دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی و دستگیری 9 نفر از اراذل و اوباش متواری که بارها باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در فضای مجازی و حقیقی شده بودند، خبر داد.

دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت در ابهر

محمد مهدیخانی اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی به منظور برخورد با اراذل و اوباش و افرادی که بارها با ایجاد درگیری باعث ایجاد رعب و وحشت و جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شده بودند، پس از اقدامات و تشکیل اکیپ‌های تلفیقی پلیس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجراء در آمد.
 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: در این طرح ضمن هماهنگی قضایی، تیم‌های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده و پاتوق اراذل و اوباش که در سطح شهر به عناوین مختلف مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی و حقیقی برای شهروندان می‌کردند اعزام شدند.
وی به نتایج حاصل از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: با کمک خداوند در این طرح، همکاران انتظامی شهرستان موفق به دستگیری 9 نفر از اراذل و اوباش و خرده فروشان مواد مخدر و کشف سلاح سرد از آنان شدند که در این راستا 4 نفر از متهمین روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در مورد سایر متهمین در دست اقدام و رسیدگی است.
مهدیخانی با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها