آپدیت اندروید 9.0 برای دو گوشی Galaxy J4+ و J6+ عرضه شد

در ادامه روند عرضه بروزرسانی اندروید 9.0 برای گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ، دو گوشی نسخه پلاس از سری Galaxy J یعنی J6+ و J4+ روز گذشته این بروزرسانی را دریافت کردند.

آپدیت اندروید 9.0 برای دو گوشی Galaxy J4+ و J6+ عرضه شد

سامسونگ قصد دارد حد رضایت از محصولات میان‌رده خود را بسیار بیشتر از قبل کند و به همین خاطر تلاش دارد تا به روش‌های مختلف بستری را فراهم سازد که کاربران بتوانند تجربه بهتری را در هنگام کار با گوشی خود داشته باشند.

یکی از راه‌های این تجربه عالی این است که سامسونگ بروزرسانی‌های جدید برای سیستم عامل را با امکانات جدید در اختیار کاربران خود قرار دهد. وقتی شما گوشی میان‌رده مجهز به آخرین بروزرسانی‌ها داشته باشید، این اتفاق بسیار دلچسب‌تر نیز می‌شود.

همانطور که گفتیم بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید به نسخه 9.0 پای برای کاربران دو گوش گلکسی جی 6+ و جی 4+ عرضه شده است و در حال حاضر کاربران کشورهای زیادی می‌توانند آنها را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنند.

برای گوشی گلکسی جی 4+ کاربران اوکراین، تایلند و ویتنام، و برای جی 6+ نیز کاربران هند، عراق و آلمان اعلام کرده‌اند که می‌توانند از روی گوشی خود و به صورت OTA این بروزرسانی را دانلود و نصب کنند.

البته فراموش نکنید که به علت یکپارچگی خوبی که در این مورد در بین محصولات سامسونگ وجود دارد می‌توان بروزرسانی جدید را حتی اگر برای نقاط دیگر دنیا باشد (با توجه به نسخه دقیق مدل گوشی) دانلود کرد و به صورت رسمی روی گوشی نصب نمود.

همانطور که می‌دانید سامسونگ با معرفی نسخه جدید اندروید 9.0 پای، رابط کاربری جذاب و مفید خود یعنی One UI را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که به صورت پایه تعامل آنها با گوشی خود را بسیار راحت‌تر می‌کند.

در این رابط کاربری تلاش بر این شده تا عملگرهای واکنش گرا بیشتر در پایین صفحه باشند تا کاربران بتوانند راحت‌تر به آنها دسترسی پیدا کنند.

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها