دست درازی راننده تاکسی به خانم عکاس/ لختم کرد و از من فیلم گرفت

وقتی با چک و لگد وادارم کرد لباس هایم را در آورم و از من فیلم سیاه گرفت، تازه فهمیدم که چقدر اشتباه کردم. من هرگز نباید وارد رابطه دوستی نامتعارف می شدم....

دست درازی راننده تاکسی به خانم عکاس/ لختم کرد و از من فیلم گرفت

ملیکا با ظاهری کاملا عادی طوری که مراقب رفتارش بود وارد اتاق مشاوره شد سعی در حفظ ظاهر و حفظ آرامش خود داشت اما نتوانست تلخی اتفاقی که بر وی رخ داده بود را پنهان کند.

رنگ و روی پریده و کبودی دور چشم حاکی از حال بد او داشت و خبر از  درگیری  میداد آرام نشست و به دیوار خیره شد به او گفتم هر وقت آماده صحبت بودی صحبت کن بعد از چند دقیقه لبخند تلخی زد و شروع به صحبت کرد من ملیکاهستم ۲۵ ساله هستم عکاسی میکنم در عروسی های مختلف که در باغها برگزار میشود به عنوان عکاس میروم و از مهمانها عکس میگیرم در واقع در آتلیه سیار کار میکنم یک هفته پیش مثل معمول اسنپ گرفتم که به مراسم برای عکاسی بروم.

راننده ظاهر معقولی داشت و تا به مقصد برسم با من شروع به صحبت کرد و از من خواست هر وقت خواستم اسنپ بگیرم به او زنگ بزنم در طی همان هفته دو بار دیگر نیز به ایشان زنگ زدم و اسنپ گرفتم ، هر سری برخورد معقول داشت تا اینکه این هفته او به من پیشنهاد دوستی داد و من با توجه به ظاهر معقول و رفتار شایسته او پذیرفتم او دو سال از من کوچکتر بود روز بعد که برای رفتن به مراسم از او خواستم که مرا برساند در راه گوشی من راگرفت و من مقاومت کردم و گوشیم را پس گرفتم گفت باید گوشیت را چک کنم و مخاطبینت را ببینم که من قبول نکردم و خواستم از ماشین پیاده شوم که سرعت ماشین را بالابرد و من نتوانستم از ماشین پیاده شوم به جای خلوت رفت و به قدری مرا کتک زد و با مشت بر سرم کوبید که گیج شدم و مرا وادار کرد که لباسهایم را در بیاورم و تا در خیابان برهنه بروم که من مقاومت کردم و به دست و پایش افتادم و التماس کردم که این کار را نکنم پذیرفت سپس به زور و تهدید نیت  شیطانی  اش را عملی کرد و از من فیلم سیاه گرفت و گفت اگر به کسی بگویم فیلم را انتشار میدهد و آبرویم را میریزد .

به قدری کتک زد مرا که دستم زخم شد بعد ابراز پشیمانی کرد و مرا به بیمارستان رساند که دستم را پانسمان کنند و حالا آمدم که  شکایت  کنم بلکه از طریق مراجع قضایی بتوانم فیلمی که از من گرفته را از گوشیش پاک کنم.

نگاه کارشناسی 

فریبا قاسمی کارشناس ارشد روانشناسی

دختر ۲۵ ساله با تحصیلات دیپلم  و به شغل عکاسی مشغول است توسط راننده اسنپ اغفال گردیده و مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز قرار گرفته است راننده اسنپ در عرض یک هفته طرح دوستی با وی ریخته و وی را اغفال کرده و مورد ضرب و شتم و تهدید برای رسیدن به هدفش ارتباط جنسی قرار داده است و از وی فیلم گرفته است خانواده دختر از نظر اقتصادی در سطح متوسط میباشد ارتباط عاطفی بین اعضای خانواده کم است وی برای جبران این کمبود عاطفی با جنس مخالف ارتباط گرفته و با پسری آشنا شده که متاسفانه مورد اغفال  متجاوز  ازطرف پسر قرار گرفته است. تصمیم هیجانی و غیر عقلانی ، عدم مهارتهای لازم ارتباطی عدم آگاهی از مسائل مربوط به خود مراقبتی ازجمله علل مهم این بحران تلخ است همچنین عواملی  چون؛

1-عدم احساس خود ارزشمندی

2 -احساس حقارت

3 -نارسایی و کمبود شخصیتی

4 -پایین بودن عزت نفس

و سایر عوامل  مانند والدین سختگیر، عدم حمایت از طرف خانواده، رابطه عاطفی کمرنگ بین اعضای خانواده، عدم آموزش خود مراقبتی از دیگر عوامل گرایش این کیس به جنس مخالف و گرفتاری اوبه شمار می رود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • یا حق
    15

    پذیرش طرح دوستی دختران با نامحرم، چراغ سبز و اعلان آمادگی برای پذیرش هر نوع تعرض است. درسته که مرد جوان، نامرد بود و دنبال فساد، ولی بیشتر از او، این دخترک مقصر است که خودش زمینه تعرض را فراهم کرد. اگر قاضی بودم زن را بعنوان مجرم اول پرونده معرفی می کردم.
    خداوند لعنت کند کسانی را که دوستی با جنس مخالف بین جوانان نامحرم را تایید و تئوریزه کرده و آن را ترویج می کنند....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آره دیگه همیشه در ایران ویران دختر مقصر است، اصلا کرم از خودش بوده... مریض جنسی نداریم! روان پریش که اصلا😑

    • دندان شکن
      1

      پس خدا یه چیزی میدونسته تو رو قاضی نکرده....

    • ناشناس
      2

      خیلی از دختران ساده لوح به خیال ازدواج و تشکیل زندگی جلو میرن
      یکی نیست به این‌ها بگه تازه همون مردانی که میان دختر سالم رو از پدرش خواستگاری می‌کنن هم توزرد و نامرد در میان، اونوقت شما دنبال شوهر خیابانی هستی!!!؟

    • به کاربر یا حق
      1

      شما چون بی‌فرهنگی‌ این حرف رو می‌زنی
      خیلی از دختران و پسران هستن که مدتی در رابطه برای آشنایی قرار میگیرن
      البته با رعایت همه هنجارهای اخلاقی و فرهنگی جامعه
      گاهی منجر به ازدواج میشه گاهی هم منجر نمیشه و رابطه همونجا قطع میشه
      همه که نمیتونن سنتی ازدواج کنن
      شرایط افراد با هم فرق داره
      یک رابطه ساده در حد صحبت کردن برای آشنایی به معنی پریدن به دختر مردم نیست

    • ناشناس
      1

      به یا حق__
      تو اگه حق رو میشناختی از مرد متجاوز دفاع نمی‌کردی!
      اومدیم یه دختر نادان بود عقده ای بود بی‌فکر بود آیا باید با زندگی او بازی کرد با آبروی خانواده او بازی کرد اگر این بلا رو سر ناموس خودت بیارن باز هم همینطور بی‌شرمانه نظر میدی؟
      من خدا رو شکر میکنم تو قاضی نیستی
      اگر قاضی بودی آمار تجاوز هزار برابر می‌شد
      تو یک ضدزن هستی!

  • ناشناس
    8

    شرایط شغلی و فردی و رفتاری این خانم به نحوی است که هر مرد ناحسابی یا اوباش را سوق به انجام کارهای منافی عفت با او می کند! مشخص است که این خانم خانواده درست حسابی و گذشته خوبی نداشته است!

  • ناشناس
    4

    حسن آقا اسنپ رو برا همین اورد

  • ناشناس
    0

    چرا شما دختر ها انقدر زود باورید?؟؟ البته خانمها به خاطر صداقت خودشون همه را مثل خودشون میبینند!!!

    اما عزیزم تو که هر شب باید تاکسی میگرفتی ۰۰۰
    چرا قبول کردی؟ اون هر شب بیاد!!
    خدا راشکر کن جونت نگرفته حرام زاده نامرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها