دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی:

بدهی‌های باشگاه پدیده مشهد تعیین تکلیف شود

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: هیئت فوتبال خراسان رضوی تا زمانی که بدهی‌های باشگاه پدیده به این مجموعه تعیین تکلیف نشود، هیچ مجوز خروج از استانی صادر و هیچ قرارداد جدیدی ثبت نخواهد کرد.

بدهی‌های باشگاه پدیده مشهد تعیین تکلیف شود

محسن حیدری اظهار داشت: باشگاهی به نام شهرخودرو، در کمیسیون ماده 5 و در نتیجه وجود خارجی هم ندارد؛ لذا هیچ قراردادی به نام این باشگاه در هیئت فوتبال و سازمان لیگ وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: این موضوع که دوستان می‌گویند با باشگاه شهرخودرو قرارداد امضا کرده یا رضایت نامه گرفته‌اند، صحیح نیست و بر فرض اگر اتفاقی قرار باشد بیفتد، باید با نام باشگاه پدیده و امضای مدیرعامل آن اعتبار قانونی دارد.

حیدری خاطرنشان کرد: فرآیند واگذاری مالکیت باشگاه‌ها دارای پروسه‌ای مشخص است و باید افرادی که ادعای مالکیت دارند، در جلسه ورزشی شورای تامین امنیت خراسان رضوی حاضر شوند که تاکنون این مسئله صورت نگرفته است؛ تعجب ما از این است که چگونه از سوی این افراد سرمربی انتخاب شده و بازیکن رضایتنامه می‌گیرد.

وی افزود: هیئت فوتبال خراسان رضوی تا زمانی که بدهی‌های باشگاه پدیده به این مجموعه تعیین تکلیف نشود، هیچ مجوز خروج از استانی صادر و هیچ قرارداد جدیدی ثبت نخواهد کرد.

حیدری انتقال مالکیت باشگاه پدیده را نیازمند حضور حمیداوی یا نماینده‌اش در مشهد دانست و ادامه داد: عجیب است دوستان بدون حضور در مشهد و تحویل گرفتن تیم پس از طی روال قانونی، با مربی و بازیکن مذاکره می‌کنند و با این اقدامات سبب رنجش خاطر و نگرانی هواداران فوتبال خراسان می‌شوند.

وی افزود: دغدغه اصلی هیئت فوتبال به عنوان متولی اصلی فوتبال خراسان رضوی، جلوگیری از تکرار اتفاقات تلخ فصل گذشته توسط تیم مدیریتی حمیداوی و یا هر مجموعه دیگری است و خواهش ما از آقایان این بوده که اجازه دهند فرآیند بررسی صلاحیت و انتقال مالکیت از روال قانونی طی شود.

حیدری با بیان اینکه رحمتی با باشگاه پدیده به عنوان سرمربی قرارداد دارد، گفت: درخواست هواداران و فوتبال دوستان خراسانی، از‌سرگیری تمرینات تیم پدیده جهت حضوری قدرتمند در فصل آتی لیگ برتر است و ما منتظریم تکلیف مالکیت باشگاه مشخص شود و پس از آن تصمیمات لازم را در این زمینه خواهیم گرفت.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره نام باشگاه پدیده گفت: نام نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر پدیده فعلا است، مگر اینکه مالکیت جدید از طریق کمیسیون ماده 5 درخواست تغییرنام بدهند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها