توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو شیشه در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران خبر داد.

توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو شیشه در غرب استان تهران

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خصوص این عملیات اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و رصد قاچاقچیان مواد مخدر مشخص شد فردی در ارتباط با قاچاقچیان در استان های دیگر، مقادیری موادمخدر در پوشش بار، تهیه و با یک دستگاه خودروی کامیون در حال انتقال به حوزه غرب استان تهران است. لذا بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: دو تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین ساعت کنترل و پایش محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان تهران، خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار داده و در فرصتی مناسب، کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند. 

سردار عزیزی با اشاره به اقلام کشف شده از این کامیون تشریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۲۶۷ کیلو و۵۰۰ گرم مواد مخدر شیشه از داخل گونی های باری کشف و خودروی توقیفی به همراه راننده آن به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    نترسید ساخت ایران است

  • ناشناس
    0

    حتما میخان شیشه هم گرون کنن

  • ناشناس
    2

    کسی که این همه شیشه جابجامیکنه حتما پشتش بجایی گرمه ‌

  • ناشناس
    0

    واسه یکی از همین آقازاده ها کله گنده ها

  • سیدخان
    0

    خدبیامرزدش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها