عجیب ترین محموله در معده مادر کاشمری و ۲ فرزندش

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در خراسان رضوی از دستگیری مادر و ۲ پسر جوان قاچاقچی‌اش که اقدام به بلعیدن بیش از ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کرده بودند، خبر داد.

عجیب ترین محموله در معده مادر کاشمری و ۲ فرزندش

سرهنگ حسین احمدی گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان  کاشمر  هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پراید مشکوک شده و این وسایل نقلیه را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: تحقیقات اولیه از مادر و ۲ پسر ۲۴ و ۲۸ ساله‌اش شک و تردید پلیس را بیشتر برانگیخت و موضوع مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های بعدی مأموران انتظامی دریافتند متهمان ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را به صورت پلاستیک پیچ با هدف قاچاق بلعیده و از استان‌های جنوبی کشور وارد خراسان رضوی شده بودند.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه این افراد در مسیر سبزوار حرکت می‌کردند، گفت: با کشف این مواد مخدر، تحقیقات با دستورات مرجع قضایی درباره این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر همچنین از کشف یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک بلعیده شده توسط یک متهم در یک عملیات دیگر خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشمر حین کنترل خودرو‌های عبوری به راننده یک دستگاه خودرو جیلی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان مظنون و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های اولیه و با هماهنگی مقام قضائی راننده خودرو را برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در تحقیقات بعدی پرونده یک کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که راننده خودرو آن را به قصد قاچاق بلعیده بود، کشف کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • علی
    4

    بابا ایوالله عجب معده ای دارند .ازندارایی این کاررا کردند وجونشونو به خطر انداختند شما قاچاقچیانی که تن تن وصدکیلو قاچاق میکنند را نمیتونید بگیرید گیردادید به این بدبختها .مملکتی که داخلش این همه فقر وبدبختی هست مردمش دست به هرکاری میزنند .البته من موافق قاچاق مواد نیستم .ای کاش نادیده گرفته بودید

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      اونا که تن تن میبرن خودین آدم که خودش به خودش گیر نمیده میده؟!...

  • ابرمرد
    3

    اثرات گشنگیه . مواد تو شکم و کشف میکنن ماشین باری تن تن جابجا میکنه البته که نباید و نمیشه جلوی اونو گرفت . اینا هم شدن پهلوانه سر دیگ دوغ . که فقط پشه را خوب می بندن به جوب . شرم آوره خلاصه

  • ناشناس
    6

    ازگشنگی وفقربمیری بهتره تابری این کثافت کاری هاروبکنی معده وروده رونابودکنی که پول بدست بیاری میخام صدسال سیاه بدست نیاری خاک برسرتون کنن که بااین لجن بازی هاایران روبه گندکشیدین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      معده رو نابود کنه ؟؟؟ میمیرن... می‌دونی تا حالا چند نفر با این روش جونشون رو از دست دادن کافیه مواد در معده باز بشه مرگ صددرصد
      خیلی باید از جونت سیر باشی این کار رو بکنی

    • فقر
      0

      گشنگی نکشیدی که عاشقی از یادت بره
      تصور کن دوتا بچه داری و پول نون خالی و اجره خونه پشت کوه خدا تومنه،از کجا بیاره یه زن؟
      یکی پیدا میشه میشه میگه یه بار اینکا و بکن و یکسال بخور و بخواب
      من خودم اگر بگن ده میلیون میدیم یه گونی مواد بذار تو اتوبوس ببر بخدا میبرم
      بخدا یه هفته دنبال کارم،تیست،پاهام تاول زده از بس گشتم
      مجبورن میفهمی پسر؟

  • ناشناس
    1

    رقابت با قاچاقچی دولتی؟

  • ناشناس
    2

    احسنت بر ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران

  • ناشناس
    6

    این هم نتیجه شعار زن زندگی

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      میره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها