آغاز به‌کار پنج صندوق ثمر در استان سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی و آغاز به کار پنج صندوق ثمر با اعتبار یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در مناطق مختلف استان سمنان خبر داد.

آغاز به‌کار پنج صندوق ثمر در استان سمنان

سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه احسنه امداد ولایت در قاب تسهیلات اشتغال زایی، ازدواج، مسکن، ضروری و بسیاری از موارد حمایتی بین مدجویان تحت حمایت کمیته امداد ونیازمندان پرداخت می شود اظهار کرد: صندوق ثمر با هدف تسهیل در امور صندوق قرض الحسنه برای پنج روستا راه اندازی شده است .

وی با بیان اینکه این صندق با هدف ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی در کلاته رودبار دامغان، بسطام ، فولاد محله، بیارجمند و فرومد شهرستان میامی آغاز به کا رکرده است تاکید کرد: ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خانگی د راین صندق یکی از رویکردهای مهم است.

تقوی، رفع و کاهش معضلات اقتصادی و عدم مراجعه روستائیان به شهر برای تشکیل پرونده برشمرد و گفت: با توجه به اینکه دو صندوق ثمر بیارجمند و فرومد در سال گذشته راه اندازی شد و ثمرات خوبی را به همراه داشت ، سه صندوق در سه ماهه نخست شال جاری در دیگر مناطق استان سمنان آغاز به کار کرد.

معاون حمایت و سلانت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه صندوق های ثمر درمراکز نیکوکاری هر روستا یا شهر مستقر هستند خاطرنشان کرد: در صدد کشوری کردن ابن صندوق های محلی در سطح کشور هستیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها