات مجلس نیز حاضر به گفتگو و شنیدن سخنان آنان نمی شود.

یا اینکه کارگرانی که با تحمل سختی و فقر، ماهها از دریافت همان حداقل حقوق ماهانه نیز محروم بوده و از پیگیری‌های مستمر از مسئولان مایوس شده و صدا به اعتراض بلند کرده‌اند، مورد ضرب و شتم و دستگیری و بازداشت قرار می گیرند.
سخن، صرفاً از نا‌مطلوب بودن این رفتارها نیست، بلکه سخن اصلی این است که در نظام جمهوری اسلامی که متعلق به مردم بوده و مردم ولی‌نعمت مقامات هستند، آیا رفتاری بدتر از این هم قابل تصور است؟
مقامات قضایی که خود باید ضامن آزادی مردم و امنیت و عدالت باشند، در افکار عمومی به هر دلیل متهم هستند و مواضع و تکذیب های پی در پی آنان نه تنها کمکی به بهبود شرایط نکرده بلکه وضع را بدتر کرده است.
اصرار غیر عادی و غیر موجه و غیر قانونی بر مواضع شخصی و سیاسی و دخالت دادن آن مواضع در امر قضا و بهره‌برداری از قدرت قضایی در مناسبات سیاسی، شخصی و خانوادگی، فرصت رسیدگی و اصلاح وضع دستگاه قضایی و مراقبت از خطا و ظلم و تلاش برای حل مسائل اصلی کشور و احقاق حقوق مردم را از آن مقامات سلب کرده است.
وجود حدود 17 میلیون پرونده که به معنای درگیر بودن اکثریت قاطع خانواده های ایرانی در دعواهای قضایی است، آیینۀ تمام نما و شفافی از وضع کشور و عملکرد دستگاه‌های گوناگون و به تنهایی دلیل و نشانه روشنی از وضع نابسامان و کار‌نا‌بلدی مقامات قضایی و اشکالات اساسی در آن دستگاه است. نارضایتی عمومی از وضع کشور و دستگاه قضایی بی سابقه و فریاد قاطبه مردم از بی‌عدالتی و روابط نادرست به آسمان است.
مدیریت و بسیاری از نمایندگان مجلس که به لطف قانون عادی مصوب مجلس درباره انتخابات، آشکارا نماینده اقلیت مردم و باز با مصوبه خودشان و بر خلاف قانون اساسی، مصون از هر رسیدگی قضایی در شکایات مردم از آنها شده‌اند، حتی در صورت داشتن شجاعت و صلاحیت و اراده لازم، از پشتوانه مردمی برای دفاع از حقوق انان برخوردار نیستند. اغلب صداهایی که از مجلس به گوش می رسد نه تنها موجب دلگرمی مردم نیست بلکه بر دامنه نگاه منفی به ساختارهای نظام می‌افزاید.
عزیز گرامی؛
قشر های مختلف مردم به شدت نگران وضع کشور و آینده انقلاب و جمهوری اسلامی و خود و فرزندانشان هستند.
شایسته نیست که با تشریح وضع کارمندان، معلمان و فرهنگیان، هنرمندان، کارگران روزمزد و ساختمانی، کسبه و کشاورزان و یا انبوه جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار و رانندگان و کوله‌بران و دیگر اقشار مردم، خاطر حضرتعالی و مردم بیش از این مکدر گردد.
بسیاری از مردم هر روز در مراجعات خود و در تماس‌های گوناگون از سراسر کشور و در اجتماعات مختلف از این امور شکایت می کنند و درخواست دارند که حرف و خواست آنان به مقامات بالا و به ویژه حضرتعالی برسد. خداوند شاهد است که بنده در حد توان و امکان در این مسیر تلاش کرده و می‌کنم.
امروز متاسفانه عده ای اقلیت محض ، به هر ترتیب ممکن ، خود را حق مطلق، مالک و صاحب انحصاری کشور و انقلاب و ارباب مردم و دارای حق قطعی حاکمیت دانسته و توده های مردم را رعیت می پندارند و اصرار دارند که اراده، فهم و نظر آنان ولو علیه نظر عمومی و منافع ملی به هر شکل ممکن و حتی با اعمال زور و فشار به اجرا در آید.
به بهانه های مختلف و با برخوردهای خشن، راه بر هر نوع نقد و اعتراض و آزادی بیان بسته شده و گروهی اندک و چند خانواده مشخص تلاش دارند تا قدرت و مناصب اصلی برآمده از انقلابِ ملت را به طور انحصاری در خدمت خود و تثبیت حاکمیت جناح‌ها و باندهای ثروت و قدرت به کار گیرند.
دوام این وضعیت دشمنان را به برآورده شدن آرزوی تاریخی خود برای تسلط بر ملت ایران، نفی استقلال کشور، تضعیف و به تسلیم واداشتن مردم، تخریب و تضییع دستاوردهای عظیم انقلاب، اخذ امتیازات بزرگ و دربند کردن مجدد ایران برای سال‌های طولانی، امیدوار نموده و به اجرای توطئه های طراحی شده مصمم‌تر و جری‌ کرده است.
گرچه اطمینان دارم که ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران با عنایات الهی و با وحدت، ایستادگی، عزت، اقتدار و پیروزی قاطع از این شرایط عبور خواهد کرد و مانند همیشه امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد نمود، لیکن انجام وظیفه انقلابی و اصلاح وضع بخش‌های گوناگون و همراهی کردن با اراده و خواست مردم، این راه را کوتاه‌تر و هزینه ها را کمتر خواهد کرد.
اینجانب بنا به خواست مردم و بر اساس مسئولیت شرعی، ملی، انسانی و انقلابی وظیفه دارم یک بار دیگر شرایط کشور را از نگاه و زبان آنان به عرض برسانم.
از خداوند منان عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران و حضرتعالی و عبور عزتمندانه از عقبه‌های پیش رو را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد
۹۶/۸/۲۲

221

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 54
  • ابراهیم لشنی زند
    0

    یک جور داره حرف میزنه انگار نه وضعیت الان اثرات 8 سال عملکرد خودشه . انگار تو زمون ایشان ما تو پر قو زندگی میکردیم

    نظرات شما -
    • بهار
      0

      الان تو پر قویی؟! لابد هستی ۴ درصدی:)

    • کارآزما
      0

      خانم بهار اون قالیباف هم از 4 درصد و 96 درصدش هیچ نتیجه نگرفت، شما چرا ول کن نیستی ...

  • علی حسینی
    0

    حدود ۹۰ درصد حرفهای زده شده در مورد وضع مملکت و امید ب زندگی مردم و معیشت مردم عین واقعیت است و مواضع سیاسی ذکر شده در توان تحلیل بنده نبست

    نظرات شما -
    • محمد- گرگان
      0

      جناب اقای دکتر احمدی نژاد شما رو به خدا سکوت کنید 8 سال عملکرد شما کاملا در ذهن مردم هست عملکرد همه مسولان هم هست ایا فکر نمیکنید تمامی این مسایل و مشکلات رو رهبر انقلاب از جنابعالی بیشتر و بهتر میدانند با غوغا و جنجال ما مردم بیشتر اسیب میبینیم کاش زمانیکه بر اریکه قدرت بودید کاری میکردید

  • علی حسینی
    0

    باید بگم حرفای احمدی نژاد تا حدودی واقعیت دارد من به روحانی رای دادم ولی امشب پای حرفاش ننشستم چون احساس میکنم خلاف واقع هستند و ارزش شنیدن ندارند

  • لبیک یا خامنه ای
    0

    احسنت بر احمدی نژاد ک اگه هرچی ام ک باشه باز درد ملتو میفهمه امیدواریم رهبر عزیزمون مثل همیشه در راستای اصلاح کشور و مسئولین پیش قدم بشن.

  • نجفی
    0

    سلام دکترازاین که به فکرمردم هستی صمیمانه تشکر مکنم وازخداوندمنان برای شماسلامتی وسعادت خواستارم.

  • علی نظری
    0

    ممنونم از اقا دکتر واقعا شیری شیر

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      شیر است اما از نوع پاکتی!!

  • سبحان
    0

    همه ی این حرفا درسته آقای احمدی نژاد ولی اینکارا راه حلش نیست . بست نشستن یجا راه حلش نیست ... بقول امام راحل ؛ پشت ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد آقای احمدی نژاد

  • رضا اکبری
    0

    تمام این اتفاقاتی که به سر ملت اومد همش نتیجه یک دندگی اقای احمدی نژاد خودش خبر نداره چی بر سر ملت اورده الان اومده انتقاد می کنه من از این دولتم خیری ندیدم طرفدارشم نیستم ولی از اول دیدم این بازی از کجا شروع شد اقای احمدی نژاد بشین سر جات همین دیروز بود اقای بقای اعلام کرد به اقای ریئسی سکه داده به فرماندهان سپاه سکه داده خجالت بکش ما این همه شهید دادیم این همه خون دادیم تا افرادی مثل شما بیاد با مملکت این کارو بکن اره فقط تنها کار خوبی که شما کردین دزدی نبوده فقط همین بقیه موارد چی داغونمون کردی الان اومدی به سپاه و اقای رئیسی تهمت میزنی کشور به هم ریختی بسه

  • مهدی سلطانی
    0

    احمدی نژادواقعیت وگفت.حداقل درراه آهن خودم وضع بحرانی رومیبینم تمام شرکتها حقوق های معوق ازیک ماه تا پنج ماه دارن.هیچ کس پاسخگونیست.حرف بزنی اخراجی!!!!آقای روحانی راست میگه خانم هاروبراشون اشتغال درست کرده.دردوره اول دولت روحانی تعدادزیادی دخترمهمانداراستخدام کردندوآقایان مهماندارخانواده داررواخراج کردند.ازریش کندن چسبوندن به سیبیل!

  • ناشناس
    0

    خانه از پای بست ویران است

  • ج ز
    0

    توفیقات دولت محترم را در ارائه خدمات عمومی ورفع معضلات اجتماعی معنونه وایجاد تفاهم با قوای دیگر ودفاع از ح .بین المللی وتوجه به دستور وارشاد مقام معظم رهبری را از ایزد منان خواستارم .

  • مسعود
    0

    مدتهاست که بلطف همین احمدی نژاد و اثرات نابودگرشون، پایه های اقتصادی ریخته، تمام بخش عمرانی و پیمانکاری و خصوصیمون، یا ورشکسته و یا در مرز ورشکستگی هستند اونم با درصدبالایی تعدیل نیرو!.این همه نیرویی که دراین بخش یکی پس از دیگری شغل خودشونو از دست دادن و یا حداقل پنج ماه حقوق نگرفتند.قانون کار واقعی هم وجود نداره به همین دلیل شرکت ها به هیچ تعهدی مکلف نیستند و حتی از ارائه قرارداد به پرسنل نیز طفره میرون و شکایت هم بکنی برای مطالباتت به راحتی وباهمین دلایل ساده محکومت میکنند.

  • پاکرو گل افشانی
    0

    سلام دوستت دارم آقا ی دکتراحمدی نژاد

  • ویولت
    0

    دلخوش به شعار اعتدالیم الحق که چقدر خوش خیالیم پیوسته دچار ضدحالیم بگذار که اندکی بنالیم وضعیت ما اگر که حاد است تقصیر ز احمدی نژاد است

  • علی عبدالله زاده
    0

    شما چکاره مردمی میتونی کاری کنی بکن دیگه چرا بگم بگم راه انداختی زمانی که رئیس جمهور بودی همین مردمی که داری ازشون صحبت میکنی رو به لجنزار و بدبختی و ورشکستگی رسوندی حالا زبون باز کردی بشین سر جات و الا همین مردم میریزن سرت حسابتو میرسن لطفا پخش کن

  • یاستارالعیوب
    0

    بحث ایمان دگر و جوهر ایمان دگر است جامه پاکی دگر وپاکی دامان دگر است

  • هادی عباسی
    0

    اقای احمدی نژاد اول پاسخ گوی اصرافی که در بیت المال داشتن باشند، اگر حامی قشر مستضعف هستن چرا برای مردم عادی در بیابان خانه بنا کرد و برای سپاه و کارمندانشان در چیتگر با بهتری وام و شرایط باز پرداخت ، چرا بخش خصوصی رو نابود کردن و مناقصه ها رو فقط به نظامی ها دادند چرا باعث شدن فقر و فحشا در دولت وقت افزایش داشته باشد ، چرا من جوان وقتی برای کار رفتم بجای پرسش از تحصیلات و تخصص کارت بسیج از من خواستم و مانع از کار من شدن ، آیا اگر جنگی بوقوع پیوست به ما نیاز پیدا میشه . دنیا موقتی هست و آخرتی هم هست. به امید دیدار در دادگاه حق تعالی چرا که از حق و حقوقم نخواهم گذشت.

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      آقای عباسی عزیز شما به محمود مشکل نداری مشکلت فقط با سپاه است واضح تر بگو برادر

    • حمیدخان
      0

      اول املای اسراف را یاد بگیر

  • داوطلب جبهه
    0

    برو بسه از طرف خارو خاشاک حرف نزن

  • رضا
    0

    کاری که احمدی نژاد کرد مقول نکرد

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      مقول نه . مغول

  • nashenas
    0

    برادر توکه مردم را بيچاره کردي . حکم دزد ملا ست خودت بدتر کردي مملکت را فلج کردي حالا دوستار ملت شدي برو خدا پدرت را بيامورزه مردم را مسخره نکن . لباس ميش را به تن نکن

  • رضا
    0

    وقتی سر کار بود هم ای کاش همین حرف ها رو که عین حقیقت هست می زد ،

  • احمدی نژادبی نظیره
    0

    به خدا قسم احمدی نژاد لنگه نداره؛ایشون بعدازشهید رجایی ورهبرسیدعلی سومین رییس جمهور مردمی وباشرف بودن و همین جا اعلام می کنم ما با جان ودل حرفهای دکتر احمدی نژاد رو قبول داریم ؛چون عین واقعیت است ودرضمن ماتا آخر از محموداحمدی نژاد حمایت می کنیم

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      اره بی نظیره ولی بی نظیره بوته ایشون

  • خالد
    0

    بغیر از محمود احمدی نژاد هیچ کس درد واقعی مردم نفهمید

  • ایرانی
    0

    این خودش باعث گرانی وبیکاری شده چرا 8سال هیچ کاری نکرد الان یادش افتاده که وضع مردم اینجوره کم تودولتش کریمانه اش دزدی واختلاس شد حالا به فکرمردم افتاده برو بذار باد بیاد.....................

  • عبد الله رضایی
    0

    اقای احمدی نژاد اگر اعتقاد به اسلام وانقلاب ورهبری ومردم دارید بیش از این نمک بر زخم رهبری نریزید و دنبال اصلاح گذشته خود باشید.

  • حسن
    0

    مشکلات یومیه کشور زیاده و حل برخی از اونها هم شبیه حل معادله اصم هستش. ولی جناب ریس جمهور سابق، تا کی باید به روی خودتون نیارین؟؟ آقا هم مثل هر ایرانی با غیرت نگران این وضعیته و انصافاً روحانی عزیز هم در واویلای اقتصادی اجتماعی که شما بوجود آوردین خوب داره از پس رفع بحرانها یکی پس از دیگری بر میاد البته اگه تشنگان قدرتی که دستشون کوتاه شده بزارند که توفیقاتش روزافزون بشه. هدف از نامه ای که به آقا نوشتین اینه که به ملت بگین رابطه مراد و مریدی نسبت به ایشون دارین اما ما که حافظه مون سرجاشه و کج دهنی شما به نظرات آقا رو بارها و بارها دیدیم و شنیدیم. همون بهتر که آقا شما رو آدم حساب نکرد و جواب نامه تون رو نداد.

  • احمدی نژاد
    0

    درود بر شرف احمدی نژاد

  • عسگر
    0

    زنده باد دكتر

  • احمدی تنها
    0

    وقتی رفتارهای عاری از عقل را در شما میبینم به مولوی عزیز ایمان بیشتر پیدا میکنم که شما هما کسی هستین که روی شاخه ای که نشسته اید را قطع میکنید

  • محمدی
    0

    مامنکر وضعیت فعلی و چسبیدن خاندان .. به پستها نیستیم اما اقای احمدی نژادفقط ایرادهای دیگران را می بیندو آنقدرخودخواه است که یادش رفته اجرای حساب وکتاب نشده قانون هدفمندی چه بلایی سراقتصاد وصنعت آورد. تورم 300 درصدی و تعطیلی کارخانه ها و بیکاری حجم عظیم مردم. خیلی از دردسرها و مشکلات را خودایشان پدید آورده.حنای ایشان رنگی برای ماندارد.

  • مریم اسلامی
    0

    دورود به احمدی نژاد فقط تو درد مردم را فهمیدی صد حیف که نگذاشتن این دزدان بی وجدان یعنی سرمایدارن که خدا نابودشان کنند

  • قاسم خنجری
    0

    عین حقیقت است.حقایق نبایدکتمان کرد.چهارسال است مردم راعلاف وبلاتکلیف نگهداشته دولت که برجام به بار نشیند .دلار .مسکن ودیگرکالاها سیر صعودی گرفته .اقایان منتظراروپا وغربی نشسته اندکه بما کمک کنند درحالی که غرب ورشکسته ودربحران دست وپا میزند.☫

  • غلام
    0

    محمود و حسن مثل مار سیاه سفیدن

  • رضا
    0

    اینو که راست میگه / همه درها بسته شده . کی جرات میکرد درب اتاق ببنده ؟

  • عباس
    0

    ما نباید دولت ها رو صفر و صدی نگاه کنیم هر دولتی یک سری خوبیها داره و یک سری بدی ولی به نظر من دولت احمدی نژاد از دولت روحانی بهتر بود یک نکته دیگری هم هست شما برید زندگی شخصی مسئولین رو ببینید مسئولی که کاخ نشینه مطمئن باشد زبان مستضعف( به معنای به زور ضعیف نگه داشته شده نه بی عرضه ) رو نمیتونه درک کنه چون توی دنیای ما زندگی نمیکنه وقتی ما با این حضرات رای میدیم نتیجه هم میشه همین که داریم میبینیم.

  • ناقص العقل
    0

    حالا احمدی نژاد هرچی بوده و هرچی که هست حرف حق زده ما در انتظار عکس العمل آقا بمانیم

  • ایرانی جنوب
    0

    رطب خورده کی کند منع رطبایران

  • اصلاح طلب
    0

    درود بر دکتر احمدی نژاد که هنوز به فکر مردم هست بنده مصاحبه اقای روحانی راگوش داده ام و هر دو دوره به ایشان رای دادم انصافا اینکه گفت در دولت احمدی نژاد اشتغال صفر بود قبول ندارم در دولت احمدی نژاد وضعیت کار و اشتغال خوب بود و فقط اواخر دولت ایشان وضعیت خوب نبود همه نیروهای شرکتی را در اداارات قراردادی نمود و قراردادیها را رسمی و پیمانی اما توی این دولت فقط برا وزارت بهداشت و اموزش و پرورش بقیه سازمانها و ادارات هیچ توجهی ننمود.و در این مدت پنج سال یک درصد آقای احمدی نژاد کار نکرد و بیکاری دادو بیداد میکنه

  • خودم
    0

    - رهبری مشکلات کشور را بهتر از من و شما می دونه. - 4 سال اول خوب کار کردی ولی 4 سال اشتباهات بزرگی کردی همان موقع چرا جواب نامه رهبری که در مورد وزیر اطلاعات بود را ندادی و 10 روز خانه نشین شدی؟ حالا دم از ولایت می زنی و نامه برای ایشان می نویسی. حالا گیریم نامه نوشتی چرا علنی ش می کنی . مشخصه که اهدافی رو از علنی کردن داری مثل اینکه رهبری این مشکلات رو می دونه ولی کاری نمی کنه. بله کاری نمی کنه چون خود مردم انتخاب کردن یکی بد تر از تو ریس جمهور بشه. - چرا الان یادت افتاده وضع مملکت خرابه؟ آیا به این دلیل نیست که دوستان و اطرافیان خودت دچار مشکل شدن و عدالت می خواد باهاشون برخورد کنه و احتمالا اگه کار بالا بکشه دست خودت هم رو بشه. -

  • بیژن میری
    0

    دیگرفیلم احمدی نژاد دیگر سوخته وحنایش دیگر نزد مردم دیگر رنگی ندارد حلا با هر طرفندی می خواهد جلب توجه کند وخودش ورفیق انش دیگر باید بروند ودیگر همه مردم دیگر فریب کارتونهای اورا ندارند اکنون کارهای واجب تر مثل زلزله داریم که دیگر وقتی برای عراجیف احمدی نژاد مردم حوصله او ودروغهای اورا ندارند مملکت کارهای واجبی دارد که باید به او برسد

  • دانشگاهی
    0

    آقای دکتر احمدی نژاد با اعتماد زیاد به برخی از عناصر مخلص ولی کم توان ؛ بخصوص در دوره دوم؛ باعث شدند تا همه انتقادات ناشی از کمبود ها در همه ارکان و از سوی همه افراد به در بسته خورده های محق ؛ بطرف ایشان نشانه رود تا جائیکه در انتخابات دو دوره دولت امید برای ما انتخاب بین بد و بدتر مطرح گردید و بدلیل خطر فطعی هجوم دشمن؛ انتخاب کنونی را انجام دادیم. صرفنظر از انتقاداتی که به جناب احمدی نژاد داشته و داریم ؛ در حوزه ما(وزارت علوم) سخنان ایشان صدق میکند.ساختمانی چندین طبقه در شهرک غرب محل مراجعه چندین ساله برای دادخواهی زخم خوردگان سیاست بازان مسلط بوده است که در اطاقهای آن فرهیختگانی با شخصیت به تشحیص درد دانشگاهیان گمارده شده و زحمت فراوان میکشند ولی خروجی این زحمات که بایذ به اجرا برود و هزینه آن از نفت و مالیات ما مردم انقلابی است در بعضی موارد تا صفر هم میرسد و ؛ بعضا ؛ تلاش های این بزرگواران؛ که باید در خدمت ساخت و توسعه بنیه علمی کشور باشد؛ بی نتیجه میماند. این را که منعکس میکنم ؛ چون هم دیده ام و هم سند دارم. بوروکراسی ؛ در سایه تسلط پنهان باند و گروهی معدود بر سرنوشت ما ایرانیان مسلمان (حداقل در حوزه دانشگاهی که ما سر و کار داریم)بیداد میکند. شاعر عزیزمان قرنها قبل فرمود: هرکه سخن ناصحان نشنود بدو آن رسد که به باخه رسید

  • سعید
    0

    درود بر احمدی نژاد کور بشود چشم حسودان که نمی توانند ببینند و بشنوند تنها کسی که به فکر مردم است احمدی نژاد است درود درود

  • علی شجاعی
    0

    خود احمدی نژاد هم همانند بقیه مسولین مجرم هست با اجرای برنامه هدفمندی یا رانها مردم را بدبخت کرد

  • رضی
    0

    علت مخالفت اصول گرا واصلاح طلب با احمدی نژاد همین بود که شهامت بیان ودیدن درد ورنج مردم را داشت .وتاج وتخت سفره نشینان ومافیای قدرت وثروت را به چالش می کشید

  • وحید
    0

    آیا احمدی نژاد باز در حال ایجاد اغتشاش میان سران نظام است؟ اگر او هاشمی را از سیاست کشور جدا نکرده بود مسئله برجام بهتر حل می شد.... آیا او مهره است؟

  • محمد
    0

    همه کسایی که طرف احمدی نژاد نیستن پولدار هستن ولی کسایی که طرف احمدی نژاد هستن همه فقیر و بی چیز چرا چون احمدی نژاد کاری کرد فقیر ها بالا بیاین و پولدار ها پایین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها