وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد شاهرود شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لحظاتی قبل وارد فرودگاه شاهرود شد تا با شرکت در کارگروه‌های اشتغال موضوع فرصت‌های شغلی و ارائه راهکارهای لازم برای رفع بیکاری مورد رسیدگی قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد شاهرود شد

علی ربیعی بعدازظهر چهارشنبه وارد فرودگاه شاهرود شد تا مورد استقبال مسئولان ارشد استانی و شهرستانی قرار گیرد. وی اما پس از مراسم استقبال، شاهرود را به مقصد دامغان ترک می‌گوید تا با حضور در جلسه شورای اداری و افتتاح شرکت تعاونی منادیان دوستی چشمه‌علی آستانه به سفر دو روزه خود در استان سمنان ادامه دهد.

وی در ادامه سفر مجدداً شامگاه چهارشنبه وارد شاهرود خواهد شد. شرکت در جلسه مشترک شورای اشتغال شهرستان و نشست با تشکل‌های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر برنامه‌ریزی‌شده است.

علی ربیعی بعد از نماز مغرب و عشا در یادواره ۹۴ شهید و اولین یادبود جان‌باختگان جبهه کار و تولید شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی در شاهرود حضور پیدا می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنج‌شنبه نیز در دومین روز کاری خود وارد سمنان خواهد شد و در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان حضور خواهد داشت.

افتتاح مجموعه فرهنگی تفریحی کارگران مهدی‌شهر، کلنگ زنی طرح توسعه یک شرکت در آرادان ازجمله برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دو شهرستان خواهد بود.

آخرین مقصد علی ربیعی گرمسار است که پس از افتتاح و بازدید از مرکز تولیدی پوشاک خیران روستایی و کلنگ زنی انبارهای عمومی صندوق بازنشستگی در این شهرستان پایان‌بخش برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه دوازدهم خواهد بود.



منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها