۲۹۹ میلیارد ریال برای ایستگاه‌های توزیع برق سمنان هزینه شد

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان گفت: طرح احداث و بهینه‌سازی ۲۸۴ ایستگاه توزیع برق در استان امسال با ۲۹۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال انجام شد.

۲۹۹ میلیارد ریال برای ایستگاه‌های توزیع برق سمنان هزینه شد

رضاعلی اصغری روز شنبه با بیان این که به منظور تغذیه برق مشترکان جدید، امسال ۱۲۳ ایستگاه هـوایی و سه دستگاه پست زمینی اجرا و بهره برداری شد گفت: طرح بهیـه سازی ۱۵۸ دستگاه پست هوائی و زمینی توزیع برق در راستای استمرار خدمات دهی به مشترکان، اجرایی شد.

وی با اشاره به عملیات توسعه ۳۳ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط هـوائی و زمینی در شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: برای پایداری خطوط برق رسانی، عملیات اصلاح ۱۰ هزار و ۸۸۰ متر خطـوط ۲۰ کیلوولت هـوایی و زمینی، از دیگر فعالیت های توزیع برق در شهرستان های استان بود.

وی با بیان این که طرح احداث ۳۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی با هدف تامین برق مشترکان به اجرا در آمد تصریح کرد: با هدف خدمات دهی مستمر و ارتقای ضریب اطمینان شبکـه، طرح بهسـازی ۳۵ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی، اجرایی شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان بیان کرد: ۹۶۰ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنـائی معابر استان نصب و یا بهسازی شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها