بهترین ژل شستشوی صورت باله آ و سیمپل برای پوست مختلط و حساس

برند باله آ و سیمپل دو تا از بهترین برندها برای ژل شستشو معرفی می شوند که در این مقاله به معرفی انواع ژل های مناسب انواع پوست باله آ و سیمپل خواهیم پرداخت.

بهترین ژل شستشوی صورت باله آ و سیمپل برای پوست مختلط و حساس

 

ژل شستشوی صورت باله آ مخصوص پوست چرب و جوش دار

ژل شستشوی ضد جوش صورت باله آ ژلی مناسب استفاده روزانه برای افرادی که دارای پوست جوش دار هستند می باشد، استفاده از این ژل شستشو باعث تمیز شدن چربی های اضافی پوست شده و آکنه های فعال صورت را از بین می برد.

ژل شستشوی صورت ضد جوش باله آ محصولی حاوی 84% سالیک اسید و روی است و استفاده از آن باعث از بین رفتن ناخالصی های پوست شده و پوست صورت را درخشان و شاداب می کند.

استفاده از این ژل شستشو باکتری های موجود در صورت را مهار کرده و بعد از این که جوش ها را از بین می برد، از جوش زدن دوباره پوست جلوگیری می کند.

ژل شستشوی صورت باله آ مخصوص پوست نرمال

ژل شستشوی باله آ مخصوص پوست نرمال حاوی فرمولاسیونی غنی و عصاره آلوئه ورا می باشد، استفاده از این ژل پوست صورت تان را تمیز و شاداب کرده و علاوه بر این که پوست صورت را تمیز می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد، پوست صورت را به صورت کامل آبرسانی می کند.

استفاده از ژل شستشوی صورت پوست نرمال باله آ از ترشح بیش از حد سبوم پوست جلوگیری کرده و از این طریق میزان چربی پوست را کنترل خواهد کرد.

این ژل شوینده دارای پرو ویتامین B5 است که به عنوان قوی ترین آبرسان و مرطوب کننده مطرح می شود که از طریق نفوذ به داخل پوست موجب استحکام آن و تأمین رطوبت از دست رفته آن خواهد شد.

ژل شستشوی صورت

ژل شستشوی صورت باله آ مخصوص پوست خشک و حساس

ژل کرم شستشوی صورت باله آ پوست خشک و حساس شوینده ای ملایم است که به آبرسانی و رطوبت رسانی عمیق پوست صورت می پردازد، این ژل شستشو کلیه آلودگی ها و بقایای لوازم آرایشی را به بهترین شکل از روی پوست پاک کرده و علاوه بر دارا بودن انواع ویتامین حاوی عصاره بادام و فندق می باشد.

این ژل شستشو دارای ویتامین E بوده و علاوه بر رطوبت رسانی عمیق پوست به تقویت پوست خشک و حساس می پردازد، استفاده از این ژل شستشو، PH پوست را تنظیم کرده و موجب حفظ تعادل پوست می شود، ضمن این که این ژل لک های پوستی را از بین برده و خاصیت ضد جوش نیز دارد.

ژل شستشوی صورت سیمپل مخصوص پوست چرب و جوش دار

ژل شستشوی صورت سیمپل مخصوص پوست چرب و جوش دار از بهترین محصولات جهت مراقبت پوست معرفی می شود که حاوی عصاره آویشن است، آویشن موجود در این ژل شستشو ضد باکتری بوده و از بروز التهاب و جوش جلوگیری می کند.

استفاده از ژل شستشوی پوست چرب سیمپل منافذ عمیق پوست را به صورت کامل پاک کرده و موجب بسته شدن منافذ پوست خواهد شد، استفاده از این محصول به دلیل کنترل چربی پوست از ایجاد جوش جلوگیری کرده و برای افرادی که پوست چرب و جوش دارند مفید است، این محصول فاقد پارابن بوده، تست حیوانی نداشته و از این جهات کاملاً سالم است.

ژل شستشوی صورت

میسلار ژل شستشوی صورت سیمپل مخصوص پوست حساس

ژل شستشوی میسلار سیمپل، یکی از شوینده های مناسب برای استفاده روزانه افرادی که پوست خشک و حساس دارند است، آبرسانی عمیق پوست پس از استفاده از این میسلار ژل از احساس خشکی شدید پوست جلوگیری می کند، این ژل علاوه بر پاک کردن آرایش روزانه چربی های اضافه پوست را از بین برده و پوست صورت را به صورت عمقی آبرسانی می کند.

با استفاده از این ژل شستشو هیچ گونه کشیدگی روی پوست تان احساس نخواهید کرد و خشکی پوست تان نیز کاهش پیدا می کند، قابل ذکر است که این محصول حاوی پنتاویتین یا ایزومرات ساکارید است که رطوبت پوست را حفظ می کند، ضمن این که فاقد هرگونه الکل، مواد صابونی و پارابن است.

ژل شستشو چای سبز سیمپل

ژل شستشوی چای سبز سیپمل دارای خواص ضد پیری می باشد، استفاده از این محصول چین و چروک های پوست را برطرف کرده و از بروز چین و چروک در صورت افراد جلوگیری می کند.

استفاده از این ژل شستشوی چای سبز پوست را درخشان و شفاف کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند، ضمن این که استفاده از این ژل شستشو جوش ها و آکنه های صورت را کاهش داده و به کلاژن سازی پوست می پردازد، استفاده از این ژل از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری خواهد کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها