لپ تاپ جدید مایکروسافت مشکی پوش می شود

لپ تاپ جدید مایکروسافت به نام Surface 2 که قرار است روز 2 اکتبر رونمایی شود با رنگ مشکی متالیک عرضه خواهد شد.

لپ تاپ جدید مایکروسافت مشکی پوش می شود

مایکروسافت روز 2 اکتبر دعوتنامه هایی را برای خبرنگاران برای رویداد سخت افزاری خود ارسال کرده است که طی آن انتظار می رود که این شرکت مدل های تجدید شده و ترکیبی از لپ تاپ های سرفیس پرو و سرفیس لپ تاپ را در این ایونت رونمایی کند. گزارش جدید ادعا می کند که در حالی که لپ تاپ Surface 2 با هیچ تغییری در طراحی مواجه نشده است و تنها رنگ آن نسبت به مدل قبلی تیره تر شده و به مشکی تغییر کرده است.

اما همه اجزای داخلی نسبت به مدل قبلی کاملا متفاوت است، حتی با اینکه اینطور به نظر نرسد. مایکروسافت گزارش داده است که سرفیس پرو جدید نیز به رنگ سیاه عرضه خواهد شد. برخی از شما ممکن است متوجه شده باشید که لپ تاپ سرفیس پرو اورجینال 2017 نیز در رنگ مشکی عرضه شده بود و به دلیل موفقیت هایی که دربازار داشت به پر فروش ترین محصول در میان خانواده سرفیس های این شرکت بدل شد.

سرفیس‌ پرو‌ی مایکروسافت پرفروش ‌ترین دستگاه‌ خانواده‌ سرفیس در سال 2017 و جدیدترین محصول از خانواده‌ی سرفیس پرو بود که سال گذشته توانست فروش بالاتری نسبت به سرفیس لپ ‌تاپ و سرفیس بوک داشته باشد. سرفیس‌ پرو ۲۰۱۷ به ‌تنهایی توانسته است 9.2 درصد از فروش بخش سرفیس را به خود اختصاص دهد؛ این آمار برای سرفیس بوک و سرفیس لپ ‌تاپ به‌ ترتیب 7.5 درصد و 2 درصد است.

ممکن است دلیل اصلی فروش بیشتر محصولات سرفیس پرو نسبت به دیگر هم‌ خانواده‌ های خود، قیمت پایین ‌تر آن باشد. شاید به دلیل همین موفقیت ها باشد که مایکروسافت تصمیم گرفته با همان طراحی و رنگ مشکی سرفیس پرو سال 2018 را عرضه کند.

یک رندر از لپ تاپ Surface 2 به رنگ سیاه در محافل و رسانه های فناوری منتشر شده است که طراحی ان نسبت به لپ تاپ پیشین چیز جدیدی جز رنگ مشکی ندارد. تصاویر دیگر نیز داستان مشابهی را بیان می کنند. مایکروسافت هنوز چیزی را در این باره رد یا تائید نکرده است و اطلاعات زیادی در مورد مدل های جدید نداده و فعلا نمی توان پیش بینی کرد که چه سخت افزاری در این رویداد انتظار ما را می کشد. باید تا روز 2 اکتبر که روز رونمایی است، منتظر ماند و دید. نظر شما در مورد این استراتژی مایکروسافت در خصوص محصول جدیدش چیست؟

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها