حتی یک نفر از تولیدکنندگان بدهکار در استان سمنان بازداشت نشده است

حیدر آسیابی در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی به‌ویژه بخش خصوصی از اولویت‌های دستگاه قضایی در استان سمنان است.

حتی یک نفر از تولیدکنندگان بدهکار در استان سمنان بازداشت نشده است

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده درزمینهٔ حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این استان گفت: تا امروز هیچ مورد بازداشتی از صاحبان صنایع بدهکار در استان سمنان وجود نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در این استان به دنبال بازداشت سرمایه‌گذاران نبوده و نیست تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در حد توان و اختیاراتی که دارد؛ خود را حامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانسته و به دنبال حل مشکلات آنان است.

آسیابی با بیان اینکه تیم دستگاه قضایی مأمنی برای سرمایه‌گذاران استان سمنان محسوب می‌شود از برگزاری منظم و ماهانه جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران این استان خبر داد.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاران هرماهه به‌نوبت در این کمیته حاضرشده و مشکلات خود را مطرح می‌کنند و برای این مشکلات چاره‌جویی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان اضافه کرد: سرمایه‌گذارانی که با دستگاه‌های اجرایی دولتی مشکل‌دارند نیز یک‌به‌یک و رودررو با مدیران این دستگاه‌ها در این کمیته مشکلات خود را مطرح کرده و برای آن نیز چاره‌اندیشی می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه با ابراز خرسندی از وحدت و همدلی موجود در استان سمنان خاطرنشان کرد: باید از قوه قضائیه برای حمایت از سرمایه‌گذاران قدردانی کنیم.

علی لاریجانی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی برای توسعه کشور لازم و مفید است گفت: مسئولان قوه قضائیه در کشور پیگیر امور سرمایه‌گذاران‌اند و این مهم در استان سمنان نمود عینی دارد.

وی با بیان اینکه بدون حمایت جدی شاهد رونق در کشور نخواهیم بود تصریح کرد: قوه قضائیه سهم زیادی در این حمایت‌ها و رونق اقتصادی کشور دارد.

استاندار سمنان نیز در این نشست از همکاری مناسب دستگاه قضایی این استان با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تشکر و قدردانی کرد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها