کشف بیش از یک تن حشیش جاسازی شده در قوطی رب گوجه فرنگی/ ویدئو

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۳۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در ۲۴ ساعت گذشته در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان هیرمند خبر داد.

کشف بیش از یک تن حشیش جاسازی شده در قوطی رب گوجه فرنگی/ ویدئو

سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر شهرستان هیرمند با اشراف اطلاعاتی، از فعالیت سازمان یافته قاچاقیان مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند با خبر و با برنامه‌ریزی دقیق، دستگیری آنها در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی خودروی حامل مواد مخدر، به محل اعزام شدند و در بازرسی از خودرو  مقدار یک تن و 234 کیلوگرم مواد افیونی از نوع حشیش که به صورت حرفه‌ای در  قوطی‌های رب جاساز کرده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حجم ویدیو: 13.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بازار تشنه اس . بریم توکار ساخت مواد سنتتیک. خدا برکت بده.

  • ناشناس
    0

    خوب این جا یکی توزنجیره صادرات موادیا حقشو کم دادند یا اصلا ندادند اصلا اینطور نیست درایت مامور تا این حد روزانه مقدار بسیار زیادی مواد از ایران ترانزیت میشه غیر قابل تصور امید است این کارتل های سازمان داده بزرگ مواد رسوا شوند اینا که اصلا قابل توجه نیست در مقابل ترانزیت راحت مواد به خارج ویا حتی به داخل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها