شهادت سومین مامور پلیس حادثه تیراندازی اشرار مسلح در نی ریز

اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس، اعلام کرد: استوار یکم اکبر زارع یکی دیگر از مأموران مجروح حادثه تیراندازی اشرار مسلح در شهرستان نی ریز به شهادت رسید.

شهادت سومین مامور پلیس حادثه تیراندازی اشرار مسلح در نی ریز

بر اساس اعلام این اداره، زمان و مکان مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام، متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است، بامداد سه شنبه ۱۰ بهمن در  درگیری با اشرار  مسلح در بخش قطرویه شهرستان نی ریز سرهنگ دوم رضا شاهسونی و ستوان دوم علی شاهسونی به شهادت رسیدند و ۴ نفر نیز مجروح شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    6

    حیف ازاین جوانان مثل گل پرپرمیشوند.روحش شاد

  • ناشناس
    1

    در ایران روزی 50 تا مردن و کشته شدن داریم .برکت اله .چرا پیرمردهای بالای 85 و 90 نمیمیرند . مثل ..... ..

  • ناشناس
    1

    اشرار مسلح خوبن نه مردم عادی و نوجوانان بی دفاع

  • ناشناس
    4

    اینقدر وجه پلیس خراب شده دیگه کسی براش دلسوزی نمی کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      اونوقت وقتی همین اشرار اومدن سراغ خودت و خونوادت چی ؟ بازهم همین را میگی ؟؟بلاهت مردم پایان نداره

  • ناشناس
    0

    ولی سیمای میلی هیچ این اخبار را پخش نمی کند،ولی اگه این اتفاق و یا کوچک تر از آن در امریکا و با غرب می افتاد،با آب و تاب چند روز پست سر هم انرا پخش می کرد با تحلیل های یک طرفه و جانبدارانه به نفع خودش. ولی مردم دیگه از اینها عبور کرده اند

  • ناشناس
    11

    واقعا تاسف و تسلیت . بعنوان ایرانی خارج کشور که با سیستم مشکل شدید هم دارم بدلیل ناکارآمدی ، میگم که کشور به پلیس و ارتش نیاز داره . تو ای ایرانی داخل ایران که نمیفهمی و ابراز نفرت میکنی از پلیس ، وقتی اشرار بیایند سراغ خودت و خانواده خودت چکار میکنی ؟ بازهم ابراز نفرت میکنی از پلیس ؟ از مرزها خودت تک نفری بدون تعلیم و آموزش نظامی جلوی اشرار تعلیم دیده نیروی مقابله کنی ؟؟
    نکته دیگه ، تعداد کشته های نظامی واقعا داره بالا میره و اگر فکر اساسی واسه اون نشود در مواقع جنگ تمام عیار ایزان و ارتش اون از هم میپاشه چون همه کشته یا زخمی شدند . اشرار در فارس را نمیدونم ولی اشرار کلا از مرزهای افغانستان و پاکستان میایند و تعدادی از کردستان که تروریست‌ها هم جزو اونها هستند. من دیروز با چند افغان که در امریکا هستند حرف میزدم و پرسیدم مرز ایران چطور هست ؟ گفتند بسیار بی ثبات و بی قانون و یک دکه کوچیک بازرسی گذاشتن با ۲ تا سرباز که هرچه قاچاقچی و مجرم و تروریست هست از مرز رد می‌شود . اینها افغان‌های هستند که سالهاست در غرب زندگی میکنند و فرهنگ افغانستان را ندارند ولی اونجا در خاک افغانستان پر از فامیل و بستگانشان هست واسه همین آگاهی دارند . متاسفانه مسوولین جمهوری. اسلامی تا پای نابودی خودشون از این مرزها به درستی مراقبت نخواهند کرد . نمیدونم چرا ؟؟؟
    اونهم که از سوریه و عراق که مرتب از نظامیان دارند کشته می‌شوند .
    یک عملیات هماهنگ شده سیستماتیک برای از بین بردن ارتش و سپاه در یک برنامه دراز مدت توسط کشورهای منطقه و فرا منطقه ای دارد انجام می‌شود . تعداد کشته شدگان نظامی هر روز تعدادش داره بالاتر میره . و حکومت فکری براش نمیکنه ،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو حتی رنگ خارج از استان خودت هم ندیدی چه برسه خارج از ایران

  • ناشناس
    11

    سلام
    مامورین واقعا برا برقراری امنیت زحمت می کشند.

  • الع
    0

    نود درصد بچه های روستایی ها وخانواده فقیر هستند

  • فاطمه زینعلی
    0

    چشمانی زیبا داشتی قدی رعنا و اخلاقی نیکو .می توانستی مدلی زیبا شوی یا با صدای زیبایت خواننده ای معروف اما خدمت را انتخاب کردی .خدمت به مردمی که دوستشان داشتی .از دوستان دوران آموزشی ات در مشهد وصف اخلاقت که مانند خودت زیبا بود را زیاد شنیدم .صبوریت مثال زدنی بود .حرف نداشتی شهادتت مبارک گوارای وجودت خدا به پدر و مادرت صبر بدهد .کاش مردم قدردان شما عزیزان را بیشتر بدانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها