Mate 20 Pro نسخه ارزان‌قیمت است اما غیر قابل خرید

مهم نیست که شما طرفدار چه برند یا سیستم عاملی در میان گوشی‌های هوشمند هستید، جای هیچ شکی وجود ندارد که میت 20 پرو هواوی یکی از بهترین پرچمداران سال 2018 است.

Mate 20 Pro نسخه ارزان‌قیمت است اما غیر قابل خرید

این دستگاه دارای مجموعه گسترده‌ای از جدیدترین ویژگی‌ها به همراه قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند شارژ بی‌سیم معکوس و اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر می‌باشد. متاسفانه میت 20 پرو با تمام ویژگی‌های خوبش با قیمت بسیار گران 1049 یورو (1198 دلار) در بازار اروپا عرضه می‌شود.

از 11 روز پیش فروش این گوشی در بازار جهانی آغاز شده بود، اما به طرز جالبی این گوشی دیروز به طور رسمی در چین عرضه شد. در سرزمین مادر طبیعتاً با توجه به درصد پایین‌تر مالیات و هزینه‌های دیگری که هواوی از آنها اجتناب می‌کند، این گوشی با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسد. اما به نظر می‌رسد که غول چینی تکنولوژی جهان، اصلاحات دیگری نیز بر روی گوشی انجام تا قیمت Mate 20 Pro از آنچه که انتظار میرفت هم پایین‌تر بیاورد. این گوشی در بازار چین به قیمت 680 یورو به فروش می‌رسد. میت 20 پرو که در این بازار عرضه می‌شود کاملاً مشابه با نسخه بازار جهانی است، اما یک تفاوت نسبتاً بزرگ دارد و آن فقدان سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است.

این مدل در کنار دو نسخه گرانقیمت دیگر گوشی که دارای قابلیت امنیتی ذکر شده می‌باشند عرضه می‌شود. با این حال برخلاف نسخه ارزان‌تر، این دو با 8 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهند شد. علاوه‌براین یکی از آنها با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دیگری با 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. دو نسخه گرانقیمت‌تر به ترتیب 760 یورو و 860 یورو قیمت خواهند داشت. با توجه به استراتژی متفاوتی که هواوی در خارج از چین دارد، انتظار نمی‌رود که این مدل‌های خاص در بازار جهانی به همین زودی ارائه شوند. در عوض، علاقمندان می‌توانند نسخه عادی میت 20 پرو را با 6 گیگابایت رم و 12 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تهیه کنند. البته نسخه استاندار میت 20 هم با قیمت پایین‌تری دردسترس خواهد بود.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها