مدیرعامل شرکت گاز استان تهران:

۳۸ هزار اخطاریه برای مشترکان پرمصرف گاز استان تهران صادر شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: در اجرای طرح پایش مصرف روزانه گاز اماکن دولتی، ویلاها و شهرک‌های ویلایی، ۳۸ هزار و ۴۵ اخطاریه برای مشترکان پرمصرف گاز در استان صادر شد.

۳۸ هزار اخطاریه برای مشترکان پرمصرف گاز استان تهران صادر شد

سعید توکلی روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه طرح پایش مصرف روزانه گاز اماکن دولتی، ویلاها و شهرک های ویلایی از چهارم آذر در استان تهران آغاز شد، اظهار داشت: از ۳۸ هزار و ۴۵ اخطاریه صادر شده، یک هزار و ۱۰۴ مورد اخطاریه قطع گاز برای ساختمان های دولتی و ۳۶ هزار و ۹۴۱ مورد اخطاریه برای ویلاها و شهرک های ویلایی تا سوم بهمن است.

وی افزود: در همین مدت، ۴۲۷ مورد گاز ساختمان های دولتی و ۸۰ مورد گاز ویلاها و شهرک های ویلایی قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۴ مورد بازدید صورت گرفته است، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۲۸ مورد از ساختمان های دولتی و یک هزار و ۱۷۶ مورد از ویلاها و شهرک های ویلایی مورد پایش قرار گرفتند.

وی از دستگاه های اجرایی و اداری درخواست کرد: در رعایت دمای رفاه ۱۸- ۲۱ در محیط های سرپوشیده، روشن کردن تاسیسات گرمایشی یک ساعت پیش از شروع ساعت اداری در صبح و خاموش کردن آنها یک ساعت پیش از پایان وقت اداری و همچنین خاموش کردن حرارت مرکزی در روزهای پنجشنبه و جمعه اقدام کنند.

توکلی همچنین به شهروندان توصیه کرد، با پیوستن به کارزار یک درجه کمتر، با کاهش یک درجه‌ای دمای محیط کار و زندگی از طریق کاستن شدت حرارت وسایل گرمایشی، پیوستن به طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها، پوشیدن لباس مناسب فصل سرد، استفاده از پرده های ضخیم، رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و در نتیجه پرداخت گازبهای کمتر، حافظ محیط زیست و گرمابخش منازل هموطنان در نقاط سردسیر کشور باشند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها