جنایت هولناک در ویلای زیبا/ پسر ۱۷ ساله خواهر ۲۳ ساله اش را برای جلوگیری از بدنامی به قتل رساند

راز قتل زن 23 ساله مطلقه، هنگامی روی تخت کالبد شکافی پزشکی قانونی فاش شد که حکایت عجیب و تاسف بار آن به ماجرای خواهرکشی برای جلوگیری از «بدنامی» گره خورد.

جنایت هولناک در ویلای زیبا/ پسر ۱۷ ساله خواهر ۲۳ ساله اش را برای جلوگیری از بدنامی به قتل رساند

صبح روز پنج شنبه گذشته (ششم اردیبهشت)جسد زن جوانی روی تخت کالبدشکافی قرار گرفت که برای تعیین علت مرگ از بیمارستان طالقانی به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافته بود.

با آن که آثار اقدامات درمانی خاصی روی جسد دیده نمی شد و احتمال مرگ زن 23 ساله قبل از انتقال به بیمارستان وجود داشت اما خانواده وی در حالی که مدعی بودند او به مرگ طبیعی جان باخته است، اصرار داشتند تا زودتر جسد را برای خاک سپاری تحویل بگیرند!

در همین حال دکتر رضازاده رئیس سالن تشریح پزشکی قانونی که به ماجرای مرگ این زن جوان مشکوک شده بود برای بررسی های دقیق تر در روند کالبد شکافی وارد سالن تشریح شد اما هنوز کادر پزشکی مشغول فراهم آوردن مقدمات کالبد شکافی بودند که ناگهان رئیس سالن تشریح بر اساس تجربیات پزشکی خود رگه هایی از جنایت را زیر گلوی زن جوان مشاهده کرد چرا که آثار بسیار ظریفی از انسداد راه تنفسی بر این فرضیه جنایی مهر تایید می زد.

لحظاتی بعد پزشک قانونی در تماس تلفنی با قاضی ویژه قتل عمد مشهد از وقوع جنایتی هولناک خبر داد که آثار انکار ناپذیر آن روی تخت کالبد شکافی نمایان شده بود بنابراین طولی نکشید که قاضی دکتر صادق صفری به همراه گروهی از افسران کارآزموده پلیس آگاهی عازم سالن تشریح پزشکی قانونی شد  و بدین ترتیب جلسه تحلیل و کارشناسی این ماجرای تکان دهنده در گوشه ای از اتاق پزشکی قانونی برگزار شد.

در همین حال قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که با توجه به اصرارهای پدر «ساجده» برای تحویل جسد، تردیدی نداشت جنایتی خانوادگی رخ داده است در یک دستور محرمانه از کارآگاهان خواست پدر ساجده را با دقت زیر نظر بگیرند و در صورت نیاز او را بازداشت کنند. این اقدامات قضایی در حالی آغاز شد که سرهنگ ولی نجفی رئیس دایره قتل عمد آگاهی و سرپرست گروه کارآگاهان فرضیه وقوع جنایت در یک اصطبل روستایی را مطرح کرد و با اشاره به وجود یک پرکاه ریز و ذره ای فضله گوسفند روی لباس های مقتول، به واکاوی فرضیه جنایی مذکور پرداخت.

دقایقی بعد «پدر ساجده» در گوشه ای خلوت از ساختمان پزشکی قانونی زیر رگبار سوالات انحرافی و تخصصی قرارگرفت و ناگهان پرده از ماجرای جنایی هولناکی برداشت که توسط پسر 17 ساله اش رقم خورده بود.

او گفت: دخترم مدتی قبل از همسرش طلاق گرفت اما حرف های مردم و تهمت های آنان درباره رفتارهای دخترم پایانی نداشت  به گونه ای که حتی دوستان پسرم او را به خاطر رفتارهای خواهرش تحقیر می کردند .

به همین دلیل پسرم که «حنظله» نام دارد عصبانی شده و خواهرش را در اصطبل ویلایی که درآن سرایدار هستیم به قتل رسانده است البته من از ماجرا اطلاعی نداشتم فقط پسرم با من تماس گرفت و مرگ خواهرش را خبر داد. من هم سراسیمه خودم را به اصطبل رساندم و چون کاری از دستم ساخته نبود پیکر بی جان او را به بیمارستان بردم ولی چون ترسیدم این ماجرا لو برود قتل دخترم را پنهان کردم و ...

به دنبال اعترافات این مرد میان سال، بی درنگ گروهی از کارآگاهان با هدایت مستقیم رئیس دایره قتل عمد آگاهی مشهد، عازم روستای کورده در حاشیه جاده آسیایی مشهد-چناران شدند و نوجوان 17 ساله را درحالی دستگیر کردند که کنار ویلای محل جنایت نشسته و غرق در افکار خود بود.

این نوجوان 17 ساله پس از انتقال به مشهد، لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از ارتکاب قتل در اصطبل ویلای زیبا را سرزنش ها و حقارت هایی دانست که از سوی برخی افراد به خاطر رفتارهای خارج از عرف خواهرش بیان می شد.

«حنظله» در بیان چگونگی قتل به قاضی دکتر صفری گفت: وقتی خواهرم وارد اصطبل ویلا شد من هم درون اصطبل رفتم و درحالی که دستم را دور گردن او حلقه می زدم درباره رفتارهای نامتعارفش پرسیدم  که جواب سربالا داد، من هم او را برای جلوگیری از «بدنامی» خفه کردم! وبعد با پدرم تماس گرفتم...

تحقیقات بیشتر درباره این حکایت عجیب جنایی در حالی زیر نظر سروان منفرد افسر پرونده ادامه دارد که مقام قضایی از تلاش های گسترده و به کارگیری تجربیات ارزنده پلیسی سرهنگ ولی نجفی رئیس دایره قتل عمد آگاهی ودقت نظر علمی دکتر «رضا زاده» قدردانی کرد.

بخوانید: مرگ آورترین حیوان جهان را بشناسید/ عکس

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    بازم افغانی ها

  • ناشناس
    18

    چهره واقعی مردان ایرانی همینه
    جالب اینکه از بی‌حجابی هم دفاع می‌کنند!! ‌‌‌
    میگن ناموس مردم در اختیار ما ....
    اما ناموس ما فقط مال خودمون!! ‌
    گمشید نادانها .....
    وقتی حجاب رفت حیا هم پشت سرش میره وقتی از دین دور شدی هر غلطی می‌کنی
    و ناموس شما هم عمومی میشه کم کم همه چیز عادی میشه
    پس اون موقع هم فاز غیرت برندارید....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کی و کجا مردان ایرانی از بی حجابی دفاع کرده اند؟ بالعکس ما همیشه موافق حجاب و قانون حجاب هستیم.

  • ناشناس
    1

    زن مطلقه در کشور بنام کشور اسلامی از زبان مردم در امان نیست ، بازپرس باید کسانی که بابت این زن بدگویی کردن احضار و دلیل درخواست کند اگر واقعیت داشت حق با برادره ولی اگر واقعی نداشت بدگوییان به تهمت حذف و تهمت و برادر به تهمت قتل بازداشت و محاکمه کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هیچ حقی با برادر نیست. حتی اگر زناکار هم باشد، مجازاتش تازیانه است نه قتل.

  • محمد
    1

    مهاجرانی که مشخصه از کجا اومدن حتی به ناموس خودشون رحم نمیکنن اینکه یه پسر نوجوان 17 سالس اینجوری ادم میکشه چه برسه به نوامیس ما ایرانی ها طالبان شش نفر از مرزبانان مارو گرفت به اسارت معلوم نبود رفته بودن از مرز یا نه اما هزاران هزار افغانی راحت بدون مدارک میان ایران و بعد راحت برمیگردن بدون پاسپورت بدون کنترل

  • ایران من
    0

    حالا باز افغانی ها رو تو کشور نگه دارین

  • محمد
    0

    افغانی فاشیست

  • ناشناس
    0

    حالا مثلا خیلی خوشنام شدی ؟قاتل بیشرف .براساس حرف مردم یه بدبختا کشتی !

  • علی
    1

    اینهماز برکات تحریم وقتی جوانان بیکار نباشند و در عنفوان جوانی ازدواج کنند دیگه فحشایی هم وجود نخواهد داشت و مقصر این جنایات ادامه دهندگان تحریم هستند.

  • ناشناس
    0

    حنظله؟!

  • چای دبش باغ ازگل
    1

    ب حکومت! شماها که در بطن جامعه ایرانی نیسین توی کاخ های شخصی خود لم داده اید فرزندان تان هم در کشورهای مختلف جهان با دلارهای نفتی ماملت فرودست ایران عشق و حال صفاسیتی می‌کنند!!! اتباع افغان امان ملت بریده آند امنیت جانی مالی رفاه کالاهای اساسی خانوارها روح و روان مردم را آزار میدهند چاقاق مواد مخدر صنعتی و توضیح مواد مخدر و جرم و جنایت در ایران زمین توسط اتباع افغان بر هیچکس پوشیده نیست بجز بر مسولین افغانی پرست! ایران رو آب ببرد مسولین مفتخور را خواب می‌برد! باور کنید ۵۰ هزار نیروهای تعلیم دیده مسلحانه طالبانی و دیگر گروه‌های تروریستی در کمین نشسته!!! خطر خطر خطر برای شهرهای ایران خصوصا اطراف تهران ترددهای مشکوک است!!! مردان قوی هیکل ورزیده در میان اتباع افغان دیده ایم که کهنه تروریست های هستند که خونریزی و کشتن دیگران برای شان آب خوردن است!!! آز ما مردم گفتن است از مسولین خود را بخواب زدن است!!!

  • ناشناس
    1

    خبر فوری چرا قطعی نمیگی افغانی

  • ناشناس
    0

    وقتی اسمش حنظله هست بقیه ماجرا معلومه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها