دستگیری بیش از 440 سارق در اجرای طرح نوروزی پلیس ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری 440 سارق، کشف 70 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در اجرای طرح نوروزی پیشگیری از سرقت، و جمع اوری 840 معتاد متجاهر خبر داد.

دستگیری بیش از 440 سارق در اجرای طرح نوروزی پلیس ری

سرهنگ حسینعلی ابن علی، در تشریح این خبر بیان داشت: با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های هدفمند پلیس در نوروز سال جاری و برابر تدابیر انجام شده از سوی سلسله مراتب فرماندهی همچنبن تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس ری، موفق به کشف بیش از 70 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی شدند که با هماهنگی های به عمل آمده به پارکینگ منتقل و اقدامات قانونی برای شناسایی و تحویل خودرو و موتور سیکلت ها به مال باختگان درحال انجام است.

وی ادامه داد: در این راستا طی مطالبه شهروندان و حل معضلات اجتماعی بیش از 840 تن از معتادان متجاهر از سطح این شهرستان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 200 پرونده سرقت کشف و به سرانجام رسید بیان داشت: با پوشش دهی نقاط جرم خیز و اقدامات اطلاعاتی بیش از 450 تن سارق حرفه ای و سابقه دار در گشت زنی های هدفمند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان با حضور در مقرهای پلیس از اقدامات پلیس درخصوص اجرای این طرح تقدیر و تشکر کردند اظهار داشت: پلیس ری مقتدرانه با سارقان،مالخران و برهم زنندگان نظم عمومی برابر قانون برخورد می کند و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس ری است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • رابی
    0

    ۴۴۰ سارق فقط در یک شهر !😱
    تازه اینها آمار دستگیر شدگان هستند اگر آمار بقیه دزدها را اضافه کنید می شود چند هزار دزد در یک شهر!
    در تمام کشورهای اتحادیه اروپا اینقدر دزد وجود ندارد!شهر ری مگر چند خیابان دارد؟
    تقریبا می شود تخمین زد که در هر خیابان چند دزد وجود دارد.

    نظرات شما -
    • 0

      تقدس سیاسی یادتان نرود!

  • ناشناس
    0

    مختلسین مخلص را هم بگیرید جنستون جور بشه .

  • ناشناس
    0

    تازه این تعداد ری است شهری فول مذهبی و کوچک

  • ناشناس
    0

    تعداد زیادی دزد هم در بدنه دولت و حاکمیت هست آنها را هم دستگیر کنید

  • ناشناس
    0

    این شهرهای مقدس عجب لانه های فسادی شده اند!

  • ناشناس
    0

    دستگیری 440 سارق در یک منطقه نمیدونم افتخاره یا مصیبت .؟

  • محسن
    0

    تبلغ هست وهر مجرم داری چند سال سابقه جرم دارد ولی ازاد هست در زندان غذا محل خواب میخواهد ظرفیت کم هست جا کم هست چرا تبعید به بیابان برای ابادانی ایران نمیکنید شهر از لوث وجودشان پاک شود تا کار نیروی انتظامی شریف کم تر شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها