حكيمي پور در گفت و گو با خبرفوري:

ساختار حزبي ايران نيازمند تغيير است/احزاب فصلي به درد نمي خورند/كساني كه قصد حضور در انتخابات را دارند بايد از فيلتر احزاب عبور كنند

يك فعال سياسي اصلاح طلب گفت: فعاليت احزاب فصلي در ايام انتخابات هيچ فايده اي را براي نظام سياسي كشور ندارند.

ساختار حزبي ايران نيازمند تغيير است/احزاب فصلي به درد نمي خورند/كساني كه قصد حضور در انتخابات را دارند بايد از فيلتر احزاب عبور كنند

احمد حكيمي پور دبيركل حزب اراده ملت در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره اينكه چرا در كشورمان احزاب از يك انسجام و قدرت بالا برخوردار نيستند اظهار كرد: در ابتدا بايد به نكته اشاره كنم كه رويكرد و فعاليت احزاب در كشورمان نسبت به گذشته بهتر شده است ولي بدون شك ما از وضعيت مطلبوبي كه در كشورهاي توسعه يافته وجود دارد بسيار فاصله داريم.

وي تصريح كرد: گام هايي در كشورمان براي بهبود وضعيت احزاب شروع شده است كه بايد آنها را به فال نيك گرفت اما براي ادامه و تحقق اين اتفاقات صورت گرفته بدون شك كنش و فعاليت احزاب از اهميت بالايي برخوردار است.

اين فعال سياسي اصلاح طلب خاطرنشان كرد: احزاب در كشورمان بايد از حالت منفعل گذشته خارج شوند و به صورت دائمي مشغول به فعاليت باشند چرا كه فعاليت فصلي احزاب هيچگاه سبب شكل گيري يك نظام جامع حزبي در كشورمان نمي شود.

دبيركل حزب اراده ملت با اشاره به تصويب قوانين جديد در حيطه فعاليت احزاب توسط نمايندگان مجلس خاطرنشان كرد:اميدوارم با تصويب اين قوانين رويكردهاي جديدي در حوزه حزبي در كشورمان صورت گيرد.

حكيمي پور اظهار كرد: خوشبختانه در ساختار نظام سياسي ما به رسميت شناخته شده است چنانكه شاهديم راي مردم ملاك تصميم گيري در امور مختلف است از اين رو براي موفقيت اين ساختار لازم است كه نظام حزبي و سياسي كشورمان در كنار هم باشند.

وي تاكيد كرد: براي داشتن مسئولين اجرايي قوي در كشورمان بدون شك به مانند ساير كشورهاي جهان لازم و ضروري است كه افرادي كه قصد حضور در انتخابات را دارند از فيلتر احزاب عبور كنند تا ما شاهد رويكردهاي موثر در اداره كشور باشيم.

اين فعال سياسي اصلاح طلب تصريح كرد: ما براي توسعه سياسي احزاب بايد هزينه كنيم تا به اهداف كلان خود برسيم از اين ضرورت دارد كه دولت و مجلس موضوع داشتن يك نظام حزبي قوي در كشور را جدي بگيرند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها