چاقوی کیهان، زیر گلوی جمعیت امام علی(ع)

روزنامه کیهان که در فرصت های مختلفی به جمعیت دانشجویی امام علی(ع) حمله کرده است، اینبار در تاریخ 26 خرداد ماه اقدام به تخریب این سازمان کرده گفتنی است که این یادداشت به تازگی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

چاقوی کیهان، زیر گلوی جمعیت امام علی(ع)

به گزارش خبر فوری ، روزنامه کیهان در بخشی از یادداشت خود، جمعیت امام علی را دروغگو، فریبکار و تشکیلاتی منحرف می داند، این روزنامه همچنین شارمین میمندی نژاد مدیر مسئول این روزنامه را فردی منسوب به دربار پهلوی دانسته و تفاسیر او از آیات قرآن را دروغین خوانده است. البته ناراحتی بیشتر کیهان از همایش موسوم به کوچه گردان عاشق جمعیت امام علی که همه ساله در برج میلاد برای شناسایی فقرا برگزار می شود؛ نشات می‌گیرد.

در بخش دیگری از این یادداشت همچنین حمایت دستگاه های دولتی از این جمعیت را نادرست دانسته و نوشته است: اما تأسف‌آور این است که شارمین میمندی‌نژاد هزینه بسیاری از اقدامات خود را از طریق حمایت‌های مادی و معنوی نهادهاي دولتي و حكومتي تأمین می‌کند و به اسم خدمت به محرومان و مستضعفان تشكيلاتي گسترده براي خود به وجود آورده و به شبكه‌سازي وسيعي در شهرها و شهرستانهاي كشور دست زده است. حال باید این سؤال را از افراد و نهادهای مسئول پرسید که علیرغم فعالیت‌های طولانی مدت این تشکیلات و علیرغم برخوردهای مقطعی در برخی سالها با گردانندگان این جمعیت چرا همچنان این افراد اعتقادات مردم را به بازی گرفته و آزادانه به دنبال رسیدن به اهداف منحرف و شوم خود هستند؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از تعدادی از اعضای داوطلب این جمعیت البته این نخستین بار نیست که کیهان دست به چنین اقدامی علیه جمعیت زده است و مسئولان دولتی را بدلیل حمایت از این جمعیت محکوم کرده است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ن
    0

    http://kayhan.ir/fa/news/106514/

  • منتظر
    0

    واقعا از هوشیاری روزنامه کیهان ممنونیم که گاهی تلنگر میزنه و میفهمیم پشت هر عمل خیر خواهانه ای ممکنه یه هدف شوم باشه باید موسسین اینجور مراکز خیریه بیشینه خودشون و پدرانشون بررسی بشه ... اونوقت مردم میفهمن اون کسی که دم از کمک به کودکان و یتیمان میزنه .. نبایدتوی انتخابات حامی دولتی باشه که مدافع نجومی بگیران هست از همین پارادوکس های ریز هم میشه فهمید این موسسه بیشتر دنبال اهداف سیاسی هست .. تا خیرخواهانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها