مرکز جامع خدمات سلامت در مهدی‌شهر افتتاح شد

با حضور استاندار سمنان، مرکز جامع خدمات سلامت مهدی‌شهر در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر افتتاح شد.

مرکز جامع خدمات سلامت در مهدی‌شهر افتتاح شد

در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور استاندار سمنان در مهدی‌شهر طرح‌های عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری مهمی در این شهرستان نظیر مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم علی باقری پور افتتاح شد.

نوید دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیئن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور استاندار سمنان مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور در زمینی به وسعت 550 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح شد.

وی بابیان اینکه مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور مهدی‌شهر به همت خانواده خیران سلامت کی پور، فردوسی و باقری پور به فرجام رسیده است یادآور شد: این مرکز جمعیتی 25هزارنفری را زیرپوشش خود قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان عنوان کرد: مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم باقری پور یکی از مراکز جدیدالاحداث شهرستان مهدی‌شهر است که با مشارکت خیران شهرستان و تکمیل اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره‌برداری رسیده است.‌

در دهه فجر امسال طرح‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و.. با اعتبار 68 میلیارد و 300میلیون تومان در شهرستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

در دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر 99، مجموعاً 42پروژه بااعتبار 43میلیارد و 800 میلیون تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شهرستان مهدی‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین در بهمن 99، عملیات آغاز ساخت سه پروژه عمرانی بااعتبار چهار و نیم میلیارد تومان و یک پروژه سرمایه‌گذاری اقتصادی در بخش گردشگری بااعتبار 20میلیارد تومان آغاز می‌شود.

در این آئین لوح تقدیر به خیران سلامت به‌واسطه مشارکت در ساخت مرکز جامع خدمات سلامت مرحوم علی باقری پور مهدی‌شهر از سوی استاندار سمنان اهدا شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها