رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

تردد کند در گردنه‌های برف‌گیر سمنان/ داشتن زنجیر چرخ الزامی است

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون تردد در گردنه‌های برف‌گیر استان با کندی انجام می‌شود، گفت: داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی شمالی استان الزامی است.

تردد کند در گردنه‌های برف‌گیر سمنان/ داشتن زنجیر چرخ الزامی است

سرهنگ تقی کبیری ضمن بیان اینکه تردد در گردنه‌های برف‌گیر استان سمنان به‌کندی انجام می‌شود، ابراز داشت: محورهای شاهرود-آزادشهر، سمنان-فیروزکوه، شهمیرزاد-کیاسر و دیباج گلوگاه با بارش برف مواجه است که تردد در این محورها با زنجیر چرخ توصیه می‌شود.

وی بابیان اینکه تردد در محور شاهرود-توسکستان نیز به سختی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود برای سفر به شهرهای شمالی از مسیر بین‌المللی که پلیس‌راه و هلال احمر در آن مستقر هستند استفاده کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در گردنه‌ها به دلیل وجود مه با کاهش دید افقی مواجه هستیم، ابراز داشت: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم مسافران در صورت الزام به سفر حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در اولین جایگاه سوخت‌گیری کامل را انجام دهند.

کبیری بابیان اینکه رعایت فاصله طولی و هوشیاری در شرایط نامساعد آب و هوایی ضامن سلامتی است، اضافه کرد: رانندگان حتما آب، غذا، پتو و سوخت کافی به همراه داشته باشند و همچنین از رفتارهای پرخطر در محورها و گردنه‌های استان سمنان به طور جد پرهیز کنند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها