دیدار سفیر فلسطین در تهران با احمدی‌نژاد / عکس

سفیر فلسطین در تهران و مقدم السفرای خارجی در ایران عصر امروز (دوشنبه) ۳۱ تیر ۱۳۹۹ با حضور در دفتر رئیس‌جمهور سابق با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار سفیر فلسطین در تهران با احمدی‌نژاد / عکس

آقای صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران و مقدم السفرای خارجی در ایران عصر امروز (دوشنبه) ۳۱ تیر ۱۳۹۹ با حضور در دفتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، آقای زواوی گزارشی از اوضاع فلسطین و طرح‌های توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی از جمله طرح آمریکایی «معامله قرن» ارائه داد و مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از محبت های برادرانه و همیشگی دکتر احمدی‌نژاد ابراز کرد.

احمدی‌نژاد نیز طی سخنانی با ابراز خوشحالی از سلامتی آقای صلاح زواوی و ایستادگی او بر آرمان فلسطین گفت: مسأله فلسطین صرفاً متعلق به ملت های منطقه یا دنیای اسلام نیست بلکه یک مسأله جهانی و انسانی است و برای حل آن نیز همه بشریت از جمله مسلمانان و مسیحیان باید بسیج شوند.

رئیس‌جمهور سابق اشغالگری را توهین به همه بشریت و نه یک دین یا نژاد خاص توصیف کرد و افزود: آواره کردن یک ملت در واقع به معنای آواره کردن همه جهان است.

وی همچنین بر ضرورت گسترش وفاق و دوستی میان دولت‌ها و ملت‌ها تأکید کرد و افزود: ملت‌ها دارند بیدار می‌شوند و قدرت جدیدی به نام قدرت انسان‌ها و ملت‌ها، در جهان ظهور پیدا می‌کند، به گونه‌ای که هیچکس یارای مقابله با حرکت رو به جلوی آن را ندارد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فلسطین
    0

    آمده به آقای احمدی نژاد تبریک بگویید ...که انگلیس پیش بینی کرده احمدی نژاد رییس جمهور می‌شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها