کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد تومانی زن شیاد در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری یک خانم کلاهبردار در این شهرستان خبر داد.

کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد تومانی زن شیاد در تاکستان

محمد صمدی، اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یک زن در فروشگاه لوازم خانگی با وعده پرداخت سودهای بالا نسبت به جمع‌آوری سرمایه‌های مردم اقدام می‌کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جرم این فرد محرز بوده و نامبرده قادر به ایفای تعهد خود نبود، با دستور قضایی و صدور قرار بازداشت موقت دستگیر و روانه زندان شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان بیان کرد: متهم با جمع‌آوری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از حدود ۲ هزار نفر کلاهبرداری کرده است.

صمدی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با مفسدین اقتصادی و افرادی که با کلاهبرداری به سرمایه‌های مردم چشم دوخته‌اند قاطعانه برخورد می‌کند اما انتظار ما از شهروندان این است سرمایه‌های خود را به بهانه دریافت سودهای زیاد و غیرقانونی در اختیار افراد فاقد صلاحیت و شرکت‌های بدون مجوز قرار ندهند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    5

    این افراد خودشون مقصر هستن. باید از طرف دادگاه جریبمه بشوند. ادم باور نمیکنه 2 هزار نفر احمق رو یکنفر پیدا کنه خودش هنر میخواد.و واقعا این خانم زنه زندگیه. تو رو خدا تو زندان اذیتش نکنید. من حاضرم با ایشون ازدواج کنم کدوم زندان جهت امر خیر باید مراجعه کنم ادرسش لطفا برام بفرستین😘😘😎😃

  • یعنی باور کنیم مردی پشت سر این زن نیست ؟؟
    1

    در دنیایی که همه سر زنان رو کلاه میگذارند دیدن چنین زنانی دیدنی است 😂😂😁😁😁😙

  • محمد گندم نژاد(طوسی)
    2

    این چند هزار نفر نزول خورانی بیش نیستند. به این خانم زرنگ دستمریزاد می گویم

  • ناشناس
    0

    به این میگن زن زندگی...ناز شصتش😂 آدمهای این دوره زمونه خیلی طماع شدن...صبحها مشغول کلاهبرداری از هم هستیم...شبها در مهمانی ها خانوادگی و دوستانه در مورد اخلاق برای هم سخنرانی می کنیم...

  • ناشناس
    0

    خانمه که منشی بوده ولی کلاهبردار اصلی را جرات ندارند دستگیر کنند (درامد غیرنفتی)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها