شکایت از مادر و عمو‌ها به اتهام قتل پدر

زن جوانی از مادر و عموهایش به اتهام قتل پدرش در ۲۱ سال قبل در دادسرای امور جنایی تهران شکایت کرد، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

شکایت از مادر و عمو‌ها به اتهام قتل پدر

صبح دیروز زن جوانی به دادسرای امور جنایی تهران آمد و ادعا کرد ۲۱ سال قبل مادرش با همدستی عموهایش پدرش را به قتل رسانده‌اند.
وی در توضیح ماجرا گفت: «پدرم راننده کامیون بود و وضع مالی‌اش هم خوب بود. ۲۱ سال قبل من خردسال بودم که پدرم از مادرم جدا شد و با زن دیگری ازدواج کرد. خیلی طول نکشید و پدرم زن دومش را هم طلاق داد و تنها شد.

مدتی بعد پدرم ناگهان ناپدید شد و دیگر او را ندیدم. هیچ یک از بستگان هم خبری از او نداشتند و در آن زمان به هر جایی سر زدیم، اما خبری از پدرم پیدا نکردیم.

ما حتی به زندان‌ها هم رفتیم و هر زمانی جسد ناشناسی در تهران کشف می‌شد، برای شناسایی به پزشکی قانونی می‌رفتیم، اما فایده‌ای نداشت و ردی از پدرم پیدا نکردیم.

وقتی بزرگ‌تر شدم، دوباره دنبال پدرم گشتم و از همه پرس و جو می‌کردم تا اینکه مدتی قبل به رفتار‌های مادرم و عموهایم مظنون شدم.»
وی ادامه داد: «من شش عمو داشتم و الان سه نفر از آن‌ها زنده هستند و سه عموی دیگرم فوت کرده‌اند.

عموهایم همیشه درباره سرنوشت پدرم تناقض‌گویی می‌کردند. یک‌بار می‌گفتند پدرت احتمالاً با فردی درگیر شده و او را کشته‌اند و جسدش را در مکان نامعلومی دفن کرده‌اند.

یک‌بار می‌گفتند پدرت شاید برای زندگی به خارج از کشور رفته‌است یا اینکه با زن دیگری ازدواج کرده و در شهر دیگری زندگی می‌کند. آن‌ها حتی سهمیه ارثیه پدرم را به من ندادند و به همین دلیل به آن‌ها بیشتر مشکوک شدم.

از طرفی مادرم هر وقت با من مشاجره لفظی می‌کرد و عصبانی می‌شد می‌گفت پدرم را کشته‌اند و من ردی از او پیدا نخواهم کرد.

او حتی یک‌بار که خیلی عصبانی شده‌بود، به من گفت عموهایم پدرم را کشته‌اند، اما بعد ادعا کرد دروغ گفته است.

من الان به مادرم و عموهایم مشکوک هستم و احتمال می‌دهم آن‌ها با همدستی هم پدرم را کشته‌اند.

می‌خواهم مأموران تحقیق کنند تا سرنوشت پدرم پس از ۲۱ سال معلوم شود.»
با شکایت زن جوان، پرونده برای تحقیقات به دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرا در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها