بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس: حماسه 9دی نماد بصیرت و عزت و ولایتمداری ملت بود

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: نهم دی ماه یادآور بپا خاستن ملت بزرگ ایران در برابر نظام سلطه و پیروان آنها در داخل کشور ب...

بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس: حماسه 9دی نماد بصیرت و عزت و ولایتمداری ملت بود

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: نهم دی ماه یادآور بپا خاستن ملت بزرگ ایران در برابر نظام سلطه و پیروان آنها در داخل کشور بود.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران پس از چند ماه مقاومت همراه با متانت در مقابل فتنه‌گران داخلی که با پشتیبانی رهبران ستمکار خارجی،‌ اصل نظام اسلامی و استقلال کشور را نشانه رفته بودند، در نهم دی ماه سال 88 جشن پیروزی مجدد در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان را برگزار کرد تا بار دیگر با رهبری حکیم و آزاده بیعت کند و تداوم همراه با عظمت انقلاب اسلامی را تضمین نماید.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در این بیانیه ضمن گرامیداشت این روز که نماد بصیرت و عزت و ولایتمداری ملت بود،‌ همه مسئولان کشور و جریانات سیاسی معتقد به نظام اسلامی را به وحدت حول محور ولایت توصیه کرد و معتقد است حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در پرتو خدمت و رسیدگی به معیشت مردم و اقدامی جهادگونه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان میسر است.

این فراکسیون معتقد است از مهم‌ترین راه‌های ارتقای اعتماد مردم به نظام اسلامی بازگشت به آرمان‌های امام راحل رحمت‌الله علیه و دوری مسئولان از کم تحرکی، روزمرگی، تجملات و زندگی‌های اشرافی و اشرافیت دولتی و مبارزه همه‌جانبه با فقر و فساد مالی و اقتصادی است.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است حماسه بزرگ نهم دی ماه برای ملت ایران و نظام اسلامی سرمایه‌ای است که مسئولان کشور باید از آن حراست نمایند و بدانند که این ملت همواره نظاره‌گر آنها در همه عرصه‌ها بوده و انحراف از مسیر امام و انقلاب اسلامی و رهبری حکیم و فرزانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی را نخواهد پذیرفت.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها