مترو رویال مود بازی پابجی موبایل

توسعه دهندگان بازی ‌پابجی‌ موبایل تصمیم گرفته اند که طی چند روز آینده یک مود جدید به بازی پابجی با همکاری Metro Exodous به بازی اضافه کنند.

مترو رویال مود بازی پابجی موبایل

این مود جدید دارای ویژگی های منحصر به فردی است که تاکنون در بازی‌پابجی‌موبایل بازیکنان شاهدان نبوده اند بنابراین شما باید خود را برای چالش های جدید و همچنین اتفاقات جدید در این مود آماده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا جدیدترین و کامل ترین اطلاعاتی که تا به امروز به طور رسمی توسط بازی پابجی موبایل در رابطه با مترو رویال مود منتشر شده است را با شما به اشتراک بگذارم.

مترو مود پابجی

تاریخ انتشار :

در رابطه با تاریخ انتشار این مود جدید باید بگویم که توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۲۰ آبان این مود جدید به بازی اضافه خواهد شد، البته ممکن است که اضافه شدن این مود در بازی با کمی تاخیر باشد.

فضای داخلی مترو رویال مود :

در رابطه با فضای داخلی مترو رویال مود باید بگویم که یک فضای کاملاً تاریک و بسته است که شما توسط هیولاها مورد حمله قرار خواهد گرفت و باید آنها را از بین ببرید.

فضای خارجی مترو رویال مود:

در رابطه با فضای خارجی مترو رویال مود باید بگویم که شما با ۲ مپ جدید روبرو هستید که هر یک از آنها دارای فضاهای متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند و هر یک چالش های خاص خود را دارند. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با انها در سترس نیست.

کلاسیک ‌مود :

ممکن است این سوال برای بسیاری از بازیکنان به وجود بیاید و یا کنجکاو باشند که مود مترو رویال قرار است در کدام یک از مود های بازی پابجی در دسترس قرار بگیرد؟

در رابطه با این سوال باید بگویم که این مود قرار است در حالت کلاسیک اجرا شود بنابراین، بازیکنان با چالش ‌های بسیار زیادی روبرو خواهند بود.

مود مترو رویال بازی پابجی موبایل

اضافه شدن کاراکتر های جدید :

یکی از ویژگی های جدیدی که در این مود قرار است در دسترس قرار می‌گیرد اضافه شدن کاراکتر های جدید می باشد، که البته این کاراکترها به صورت رایگان در دسترس شما نخواهند بود. تنها می توانید با خرید یوسی پابجی موبایل از این کاراکتر ها استفاده کنید.

سلاح جدید :

یک سلاح کاملا جدید و منحصر به فرد که جزو سلاح های اسنایپر می باشد، قرار است که در مود مترو رویال در دسترس قرار می گیرد و البته این نکته را نیز خاطر نشان کنم که، این سلاح از قدرت و دقت بسیار بالایی برخوردار است.

به جز این اسلحه که Tikhar نام دارد شما می توانید شاهد سلاح های جدید دیگر نیز باشید.

آیتم های جدید :

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا ذکر شد شما می توانید از یک کوله پشتی جدید و همچنین پیوست های جدید برای سلاح های خود نیز استفاده کنید، البته لازم به ذکر است که شما باید بتوانید آنها را آنلاک کنید.

هیولاها در مترو رویال مود :

در مترو رویال مود شما باید با هیولاهایی در فضای داخلی مترو مبارزه کنید.

هیولاهایی که در فضای داخلی مترو وجود دارند رفته رفته بر تعداد آنها افزوده خواهد شد بنابراین اگر شما نتوانید آنها را بکشید، تعداد آنها به قدری زیاد می‌شود که به راحتی می‌تواند باعث شکست شما در بازی شوند.

در رابطه با قدرت آنها نیز باید بگویم که، برخی از آنها به قدری قدرتمند هستند که شما با شلیک تنها یک گلوله نمی توانید آنها را از بین ببرید و این نکته را نیز فراموش نکنید که هیولاها به هیچ وجه عقب‌ نشینی نخواهند کرد بنابراین باید بسیار تهاجمی بازی کنید.

اخبار جدید مترو رویال پابجی

آخر در رابطه با کشتن هیولا ها این که شما باید بتوانید آنها را در یک مدت زمان مشخص نابود کنید تا جوایز ویژه به شما تعلق بگیرد.

به محض این که اطلاعات جدید تری در رابطه با مترو رویال مود بازی‌ پابجی‌ موبایل به طور رسمی منتشر شود این اطلاعات جدید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مقاله ای که مطالعه کردید حاصل تلاش تیم تحریریه mojoshop می باشد . امیدوارم از خواندن این پست لذت برده باشید .

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها